{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

Hjælper det??? {{forumTopicSubject}}

Vi har et seriøst problem med Joker... Han opfører sig ordentligt i en månedstid af gangen og så lige pludselig kommer der noget over ham... Han var alene i 2 timer igår, han havde været ude og gå og blive aktiveret inden, men da vi kom hjem havde han flået tapetet af væggen ovenpå... Han ødelægger virkelig alt. Så nu skal vi have en adfærdskonsulent på ham, men er der nogen der har prøvet noget lignende, der kan fortælle mig og det hjælper????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælper det???
  • #1   20. nov 2007 uuuh det ligger vidst rimelig generelt til racen at være destruktiv i hjemmet når de er alene.. i lang tid er de gode til at være alene og pludselig ryger sofaen en tur, dørkarmen, tapetet osv osv.. langt de fleste jeg kender med amstaff har efter at have prøvet ALT, dem i bur eller et sted hvor de alligevel har splittet alt.. men hos nogen hjælper det at smøre tabasco ell lignende på de steder de ikk må ødelægge

• #2   20. nov 2007 tabasco?????? så det skal jeg smøre på væggen eller hvad??? Vil ikke have Joker i bur, kender ham nok til at han vil være fuldstændig panisk for det. Så vi køber børnegitter og sætter op, så han ikke kan rende ovenpå mere..Men vil bare ikke ofre 1500 kr på en adfærdskonsulent, hvis der er minimal chance for det virker

• #3   20. nov 2007 Det kan jo være en overgangsfase - altså teenage-drenge-streger, der skyldes hormorner/frustationer.
    Og så må man jo bare prøve at tage sine forholdsregler, og afhjælpe, indtil de er blevet "normale" i hovedet igen.

Men det kan jo også være starten på et alene-hjemme problem, og så er det jo godt at i vil søgehjælp til at få det afhjulpet hurtigt muligt!

• #5   20. nov 2007 he he ja tabasco/ eller tiger balsam feks.. noget der lugter/smager rigtig grimt så hunni ikk har lyst til at slikke og tygge på det *griner* det gjorde een af mine veninder på hendes paneler da hendes amstaff åd dem.. det virkede da smiley

nogen vil så sige at du skal starte alene hjemme træningen forfra, det kan du jo også hvis du har tid til det smiley

• #6   20. nov 2007 Inge J: det er det ikke, da vi bor i lejlighed... Ved også godt det har meget at sige at han netop er i den alder og er rigtig bandit, men synes bare ikke jeg kan overskue det mere, han har smadret for mere end 30.000 her... Og vil IKKE være en af dem der giver op sådan uden videre... Men har virkelig prøvet ALT... Derfor vil jeg nu prøve sådan en adfærdsdame, men er der ikke nogen der ved om det hjælper??????

• #8   20. nov 2007 Den sorte slyngel: Har startet alene hjemme træningen op igen og han er blevet meget bedre. Før fik vi klager fra naboerne om at han stod og hylede indtil vi kom hjem og det gør han heller ikke mere og der har jo været en lang periode, hvor han ikk ehar gjort noget, men så lige igår... ORKKK....

• #9   20. nov 2007 Har overvejet tigerbalsam, ved bare ik hvor det kan købes. Men havde også fået fortalt at hunde ikke kan lide citron, så det prøvede vi også, men det viser sig så at Joker ELSKER citron...

• #11   20. nov 2007 ja alene hjemme træning kan afhjælpe lidt...men ved bare det er et ret almindeligt problem m netop din race..lidt trist..de kan virkelig få ødelagt for nogle penge.. smiley tigerbalsam kan du købe i matas

• #12   20. nov 2007 det er også derfor jeg åbenbart skal bo her til jeg dør engang smiley ha

• #13   20. nov 2007 Matas... Hm så må jeg hellere komme derud... smiley

• #14   20. nov 2007 ha ha ja sådan en lejlighed kan du ikk smutte fra smiley og snart stinker den også af tigerbalsam smiley

• #16   20. nov 2007 den sorte slyngel: heh måske jeg skulle overveje at gå under jorden. Muhahah.... Ej, men det er satme træls. Vi skal have tapeseret om nogle steder, helt ny trappe, ny dør, nye hjørne på væggene. Det er frygteligt. Så håber bare de kan hjælpe

• #17   20. nov 2007 Pernille: hvis hende kvindemennesket ikke kan hjælpe, så gør vi ikke nej!

• #19   20. nov 2007 lyder trist smiley
    håber det hjælper med det hjælp ii får!

ja, jeg kender det godt, men med nynne gik det over efter en måned, og nu er det helt slut .

Kommentér på:
Hjælper det???

Annonce