1.207 visninger
|
Oprettet:
Badetøffel BanDana & Anton & Tante Gurli
24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Underlig opførsel {{forumTopicSubject}}
Vi har lige været på en god lang skovtur
Ved et vejkryds i skoven kommer der nogen med en sort ung retriever Ca 1 år gammel.
Så straks den ser Dana og Anton, smider den sig ned den ligger bare og kigger på dem, ligner mest af alt en hund uden ben
Hvorfor hulan gør den sådan?
Da vi passere selvfølgelig med kort snor hopper den frem med en attitude at den gerne vil lege.
Anton kan ikke lide fremmede hunde så han knurre og skælder ud
jun 2015
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 451
Hun er meget ivrig efter at lege med andre hunde, starter kategorisk altid med at bilde andre hunde ind at hun er blid og sød - et halvt minut senere lærer de hvad det er at lege med en spaniel af lagtlinier, men med masse fra en golden retriever...
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Dana danser altid rundt, når det er os der skal passere en hund, halen holdes højt og logrende , og pelsen stritter til alle sider, mens hun siger sådan en snorkende lyd
Det er sådan en : Hrau hrau - lyd , som sagt det lyder mærkeligt og sjovt
Anton er altid sådan mere forbeholden ala : Skrid, det er min dame
Og jeg tror sådan set den unge vaps meget gerne ville have leget med Dana og omvendt
Jeg kender godt hunden, jeg har mødt dem nogle gange i skovene her på Petersgaard, jeg kendte også den hund de havde før, samme race, den legede et par gange med Dana før vi fik Anton.
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 18 Svar: 155
jun 2015
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 451
Der Saga gør opfatter jeg som overdimensioneret hvalpebuk.
Hun viser alle tegn på, at en fremmed er en ven man lige har mødt, og lægger sig, brystkassen først, bagdelen med den glade hale til sidst.
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.935
Underlig opførsel