{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  , ville i turde købe denne?
  • #1   10. dec 2007
    Hold da op . det bliver værre og værre.......

Du har ret nogle folk burde skamme sig....

• #2   10. dec 2007 jeg syntes bare også at forholdene på forældre billederne ikke så så gode ud heller. Men det betyder nok ikke så meget.
    Også den titel.. Det jo et levende dyr.
    Kan da ikke give i gave.. være endnu , de ville bare kører den derud.

• #3   10. dec 2007 aldrig i livet - har du set hvor det ser ud, der hvor den er vokset op - sikekrt i polen, siden den har pas.

desuden ser den vommet ud og det kan være et tegn på orm - føj siger jeg bare - der står dyrlægeregninger skrevet på det køb

• #4   10. dec 2007 nope...

de er godt nok også billige.. men hold da op.. trist :o(

• #5   10. dec 2007 præcis.
    Blev forarget over det..
    Hvis folk bare gad at tænke sig om.

Øv Øv..

• #6   10. dec 2007 "har CHIP og PAS til dyr. , 1 dreng er tilbage
    PS. Vi kan køre hvalpen over til dig, men en ekstra geby."

DINGDINGDING!

"PS.2. Hund det er ikke legetøj , tænk 5 gange før du ringe !!!!!!!!
    Søger du julegaver til din kæreste,bror,søster måske til veninner?Det er perfect idea-lille,søde hvalpe... smiley "

Øh... Tænk 5 gange, men køb som julegave til venner? Hyklerisk i hele verden.. føj

• #7   10. dec 2007 Ja... Selv prisen skulle få dig op og ringe..
    Puha..
    Synes bare det er syndt, og nogle naive mennesker ville helt klart falde i med både arme og ben.. desværrer..

• #8   10. dec 2007 Fy for pokker - nej der ville jeg aldrig købe en hvalp - og nej tror bestemt heller ikke forældrehundene er i DK - og hvis de er det burde de ikk have ret til at holde hund :0/

og hvalpene ser ikke videre hvalpe glade ud :0/

Men ja prisen - den har selv et skolebarn jo råd til - sørgeligt - virkelig sørgeligt

• #9   10. dec 2007 Virker da ellers superseriøst. Den ene hund er i lænke, og de vil endda levere hunden... Nøøøøj, hvilken service, og så til det halve af hvad andre vil have (hvor man SELV skal hente hunden) smiley

Sikke da et kup:o/

• #10   10. dec 2007 Oraklet- he he he - din sarkastiske tone kan næsten lugtes ud gennem computerskærmen.

Ville som seriøs opdrætter aldrig nogensinde hverken sælge hvalp som julegave, - eller for den sags skyld købe en.
    Så er man godt nok desperat for at komme af med hvalpen, når man laver sådan en annonce.

FØJDA.

• #11   10. dec 2007 Forholdene er vel gode nok.... det da ikk alle som har deres hunde indenfor. men villle da slet ikk købe hund af en som skriver sådan i teksten.

• #12   10. dec 2007 Jeg vil give jer ret i, at det er en underlig måde at sælge hvalpe på, og nu ville jeg aldrig nogensinde turde at købe en "amstaff" uden papirer, det er da ikke til at se på det billede af moderen om den er godt sat sammen eller ej, men udfra den dårlige vinkel billedet er taget i, så synes jeg nu nok at moderen ser racetypisk ud og det samme gør faderen.

Når det er sagt, så har den hvalp altså "orme mave", men man kan ikke udfra nogle billeder se om en hund har ondt i maven eller ej, for hunden kan jo være midt i at sætte sig, rejse sig, ryste sig osv osv osv, så det er lige lovlig overdrevet at påstå, at man kan se udfra nogle få billeder om en hund har ondt i maven eller ej.

Jeg bryder mig ikke om, at hunde står i lænker, men når det er sagt, så er det da ikke til at se udfra de billeder, hvordan forholdene ser ud - man skal passe på at man ikke digter videre på en ukendt historie.

• #13   10. dec 2007 Tina *TullsTown *
    Tror jeg på -- hvorfor skulle en hvalp på 9 uger ellers have pas ??? det plejer nye ejer nok at skulle sørger for

• #16   10. dec 2007 det lader vist til at der er nogen der er virkelig på røven eller er ved at brænde inde med nogle hvalpe her.... Hvorfor ikke bare smide dem i nakken på folk.... Til den pris kan man da være sikker på at de ryger i de helt forkerte hænder hva....? eller er det bare mig???

• #18   10. dec 2007 Stald Zederkof - Nej det var heller ikke sån ment, men sandsynligheden for at de ryger i de forkerte hænder en væsentlig større med den pris der.... Du ved jo godt hvad jeg mente..... smiley jeg sys bare at det er grotesk at prisniveauet er helt dernede.... Jeg har selv amstaff-hvalpe i øjeblikket og ved udemærket godt hvilke køber der henvender sig..... smiley Min pris er sat væsentlig højere, netop fot at undgå at hvem som helst kan få fingerne i mine hunde.... smiley

• #19   10. dec 2007 Jeg har 8 små søde amstaffer.... + begge forældre... ingen stamtavle på dem, men jeg har tilladt mig at sætte dem til 5000 for netop at udelukke nogle mennesker bevidst....:) Mine små vapser skal ikke ud til hvem som helst, jeg har sågår tilladt mig at udelukke nogle "unge" mennesker, som jeg ikke mener er egnede, og fordi det var under nogle underlige forhold (syntes jeg ihvertfald) Og nu er jeg jo den heldige ejer af disse hunde, så det mener jeg bestemt godt at jeg kan tillade mig.... smiley

• #20   10. dec 2007 Ville ikke røre hvalpene med en ildtang - annoncen lugter da af hundehandel...
    Min fornæmmelse siger;
    1. de vil leverer hvalpe = der er ingen forældre dyr at se
    2. hundepas = importeret fra gud ved hvor (og billederne viser så det næppe er himmeriget).
    3. Julegave = sælger har enten ingen situations og detalje-fornæmmelse eller ingen forståelse/moral for salg af dyr...

• #21   10. dec 2007 Lige mine ord.... Jer og jeres tavler....! Det er en ting jeg aldrig nogensinde kommer til at forstå.... ALDRIG!!!! Det kommer ski da ikke an på tavler, papirer mm. i min verden... Det ændre hverken min kærlighed til racen mere eller mindre at der er en s.... tavle på hunden... Folk kan vel godt lidt hovedregning, og behøver da ikke at notere på tavler.... ARGHHHHH jeg kaster snart op.... smiley

• #22   10. dec 2007 Maja - Vi kunne ikke være mere enige.... Det tror jeg ikke er muligt.... Men i længden er man faktisk ret træt af at få smidt det med tavler i hovedet konstant og hele tiden.... Mange gange så ved folk egentlig ikke hvad det er for nogle hunde jeg selv har... De kender ikke historien for hvorfor man evt. ikke har tavler på ens hunde.... Det kan man ind i mellem godt vælge ikke at få.... Jeg ved tilfældigvis at mine f.eks er rene... Da jeg har set tavler på begge mine hundes forældre... Men da det er hunde jeg har fået igennem venner og bekendte, og kender deres historie og ved hvad deres forældre er... Har jeg NADA at bruge 2 stykker papirer til... Jeg har selv hvalpe i øjeblikket, sælges uden tavler... og kan folk ikke acceptere det kunne de jo bare holde snotten væk... Det er ikke sådan at jeg vrider armen om på folk og siger at de skal købe netop mine hunde.... smiley Hvis du forstår hvad jeg mener, og kan følge hvor jeg vil hen med dette... smiley

• #23   10. dec 2007 Maja- Nej nej man er slet slet ikke snobbet hvis man vælger at købe en hund med tavle, det kunne jeg da selv have fundet på, og har tidligere haft en hund med tavle... smiley Og enda en amstaff med tavle.... Men Jeg har valgt at jeg ikke ville have med tavle, for jeg skulle hverken til udstillinger eller avle på mine hunde.... Men at min hand så er så pisse liderlig, og springer igennem 2 glasruder, det havde jeg ikke lige forudset.... smiley

• #24   10. dec 2007 stald: kan du slet ikke se det forkerte i at hente et helt kuld hvalpe hjem fra udlandet, for at vidresælge dem?? Du aner ikke under hvilke forhold de er opvokset eller hvor gamle de reelt er.

for mig siger det alt om de mennekser der kan finde på at gøre det og det er bestemt ikke positivt

Kommentér på:
, ville i turde købe denne?

Annonce