640 visninger
|
Oprettet:
Av av av... {{forumTopicSubject}}
ja, der er hvad jeg har!!
Igår efter træning skulle jeg løfte hunden op i sit bur i bilen, og lige da jeg løfter ham, sætter han også af.
DUNK - lige op i mit stakkels fjæs! AV AV!!!!
Han ramte mund og næse, og jeg siger jer, det gjorde bare nas.
Nu her til morgen er min næse stadig meget øm, og min læbe og tandrødder har det heller ikke helt godt.
Heldigvis lader det til, at stakkels hunni's kranie ikke har taget skade ved sammenstødet.
Men træningen gik godt
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.802
Men dejligt at træningen gik godt :O)
dec 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 779
Stor hund i lille krop :O) Tænk hvad han ikke kan nedlægge på sin vej sådan en lillle kamphund... Har i det ellers godt ?? Udstillinger fornyligt ??
Mange hilsner
Asta og moar
jul 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 90 Svar: 690
Astas mor: Ja, meget vil og farlig kamphund!! det synes han i hvert fald selv.. Nej, vi holder pause med de kedelige udstillinger (det er de jo, når man ikke vinder noget!!), og så træner vi og svømmer rigtig meget i stedet. det er vi til gengæld også gode til - han kan faktisk selv gå ud i vandet nu
Hvad med jer??
dec 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 779
I sommers var vi i sommerhus og der skete det fantastiske at Asta "selv gik i a hav". Hun SVØMMEDE ud og ind 3 gange og havde jeg ikke vendt hende derude var hun fortsat til Tyskland :O) Selvfølgelig var alle i vandet da pølsen besluttede at tage sin første frivillige svømmetur og derfor har vi ingen billeder af miraklet. Heldigvis er hun aldrig halt mere, det var altså en god hjælp du gav der med kiropraktoren.
Ha det godt og hils gemalen og Tjapse fra os.
nov 2005
Følger: 4 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 26 Svar: 1.779
jul 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 90 Svar: 690
Heldigvis tror jeg ikke min næse bliver blå, og heller ikke brækket, men derfor gør det stadig ondt! Og det værste er jo, at man jo godt ved at man skal passe på og flytte hovedet!
Av av av...