{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Min hund gik amok :-))) {{forumTopicSubject}}

Hej alle, har altid troet at hvis nogen brød ind, ville min hund hoppe op og slikke dem overalt, og se på dem tage alt:-( MEN; igår fik jeg uventede gæster til trods for jeg var hjemme.....Min hund gik fuldstændi amok, og fik jaget dem på flugt!!! Dejligt............................................Blev så glad for hun passede på mig, da jeg alene hjemme i et hus, der ligger gemt odt væk.... :-))))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund gik amok :-)))
  • #1   4. dec 2007 Det er dejligt at vide at der en en som passer på dig .-)

  • #2   4. dec 2007 Sandy dog, det er sku da ikke rart, pyyy alså nu sidder jeg her i det mørke jylland flyttet fra fyn af og manden kommer først i weekenden, mine kan vist højt bide i anklerne...

    hvor må det alså ikke have været rart


  • #4   4. dec 2007 Normalt siger Oscar heller ikke en lyd, hvis der kommer gæster; men i den her tid er min kæreste ude på en boreplatform, og jeg skal da liiige love for at Oscar er blevet mandfolk nu.
    Der flyver ikke en fugl forbi vinduet uden at han står og BRØLER af den.

    Folk spør mig tit, om jeg ikke er utryg ved at være alene hjemme i flere uger af gangen...?
    Øøøøøh....Kig og lyt til Oscar, der holder sig ved min side hele tiden og brummer så gulvet det runger. Utryg??? Nej vel???!!!

    Havde jeg ikke haft ham, ja så ville jeg sidde og gemme mig bag nedrullede gardiner.
    Skønt med den tryghed, som en hund gir og skønt at mærke at den passer på én!!! ;o)

    Der kommer skisme ikke nogen og løber med os!!!!!


  • #5   4. dec 2007 også bare så stolt af hende, poliet der kom sagde også hun de slet ikke kunne forstå hun havde gjort det, i det øjeblik de kom løb hun ud, hoppede op af dem, og slikkede og kyssede...De var færdige af grin :-)))

  • #6   4. dec 2007 Hehe ros til din hund. Jeg går også med tanken om at min hund ville oppe op og slikke dem i hovedet hvis de kom. Og jeg fik min tanke bekræftet for et par mdr siden da der lige pludselig stod en fremmede fyr i stuen. Hun hoppede op og slikkede ham i hovedet.

  • #7   4. dec 2007 Dennis: Hvorfor stod der en fremmed fyr i stuen, hvad skete der?

  • #8   4. dec 2007 jeg er overbevist om at luna ville slikke dem i hovedet, hun er overhovedet ikke vagthund, de skal bare tale lidt sødt til hende så kan de tale hele lejligheden bagefter også lige meget bare de ikke tager hende

  • #9   4. dec 2007 Jeg er ikke et sekund i tvivl om mine IKKE vil slikke fremmede i hovedet vi ikke selv har lukket ind. De vil brøle som gale løver og stille sig op............

    Folk vi lukker ind er mere end velkomne og dem slikker de gerne tildøde hvis de fik lov.


  • #10   4. dec 2007 Meen vil lige sige hvis jeg er hjemme kan hun godt finde på at knurre lidt, af folk der går på opgangen

  • #11   4. dec 2007 Jeg tror Freja ville gø så meget af dem, fordi de ikke gad at kæle, at de løber væk XD

  • #12   4. dec 2007 Sandy: :-)Ikke DENNIS..MEN Dennie. ( Kvinde. )

    Han var lige blevet løsladt og var bankrøver, narko forvirret sinssyg stodder, som troede vi var et gammelt ægtepar som ikke ville forfølge ham. han havde været hos 3 andre par tidligere den aften for og røve dem.

    Som police sagde til os i tlf.. Forfølg ham og fortæl hvor han tager hen..

    Mon ikk vi var hurtige og få hunden i snor og efter ham med store lygter og vandpistoler.

    Den goe ende blev at han blev fanget og sidder nu de næste 10 år af bag tremmer for røveri og indtrængen på privat grund samt trusler på livet og vold mod tjeneste mand i funktion.

    /dennie


  • #13   4. dec 2007 godt gået af;o) min balou ville bare vende sig om og sove videre

Kommentér på:
Min hund gik amok :-)))

Annonce