{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

"underlig" opførsel? {{forumTopicSubject}}

Jeg sad lige og så tv da James springer op og går på stive ben mod døren med et bjæf og gør sig RIGTIG stor(sikkert naboen som fik besøg). Jeg går over til ham - han stod midt i stuen. - takkende ham, mens jeg venligt beder ham gå tilbage til sofaen.

Idet jeg rejser mig smider han ørerne ned i nakken, og bliver utroligt hvalpet, lægger op til leg, hopper op i sofaen og undviger mig med hovedet, da jeg vil ae ham og give han et kys.

Jeg forstår godt hvad hans kropssprog betyder som seperate handlinger, men jeg synes, at det er noget af en forskel da han først viser "dominans" og selvsikkerhed og så svinger totalt over i havlp/underdanighed.

Jeg har aldrig skældt ham ud når han har gøet og var ikke vred - tvært imod jeg grinede lidt af ham (har jeg nu gjort hele dagen) og smeltede totalt over hans første forestilling.

Hvordan skal jeg tolke denne "forestilling"?? Jeg har aldrig set noget lignende før og vil jo gerne have at min hund ikke tror at han skal smide sig og sige som en gulvklud bare jeg kigger på ham.

Nogle som har et bud? Bør jeg bare være glad for dette eller...??

James er en whippetdreng på knap 12md som lige er begyndt at markere(langsomt udviklet for racen/størrelsen) - hvis nogen kunne finde på at spørge

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "underlig" opførsel?
  • #2   28. nov 2007 Okay. Jeg synes bare at der var mere underdanighed end når han normalt leger - også med andre hunde. Så render han normalt rundt på albuerne, men her var han nærmest ved at vælte til siden for at gøre sig endnu mindre.

Men jeg er da glad for at I ikke mener at det er noget som bør alarmere mig. Jeg har nemlig haft 1 sky hund(fik hende som voksen) og vil for enhver pris undgå det igen/ tage det i opløbet hvis min hund ikke er ligevægtig.

• #3   28. nov 2007 Kan det virkelig passe at der er 101 der har kigget, men kun 2 som har haft lyst til at give deres bud?

• #4   28. nov 2007 Det var mere reaktionen da jeg rejste mig jeg er usikker på, da jeg godt ved, at han ikke altid gider nusse - han trak sig bare mere end normalt.

Bare han har tillid til at jeg ikke gør ham noget er jeg tilfreds - det gør mig ikke noget at han ikke springer i skødet af alle han møder (det er jo charmen ved mynderne).

Kommentér på:
"underlig" opførsel?

Annonce