{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.612 visninger | Oprettet:

Allergi.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
jeg har en vaps på lidt over et år som lider frygteligt af allergi, dog har vi ikke en diagnose på præcis hvilken allergi det er.
hun er en fransk bulldog. og symptomerne er stafylikokker (staves) som dog forsvinder ved brug af malaseb shampoo, hun bider poter til blods, som vi behandler med inotyol salve, men det kommer igen lige så hurtigt. hun har haft eksem i det ene øre, og hun kløer sig til bløds bag forbenene.
vi har prøvet hills z/d foder, og også royal canin medium, og også eukanuba dermatosis, både hills og eukanuba er specielt til allergi hunde, hills endda et foder de bruger til af afklare hvad det er de ikke kan tåle.
der udover har hun fået taget en blodprøve, som ikke viste noget, så jeg er i syv sind. jeg vil derfor høre om der er nogle af jeres hunde der har allergi, hvad det er overfor, hvad symptomerne er og hvordan i behandler det. ellers modtages alle former for gode råd meget gerne, da det er så synd for min lille tøs, hun kan jo ikke koncentrere sig om noget da det hele tiden klør.
på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Allergi..
Kommentér på:
Allergi..

Annonce