HD & AA foto`s... HD & AA foto`s...
Hej Alle...
Ville lige høre hvornår i mener at det rette tidspunkt for at få taget billeder på en Rottweiler ville være... Har læst på DKK`s hjemmeside at AA kan gøres fra hunden er et år gammel, men at gigant racer skulle være min. 18 måneder for HD foto`s. Rottweileren stod IKKE på gigant listen, men de oplyste at listen IKKE var komplet... Hvad mener i??
MVH Hanne & Dian
jan 2005
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 75
D er et krav fra vores avler, som gerne vil vide om de har avlet noget fornuftigt... D er er selvfølgelig ingen sikkerhed for alligevel, da andre faktorer også kan spille ind.. Vi skrev under på at hunden skulle fotograferes i vores købs aftale... Min plan på sigt er at han kan blive avlshund, hvis han eksteriør messig og uddannelses messig kan blive det.. Den 2.præmie han fik har ingen betydning for ham, da et kun var en unghunde klasse vi deltog i.. Men jeg tænkte og nærmere i de baner at få tjekket hvor meget hun evt. kan holde til i den vidergående træning... hvis hans hofter nu skulle vise sig at være knap så gode, skal træningen jo bestemes derefter...
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 195 Svar: 3.575
jan 2005
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 195 Svar: 3.575
jan 2005
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.968
Hun havde en super fin A og en B på den anden - efter dyrlægens mening - men man ved jo aldrig hvad DKK siger!
Jeg synes der er rigtig mange racer hvor man slet ikke tager HD seriøst nok - var ved at tabe både kæber og mund da jeg faldt over en fin DKK kennel som avlede Newfoundlændere og brugte hanner med E hoftér!!!
Det er jo helt vildt til sådan en stor race!
jan 2005
Reese: Jeg synes at eukanuba er et super godt foder, har prøvet nogle andre stykker og dem kunne han slet ikke tåle i maven, men da han fik eukanuba så fungerede han igen - super blank pels og rigtig fin afføring... så efter min mening er der ingenting at komme efter:-)
aug 2004
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 8 Emner: 34 Svar: 351
Avlsrestriktioner for Rottweilere er: Min 2. præmiering på udstillig, OG HD/AA billeder!
Disse kan tages fra hunden er 12 mdr, om du vælger at gøre det i denne alder afhænger jo ikke mindst af hvor "færdig" din hund er i sin bygning...Spørg din dyrlæge om hvad denne mener om lige netop denne hund.
Og der er i følge min mening heller ingen grund til at vente for længe....
Mange hilsner Laila
HD & AA foto`s...