{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Hvad kan hidse jer op !!! {{forumTopicSubject}}

Ja, hvad skal jeres hunde lave, før i virkelig tæller til 10 ??

Synes man læser meget, at jeg har en hvalp på 4 mrd og den tisser og skider stadigvæk.....hmmm jeg ved ikke om det bare er mig men det kan ikke hidse mig op overhovedet at min hvalp kommer til at gøre det om natten, det er da bare at tørre det op og så er den skid slået!!!! For i bund og grund er det ikke hvalpens skyld men os mennesker!!!!

Det jeg endeligt også bare vil sige er, at vi anskaffer os selv hvalpen, så ved man vel også på forhånd at der kan ske nogen ting, som vil kunne få en til at tælle til 10, man ved at hunden kommer i en alder hvor den ødelægger alt osv, og der mener jeg at hvis man ikke kan klare det så skulle man måske ikke ha anskaffet sig en HUND???

Ikk dermed sagt at man bare skal lade hunden ødelægge alt osv, for selvfølig skal man gøre noget ved det mmmeeennnn....

Hvad siger i herinde, hvor langt går jeres grænse????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan hidse jer op !!!
  • #1   24. nov 2007 når min bullmastifftæve mener hun har fortjent en go'bid, når vi er ude at gå tur.. der springer lige 50 kg. ind i mig.

• #2   24. nov 2007 Jeg måte tælle til 10, da jeg kom hjem og Jive havde fundet ud af at åbne klædeskabtslågen, og havde tygget sig igennem noget af mit udstillingstøj og mine overtræksbukser...

men der er ikke noget at gøre.. han fatter joh ikk ehvis jeg begynder at skælde ham ud måske 1 eller 2 timer efter..

• #3   24. nov 2007 HA HA´.... mette smiley det ville jeg gerne se da

• #4   24. nov 2007 Ditte: nemlig man lære jo bare af det....

Jeg forstår heller ikke de mennesker, som har hvalpe at de lader alle deres sko stå fremme altså man siger jo næsten bare bid dem i stykker hvis du keder dig hmmm

• #5   24. nov 2007 her blev alle sko automatisk flyttet, ellers kom Jive selv med dem smiley

man bør lige som tænke sig om når man skal havde hund!!

• #6   24. nov 2007 Sidst jeg måtte tæle til 10 var efter en af vores fælles lufteture, Fie ville ikke ind i bilen og var ude på ballade *møgkræ*

De få gange Fie har besørget indenfor (maks 5 gange), ja der har det hver gang været min skyld...

• #7   24. nov 2007 uhh, rene, det kender jeg godt og de er bare ikke til at flytte med hvis de mener noget andet ;O)

• #8   24. nov 2007 Jamen det er da rart at høre at i har den samme mening som mig :)... Det undre mig bare nogen gange at folk som har hunde, hidser sig op istedet for at måske tænke ok det er sku nok min egen skyld smiley

• #9   24. nov 2007 ABSOLUT INTET ,,,

• #10   24. nov 2007 sad lige og prøvede at vride min hjerne, men kan ikke komme i tanke om noget.

• #11   24. nov 2007 Når Dina kommer ind af terassedøren med 210 km timen med sorte poter som laver aftryk gennem hele huset..
    Så er jeg oftest nød til lige at tælle meget langsomt til 100 000 000. Dette er noget hun ynder at gøre når jeg lige har støvsuget og vasket gulv ;0)

• #12   24. nov 2007 Griner - sidst jeg rigtig måtte tælle alvorligt til 10 eller mere var da jeg havde min Bull Mastiff Dalton - da han på en skovtur afgjorde med sig selv at nu gad han bare ikke gå længere :0/ han var tung og danse med :0)

• #13   24. nov 2007 Vil lige tilføje at Dina har aldrig været den store ødelægger og de få gange hun har besørget inden for har det været min egen skyld..

• #14   24. nov 2007 når hunden lader som om den ikke kan hører dig men bare sender et "rend mig blik"....

• #15   24. nov 2007 Ved ikke om det ka kaldes ophidselses...nærmere stress. Sakki gøer normalt ikke, men hvis en flok spredes ka hans hyrdeinstinkt ikke holdes inde og han gøer helt vildt...fx til træning. Ellers har jeg såmænd ikke haft noget at hidse mig op over... ;O)

• #16   24. nov 2007 Altså jeg tæller da også 10 engang imellem men bagefter kan jeg kun grine af det :)... Tænk den dag man lige pludselig ikke har de kære dejlige hunde mere, sådan ser jeg på det....

• #17   24. nov 2007 Jeg måtte tælle til ti i går da Møffe i et let og elegant spring hoppede over hegnet fra terassen til haven, som lige er blevet lavet højere så hun kan gå derud når hun lyster -for haven har jeg opgivet at holde hende inde i, der kravler hun over/under/igennem osv...

-og det værste er så at hun vender sig om lige på den anden side, logrer med halen og glor på mig som ville hun sige "se mor, er jeg ikke dygtig" GRRR

• #18   24. nov 2007 Linda - det blik kan godt nok også ramme mine grænser GG kender det alt for godt - så er man bare sat på Ignorer mode :0)

• #19   24. nov 2007 Når Cassius insisterer på at lege ved at komme og bøffe sin betonmule ind i dellerne på mig igen og igen.. Og når han så ikke opnår noget ved det, så smider han lige et par små fortænder ind i ligningen, for SÅ bevæger mor sig så sjovt..

HA ha siger jeg bare..

DET kan hidse mig op, men jeg bevarer roen, og ignorerer forsat den unge insisterende mand.... Men prøve, det skal han...

• #20   24. nov 2007 der er en ting mere som kan få mig til at tælle til 10... og der over...

Det er: jive har fundet ud af at der er sjove ting på stuebordet, så han sætter forpoterne op på bordet, og kan herfra fiske alt ned næsten.. når jeg så siger nej eller rejser mig op.. jah så kigger han bare på mig sådan mor-du-kan-da-ikke-skælde-mig-ud-vel???!!! agtigt.. så hopper han ned.. og 30 sek efter så står han der sørme igen...
    og han blive ved.. inorere jeg ham så bare.. så tømmer han hele stue bordet.... og hvis der ikke stå noget han kan stjæle begynder han bare at pive..
    HAHA jeg elsker vel nok min bebis...

• #21   24. nov 2007 når han lige har været ude og grave lidt i haven og så springer op i en sofa... glemte jeg og sige vi har hvide stof sofaer....

• #22   24. nov 2007 tror ikke rigtig hundene kan gøre noget der kan hidse mig op.
    sker det alligevel at jeg mister tålmodigheden, er det som regel fordi jeg selv har en dårlig dag og ikke noget hundene egentlig er skyld i.

måske med undtagelse af Linda's eksempel. Den der "rend mig" kan godt få mig til at tabe tålmodigheden.

det med hvalpe unoderne syntes jeg selv vi er skyld i, det er jo os der har anskaffet os hvalpene. og jeg forventer ikke at en hvalp på 4 måneder er 100% renlig eller ikke gnaver i mine sokker.

• #23   24. nov 2007 oraklet ja så tror jeg også jeg ville tælle til tusind....

• #24   24. nov 2007 Hvalpe kan jeg ikke hidse mig op over, hvalpe er hvalpe og sådan er det... Og derudover så har både Chivas og Gaia været meget nemme - ingenting ødelagt og rimlig hurtig renlige... :o)
    MEN, der er bestemt andre ting jeg kan hidse mig op over om end det ikke er så tit, så sent som her til morgen steg blodtrykket.....Man har tænkt sig at sove længe, der er ro på hundene som sove i gang og spisestue lige ind til der er en krage udenfor der tillade sig at åbne munden, Flica går helt i selvsving og skaber sig som en åndsvag og så fortsætter det ellers bare med jævne mellemrum at hun eksplodere i8 gøen uden nogen logisk årsag, efter 17 gang ryger jeg ud af soveværslset som en ånd ond og råber FLICA!, tæller til 10 og kalde på hende og så får hun ret bestemt besked på at ligge sig, blive liggende og TIE STILLE! Agghr, hvor er det belastende når hun får sådan nogen flip, det er altid inden man er stået op og der er nul og mix at gø af....!

• #25   24. nov 2007 jeg talte til en million da da guffi for længe siden havde gnavet i alle dørkarmene i huset efter at ha været alene hjemme i 3 timer.. Puha mor her var tosset, men hvad nytter det? jeg tog smilet på og sagde "nåh guffi, sikke dygtig du ha været" og så begyndte jeg ellers at tælle..

*g*

• #26   24. nov 2007 Hvis vi er kørt et sted hen for at gå en tur og Karlo har løbet løs hele vejen og simpelthen reageret på det mindste vink... lige indtil vi når bilen, så vil han ikke med hjem. Enten løber han alt, hvad han kan sin vej og lægger sig og trykker sig helt flad, som kun en Border Collie kan gøre det, eller også lægger han 100 m væk og lader som om at han overhovedet ikke ved hvad kom betyder...

Der skal jeg virkelig tælle til ti! - flere gange!

• #27   24. nov 2007 Har aldrig hidset mig op over at hun har bidt noget i stykker..
    Er bare glad for at det har været så lidt...

Blev engang mega hidsig over at hun tissede i sofaen.. Der havde jeg lyst til at lave en nunchako ud af hende.....

Og når hun bliver VED med at slikke vores søn i ansigtet ( ved godt at det er kærlighed, men når man lige har slikket sig selv i dåsen så er der ikke kærlighed nok i hele verden der gør det ok *G* )
    Så bliver jeg hidsig når jeg har sagt nej for 3. gang....

• #28   24. nov 2007 jeg skal lige tælle til ti.. når man står ude i haven og hunden har bestemt sig for at nu skal der sku leges og klokken 11 om aften.. og hunden fræser bare rundt om en og ligner en der har fanden i hælene.. der skal jeg lige vende mig om og tælle til ti.. men råber aldrig af dem..

• #29   24. nov 2007 *LooooooL* Lene - morer mig lidt, fordi jeg faktisk har prøvet lidt det samme...

• #30   24. nov 2007 Når min tøs er i løbetid....

Se for jer en yndig tervueren. Normalt stille og rolig og lystrer helt fint.

Så kommer løbetiden.

Se nu en 40 årig dame der aldrig har haft en kæreste og nu tilbyder hver eneste mand hende solen og månen.... Hun er helt væk, intet kan skabe kontakt og hun skal bare hen til den mand....

I den måneds tid hun skaber sig sådan skiftes vi til at gå ture med hende og det er mange korte ture, for mit blodtryk kan ikke klare det smiley

Men ved jo godt det ikke er hendes skyld, så tæller mange gange til ti og prøver virkelig på at holde humøret oppe...

Det er faktisk det eneste der virkelig kan pisse mig af... Det og så når vi er på svigerforældrenes gård og hun syntes at hun skal hyrde bilerne når folk kører hjem Fandme pinligt at holde på hele familien i en halv time bare fordi hun er i "lege/hyrde" humør... Nu er hun altid lukket inde når folk kører. smiley

• #31   24. nov 2007 Hmm tja vi skal til at starte forfra med at gå pænt mens der er andre hunde til stede efter der fløj en retriver lignende aggressiv hanhund i hovedet på cæsar nede på stranden. Så han mener han skal være fremme i skoene hver gang han ser en anden hund. Vildt træls, da det er noget vi har øver før, men det er på med haltien og frem med tålmodigheden.

• #32   24. nov 2007 Hmm.. Intet. Daisy gør faktisk aldrig noget galt. Ikke fordi jeg ikke vil sige noget ondt om min hund, men hun gør faktisk aldrig noget galt :o)

• #33   24. nov 2007 Men der er så andre ting som kan hidse mig op...
    Som i går da vi skulle spise hos min svigerinde.
    Pludselig ankom et par af min svigerindes og hendes kæreste venner, godt fulde osv.
    Da min svigerinde stod og lavede mad, gav hun Daisy lidt bacon og den ene af deres venner, blev helt forarvet. "Vores hund var sgu for forkælet, hun var uopdragen og bla bla bla.. hans ambull kendte sin plads for den fik en gang tæv til daglig"
    Den slags kan hidse mig op og jeg sad virkelig og ville prøve at overhøre det for ikke at komme til at sige noget.
    Og mon ikke jeg holdt godt øje med om han gjorde min Daisy noget....

Kommentér på:
Hvad kan hidse jer op !!!

Annonce