Hvad er i orden herinde? + Min Mening {{forumTopicSubject}}
Er det tilladt at have en profil kun med hensyn til at sælge ting, altså ingen billeder af hunde på siden? Se evt : (link fjernet) ?
Og så lige en anden ting :
Hvis folk bliver stemt ud, så er der vel en grund til det. Den begrundelse man skal angive, går admin vel ind og ser om er rigtig eller ej. Tror ikke man bare kan skrive hvad som helst.
Men ærlig talt så syntes jeg det er lidt for meget at folk går i "strejke" og protest over at en bruger er stemt ud. Kan da godt se at det er surt hvis det er en man kender, men at hidse sig op uden at kende sagens kerne, er da lidt dumt. Virker på mig at folk bare bliver sure og går med på alt så snart der er nogen der brokker sig eller beskylder folk for et eller andet. Tag dog selv og undersøg sagen inden man går helt agurk over et eller andet, alt for mange der er naive og tror på alt hvad der bliver skrevet og vist herinde. Undersøg selv om der er sanhed i det der bliver skrevet, og lad være med bare at rotte jer sammen, fordi andre i kender har sagt deres mening.*Suk* Det minder om livet i en børnehave!
Lige et par personlige meninger herfra, håber ikke nogen føler sig stødt på nogen måde. Er ikke et personligt angreb på nogen, trængte bare lige til at komme ud med MIN mening.
- Jeannette
okt 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 5
hmm....
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 96
apr 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.237
og på en måde total absurd, at det altid er det der, der kommer de længste tråde ud af....
hvor blev de tråde af med gode råd, der er max 10 svar
aug 2005
aug 2005
Følger: 38 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 93 Svar: 840
Folk har alt for travlt med at bekymre sig om hvad andre folk siger og gør og pege fingre. Hvad med at koncentrere sig om sig selv og sin egen gøren
#2 ting... jeg er utrolig enig i dine observationer Jeanette
Men personligt ignorerer jeg bare den slags. Hvis folk ikke har andet at gå op i, så må de jo om det. Det er deres liv og deres opførsel og deres tid. Du kan jo være ligeglad eller?
Med venlig hilsen,
May-Britt
swanmodels.com
aug 2005
Forøvrigt maybritt, så virker sin hjemmeside stadig ikke... Og denne gang sidder jeg på alm computer ikke på en mac. Er din side nede, ellers må der være en anden underlig grund til at jeg desværre ikke kan se den
aug 2005
aug 2005
Følger: 38 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 93 Svar: 840
Tak for dit svar
Henvendelser og kommunikation vedr. swanmodels.com tager jeg som regel på mail og derfor svarer jeg slet ikke når folk retter forespørgelser i åbent forum, som her det håber jeg på forståelse for....
...men jeg kan da fortælle dig kort at den virker fint her, men der er andre der har beklaget sig og vi er derfor gået i gang med at finde en ny server/udbyder
som kan tage vores database og de programmer vi benytter
----------------
Nogle folk fylder mere end andre Jeanette og nogle er mere negative end andre. Måske nogle herinde er utilfredse med dig? Måske nogle er med mig? Imø bør der være plads til alle og hvis folk har galde at komme ud med og de mener det bør sig i åbent forum, så lad dem da Jeg har heldigvis andet at tage mig til end hidse mig op over det. Og negative tråde, indlæg osv generer ikke min færden her på sitet. Du får aldrig bugt med negativitet. Hverken online eller IRL og derfor foreslår jeg du lærer at ignorere den slags og blot hygge dig med dem du kan lide her og kun se de positive indlæg og personer Men det er så bare min mening.
Tid til fotograferinger, Im outta here
Forsat god og positiv dag
Mvh.
May-Britt
Hvad er i orden herinde? + Min Mening