601 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

HD & AA foto`s... HD & AA foto`s...

Hej Alle...
Ville lige høre hvornår i mener at det rette tidspunkt for at få taget billeder på en Rottweiler ville være... Har læst på DKK`s hjemmeside at AA kan gøres fra hunden er et år gammel, men at gigant racer skulle være min. 18 måneder for HD foto`s. Rottweileren stod IKKE på gigant listen, men de oplyste at listen IKKE var komplet... Hvad mener i??

MVH Hanne & Dian

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HD & AA foto`s...
  • #1   19. jul 2005 Hej igen...
    D er et krav fra vores avler, som gerne vil vide om de har avlet noget fornuftigt... D er er selvfølgelig ingen sikkerhed for alligevel, da andre faktorer også kan spille ind.. Vi skrev under på at hunden skulle fotograferes i vores købs aftale... Min plan på sigt er at han kan blive avlshund, hvis han eksteriør messig og uddannelses messig kan blive det.. Den 2.præmie han fik har ingen betydning for ham, da et kun var en unghunde klasse vi deltog i.. Men jeg tænkte og nærmere i de baner at få tjekket hvor meget hun evt. kan holde til i den vidergående træning... hvis hans hofter nu skulle vise sig at være knap så gode, skal træningen jo bestemes derefter...

• #2   19. jul 2005 Jeg er enig med jer, og jeg syntes det er så latterligt at det kun er visse racer der skal HD fotograferes hvis man skal avle på dem... Mener at uanset racen, så skal den da HD fotograferes, vi har da planer om at få Tyson fotograferet, hvis der kommer ønske om at avle på ham, selv om det ikke er et krav inden for racen og vil også helst at tæveejerne får lavet det også... lige som hun skal være tjekket for de obligatoriske!!

• #3   19. jul 2005 vi har og en garanti på ham hvis hofterne skulle vise sig at være dårlige - så er det jo op til mig om jeg vil bruge den, og det vil jeg selvfølgelig ikke... Vil jo ikke af med ham selv om hans hofter skulle vise sig at være mindre gode.. Jeg ved ikke hvad avleren har tænkt sig, men hvis nu hele kuldet viser en dårlig hofte skulle det da være mærkelig at samtlige ejere har fodret forkert og så må det ligge i avlen - d går jeg ihvertfald ud fra... men tak for hjælpen..

• #4   19. jul 2005 Reese>> mener heller ikke at vi skal have dem bedømt, kun vores dyrlæge skal tage stilling til det... Da det jo er kennelklubber der bedømmer billederne. Vi vil bare have vores på det rene...

• #5   19. jul 2005 Han får Eukanuba puppy large breed og han er ikke for stor... Han er pt den mindste i kuldet af han-hundene.. det var og derfor han kun fik en 2 præmie, da han slet ikke havde fylde og masse nok - i forhold til hans brødre er han en killing, så det er første gang jeg hører det... Kan lige sætte et nut billede på som jeg lige har taget her til aften... Dommeren var en Horst Kliebenstein og kommer fra tyskland...

• #6   19. jul 2005 Nelly fik fotograferet sine hofter i forbindelse med at hun haltede og jeg glemte helt at de kunne blive sendt ind til DKK - så ford dyrlægen skriver navn på så kan de ikke sendes ind da det skal helt anonymt - surt

Hun havde en super fin A og en B på den anden - efter dyrlægens mening - men man ved jo aldrig hvad DKK siger!

Jeg synes der er rigtig mange racer hvor man slet ikke tager HD seriøst nok - var ved at tabe både kæber og mund da jeg faldt over en fin DKK kennel som avlede Newfoundlændere og brugte hanner med E hoftér!!!

Det er jo helt vildt til sådan en stor race!

• #7   19. jul 2005 Tror målebåndet har været i strække den dag han var 11 mdr, for har lige målt ham om igen og nu står den altså på 63 cm - næsten 15 mdr gammel og små 40 kg... GG - Vil du ikke mene at det er meget passende...?? Grunden til at han syner høj og lang er nok fordi han ikke har meget bredde på sig... Der er og derfor han stadig får puppy, da der er mere fedt i - han er for slank endnu til at gå over til voksenfoder... og der er ikke fordi han er en kæmpe stor energi bombe... han er frisk når vi går tur, leger og træner ellers er han meget rolig...

Reese: Jeg synes at eukanuba er et super godt foder, har prøvet nogle andre stykker og dem kunne han slet ikke tåle i maven, men da han fik eukanuba så fungerede han igen - super blank pels og rigtig fin afføring... så efter min mening er der ingenting at komme efter:-)

• #8   20. jul 2005 Gad ikke læse alle svarerne igennem, så svarer bare her:
    Avlsrestriktioner for Rottweilere er: Min 2. præmiering på udstillig, OG HD/AA billeder!
    Disse kan tages fra hunden er 12 mdr, om du vælger at gøre det i denne alder afhænger jo ikke mindst af hvor "færdig" din hund er i sin bygning...Spørg din dyrlæge om hvad denne mener om lige netop denne hund.
    Og der er i følge min mening heller ingen grund til at vente for længe....

Mange hilsner Laila

Kommentér på:
HD & AA foto`s...

Annonce