Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Av av siger Baloo
  • #1   18. jul 2005 Puha, det lyder ikke sjovt. Jeg har desværre ingen fif, men god bedring med ham.

• #2   18. jul 2005 Jo tak.... Nej jeg tror bestemt heller ikke det er sjovt, så i stedet for gå turen i aften trænede vi med vores nye clikker i stedet for... Det tror jeg til gengæld han synes var sjovt - med ALLE de pølser den udløste....

• #3   18. jul 2005 Ja det kunne jeg lige forestille mig. Hvordan er det at bruge clikker, har hørt om det flere gange, men har aldrig prøvet.

• #4   18. jul 2005 Vi er først lige begyndt, fik det anbefalet af "Besse" herinde fra. Og indtil videre er vi glade for at bruge den... Freja reagere vildt godt på den, og har brugt den lidt længere end baloo. Baloo er næsten lige begyndt at lære det, men lader også til at gribe godt an på det....

• #5   18. jul 2005 Kan heller ikke lige komme på noget, andet end hvis i sidder inde med noget bach creme.
    Hvordan går det med klikkeren, og er den ikke bare genial :0)

• #6   18. jul 2005 Nå ja kan jo bare lære at skrive lidt hurtigere *G*

• #7   18. jul 2005 Okay, det lyder rigtig spændende. Det kunne være man skulle overveje det. Men der hvar vi gik til hundetræning nrugte man det ikke, så er det jo lidt svært.

• #8   18. jul 2005 Undskyld alle mine stave fejl smiley

• #9   18. jul 2005 Jannie: *LOOOOL* Men jo - vi er i hvert fald glade for den indtil videre, men som sagt er vi jo også først lige begyndt....
    Men bach creme må jeg indrømme vi ikke har - ved ikke engang hvad det er....

• #10   18. jul 2005 F & D: Mht. stavefejlene skal du ikke undskylde - sommetider går det jo stærkt, og jeg ved hvad du mener... :))) Mht. clikkeren, synes jeg bestemt du skulle prøve, men sørg for at få en som har forstand på det til at sætte dig ind i hvordan du bruger den...

• #11   18. jul 2005 Det må jeg lige se til. Vi træner ikke Tollo mere, men vi skal have en mere, og så kunne det være man skulle prøve det på ham. Kender bare ikke nogen som bruger det smiley

• #12   18. jul 2005 Det hedder rescue cream, og er fra bach blomster remedier. altså en creme med udtræk fra forskellige blomster der virker helene. det er super til sår og rifter også til mennesker.
    Det er godt nok også lidt dyrt, tror det er omkring 90.- i matas (i centret)

• #13   18. jul 2005 F&D
    hvis i er intresseret i klikkeren, så prøv at læse det indlæg jeg lavede for snart lang tid siden der hedder, klikkeren et "lille" indlæg, det kan være det kan bruges.

• #14   18. jul 2005 F & D: Det er lidt træls i ikke kender nogen - men der må da være et eller andet sted i kan lære at træne med clikker... Andet kan ikke passe...

Jannie: Okay - det har jeg aldrig hørt om... Og ja 90 kr er dyrt, men hvis det hjælper er det jo lige godt hvad prisen er...

• #15   18. jul 2005 Jannie B: Har du muligvis et link?

• #16   18. jul 2005 Prøver lige at finde det :0)

• #17   18. jul 2005 (link fjernet)

• #18   18. jul 2005 (link fjernet)

• #19   18. jul 2005 *LooooooooL*

1 sekund for langsom :o)

• #20   18. jul 2005 Godt at jeg har fundet ud at at bruge opdaterings knappen, ellers ville det ha stået der 3 gange *G*

• #21   18. jul 2005 Lena: Blå biotex???? Biotex er da vaskemiddel er det ikke????

Chimp: Ja det er så synd for ham - tror det var fordi ham, freja og coffee var ude og lege og svømme igår.... Men han tager med glæde imod en trøste udfordring... :)))

• #22   18. jul 2005 hejsa..
    kan du ikke bruge noget aloe vera mod den rift...
    det tror jeg ville hjælpe..
    knus Mia

• #23   18. jul 2005 Mange tak for linket, jeg vil lige prøve at læse indlægget igennem.

P og A: God bedring med ham

• #24   18. jul 2005 Chimp: *LOOOOOOOOOOL* undskyld det må være vanens magt... Vi undskylder mange gange begge to.... tsk tsk... Men du vidste hvad jeg mente ikk???? suk suk... Min undskyldning er at jeg har arbejdet hele dagen... he he

M &F: Jo det kan godt være jeg skal prøve... Tak for rådet...

Lena: *GG* Hmmm det har jeg lige godt aldrig hørt før.... Vil det ikke svie fuldstændig overdrevent på ham????

• #25   18. jul 2005 Chimp: det var godt.... *ss*

Lena: *gg* Hmmm nåh ja - men vi har desværre ingen blå biotex - kun persil...

• #26   18. jul 2005 Lena: *LOOOOL* Jamen jamen jamen... Det er jo det eneste stakkels lille mig (Anne) kan tåle.... suk suk...

• #27   18. jul 2005 Jo jo - men det nemmeste var jo hvis vi kunne slå to fluer med et smæk... Og det er lidt dyrt og gå ud og købe blå biotex til hundene... De skal jo ikke have vasket noget så jeg kan bruge resten... Så er det nemmere med aloe vera, det kan jeg trods alt også bruge... *ss*

• #28   18. jul 2005 Lena: *GG*

• #29   18. jul 2005 Nååå - stakkels lille Baloo altså - et kærligt møs herfra ;o)

Og så vil jeg da bestemt ikke anbefale noget vaske middel da du også vasker de gode ting væk fra såret - ydermere har en hver form for sæbe det med at lægge en fedtet hinde på såret.....hvis Biotex var så godt, ville alle dyrelæger jo bruge det tænker jeg ;o) ......min sygepleje veninde der har speciale i så-pleje rynker stærkt på næsen ved tanken om vaskemiddeler som så-rens.....hvis du endelig vil, kan du bruge en mild opløsning af sæbespåner - men husk at skylle godt efter med lunkent vand...Du kan også bruge flydene Lactasyd sæbe (intim sæbe), igen bare husk at skylle grundigt efter...

Ellers er Fuccicurtcreme godt men fås kun på reccept..... Lige nu og her vil jeg hvis det var Misja, vaske det i Lactasyd sæbe og masser af vand og så holde det tørt og luftigt ;o)

Pøj-pøj med lille-manden *S*

Ellers ville jeg

• #30   18. jul 2005 Hvis nogle ikke har foreslået det, så er det godt med Aloe Vera. Det er selvfølgelig ikke sådan lige til at få fat i hvis man ikke har det, men det kan vel findes til en anden gang :o)

God bedring til det "lille" pus!

• #31   18. jul 2005 Karina: Tusind tak for dit råd - jeg kunne nu ikke finde på at bruge vaskemiddel... Jeg har ikke noget af det sæbe du omtaler - men jeg har aloe vera som andre nævner... kan det så godt bruges???

Rikke: tak for dit råd... jo en enkelt har nævnt aloe vera - og det er egentlig det eneste jeg har lige ved hånden af de remedier der er blevet nævnt...

• #32   18. jul 2005 Anne - mange siger rigtig godt om aloe, men jeg har personligt ingen erfaringer med det til hunde....prøv evt. at se hvad Dina skrev tidligere idag ;o)

(link fjernet)

Hvis det ikke bløder, men "bare" er dybt, så ville jeg primært sørge for at holde det rent og tørt, dvs efter hver gå-tur så lige skylle med bruseren og tørre grundigt..... det er så her at nogle ville smørre et tyndt lag aloe på tror jeg ;o)

• #33   18. jul 2005 Karina: det bløder ikke - men er åbenbart utrolig ømt... Tror jeg vil prøve med aloe vera

Besse: ohøj.... Nå så kunne du slippe dem hva....??? *LOOOL* Nej som jeg lige har skrevet, tror jeg vi prøver med aloe vera i første omgang... Men hvad med imorgen? Hvis han stadig går og humper???

• #34   18. jul 2005 Okay - men som sagt så bløder det ikke...

Nåh så kan jeg bedre forstå at de kunne blive ved med at snakke - hvis hende frk jeanette var med...

• #35   18. jul 2005 Anne: Synes du skal prøve Aloe så, i hvert fald i første omgang :o)

• #36   18. jul 2005 Rikke: det gør vi også...

Besse: JA - har også stemt den ind, jeg var ikke sikker på om det var en af voodoo´s men jeg syntes den lignede, så jeg tog chancen selv om der kun var et billede.

Kommentér på:
Av av siger Baloo

Annonce