{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.150 visninger | Oprettet:

Hvem har i mistet.... Tudetråd.. {{forumTopicSubject}}

Pippi GD tæve på 6 år, døde desværre af akut nyresvigt.... Nanny Sct Bernhard 6 mrd.. Døde af svær epelepsi... Og Ugly min kære Ugly 2 år, døde af en mavevending... HULK!! Ham kommer jeg mig aldrig over...
Hvordan har i mistet jeres dejlige vapser..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem har i mistet.... Tudetråd..
  • #1   6. nov 2007 En aflivet pga. dårligt hjerte Labben ZEuz 1,5år

• #2   6. nov 2007 Pache , halvandet år .. Blev aflivet pga den klaphat som har "opdrættet" ham , ikke har socailliseret ham nok ... Han var bange for alt for meget .. Det var hårdt , men klart det bedste for ham ..

• #3   6. nov 2007 Mistede Ronja, Cavalier på 11 år for næsten 3 år siden. Hun fik et grimt anfald og døde i mine arme få minutter efter.

• #4   6. nov 2007 Luie, Shiba - under en slåskamp med de store ., et brækket forben, ikke kunne laves, D & E hofter , Måtte aflives 6 år gammel ., :'o(

Sumi, Akita - Hendes dårlige hofter D & E . Kunne ikke enes med Tattoi, konstant slåskampe, nervøs i sig, måtte aflives ung .. :'o(

• #5   6. nov 2007 toffi 1½ år døde i påsken 2007 pga en forgiftning . Efter 6 dages svær sygdom med div dyrlægebesøg og indlæggelse holdt hendes nyrer op med at virke og hun blev aflivet. snøft smiley
    Elsket og savnet

• #6   6. nov 2007 Fie hovawart 4 år, pga manglene socialsering dem der købte hende og havde hende til hun var 7 mdr. Hun var bange nervøs kunne ikke med andre hunde som vores træner sagde en angstbider. Hun bed også til sidst.En trist ende jeg sagde også til hende at det kunne hun ikke være bekendt, men det forstod hun jo ikke, men det var en hård beslutning, men vi kunne ikke blive med at undskylde hende. Dyrelægen sagde det var det bedste.

• #7   6. nov 2007 Nico schæfer han 14 år, akut nyresvigt. Vi var født og opvokset sammen smiley Savner ham altid!

• #8   6. nov 2007 Den hun jeg vokse op sammen med , collie på 13 år . blev pludslig lam i bag kroppen , aflivet samme dag ... og hans efterfølger collie blev 5 , var meget nervøs af sig , og endte derfor med at bidde :o( de eneste hunde mine forældre har haft :o)

• #9   6. nov 2007 bølle minforældres gammel schæfer 13år vi var født og opvokset sammen

• #10   6. nov 2007 Rufus, Gravhund 10 år. Måtte aflives fordi hun blev for nervøs af sig og bed deerfor smiley

• #12   6. nov 2007 Savner ham utrolig meget. Min mor og far købte ham 7 måneder før jeg blev født. Vi voksede op sammen

• #13   6. nov 2007 Chunta mistede livet 6måneder gammel.
    Tarmslyng som vi opererede for men han havde en svær infektion der fik tarmene til at rådne.
    Elsket og savnet

• #14   6. nov 2007 Safir, boxer , 3 år- aflivet pga kræft i den ene nyre

Tumle, gravhund/cockerblanding, 5 år - aflivet pga udfald mod børn

• #15   6. nov 2007 Vores gamle hund blev kun 15 uger, han blev kørt ned smiley

• #16   6. nov 2007 Jeg har syv-ni-tretten ikke måttet aflive nogle af mine mangeh hunde før de var så gamle at de skulle have hjælp til at komme i hundehimlen. Men selvom de alle blev gamle så savner jeg dem alle hver og en.

Men til gengæld har jeg desværre igennem min barndom og teenage år oplevet en 4-5 hunde blive kørt over....... det var hårdt. De var bare uheldige at komme uden for hundegården og så var vejen der lige - snøft.

• #17   6. nov 2007 Min barndomhund Mango som blev 13..

• #18   6. nov 2007 Se mit fotoalbum "til minde om........"

• #19   6. nov 2007 Mine barndomshunde:

Roscoe-Rottweiler blev aflivet 9 år gammel ,
    pga dårlige hofter.

Hera-Dobermann, aflivet som ca 4 årig pga hun blev utilregnelig og aggressiv smiley

Dash-Dobermann, aflivet 7 år gammel pga akut nyresvigt.

Tiger-Dobermann, døde af alderdom 11 år gammel.

Djinni-Labrador: døde af alderdom 10 år gammel.

Tiggy-Irsk ulvehund- blev aflivet 5 år gammel pga hjerteproblemer.

Sugar-langhåret gravhund, blev kørt ned 3 år gammel.

R.I P. I var alle højt elsket ......

• #20   6. nov 2007 jeg miste min lille hundi på 9 månder han hed capone ha er inde under min profil hvis der er nole der vil kigge

• #21   6. nov 2007 Bamse min første egen hund:-( Han døde dog ikke, men rejste med eksen da vi gik fra hinanden, hunden havde haft et træls liv inden vi fik dem, og da den var mest knyttet til eksen, så blev vi enig om, at hunden skulle følge med ham...

Ellers så mistede jeg min ilder da den var omkring de 3 år:-( den døde af kræft:-( Aldrig har jeg oplevet så kærligt et dyr

• #22   6. nov 2007 Misha, Chow Chow, blev aflivet 12 år gammel, pga. ledgigt. Vi fik hende på min 2-års fødselsdag så hun har altid været der for mig.. Savner hende hver dag ..

• #23   6. nov 2007 Korthåret hønsehund, Jonas, døde 10 år gammel efter en hjerneblødning
    Jack russell terrier døde 12. juni i år, knap 5 år gammel p.g.a. hjerteorm

• #24   6. nov 2007 Jeg mistede min dejlige Luffeskat her i sommers, men det var gudske tak og lov ikke af nogen sygdom eller noget akut. Han dødede af alderdom. Savner ham stadig ubeskriveligt meget. Han var/er min øjesten...Men er taknemlig for, at jeg havde ham så lang tid, især når jeg hører om nogle af jeres hunde, der dødede så tideligt! Forfærdeligt.

• #25   6. nov 2007 vi havde en gravhund i mon familie... Langhåret mahogni farvet... Den skønneste hund man ku tænke sig... Han måtte aflives pga alderdom... En dag var han blevet lam i bagbenene og nyrerne havde svigtet.. Så familien måtte gå den lange vej til dyrlægen.. Det var en svær beslutning for hele familien... Han var elsket af alle... Mere trofast end man kunne forestille sig...

Og så en super skøn hankat, ved ikke om det tæller... Han nåede kun at blive to år...

• #26   6. nov 2007 KG foto skrev: Futben , cairn terrier på 17 år døde af alderdom... var min bedste ven.. fik ham i gave af min farmor, da jeg var 5 år, hun havde haft ham fra hvalp...
    Han havde gennemgået en del, bl.a at blive flået op i maven af en schæfer, hvor han formåede at løbe med mig hjem med tarmene hængene ud af sig.. han overlede stærkt den lille tapre, og jeg glemmer aldrig hvordan han reddede mit liv. Den glubske schæfer var nemlig på vej i trynen på mig, men Futben løb ind foran og beskyttede mig.

Savner ham...

Ære være Ali (hans rigtige navn)
    han overlevede også at blive kørt over, han slap billigt... men alderdommen var det eneste der fik taget på den lille tapre ...

Er du sikker på det ikke var en kat,, for har aldrig før hørt om en hund med 9 liv. ;o)

• #27   6. nov 2007 En meget heldig hund.

• #28   6. nov 2007 Snowie... hentede hende i en snestorm , deraf navnet... Fik hende da jeg var 14, hun blev næsten 13 år, hun havde kræft de sidste 2 år, men pludselig en lørdag formiddag lagde hun sig på gulvet og kom aldrig op igen.. det tog 4 timer, lige så stille forsvant hun bare.. Dyrlægen kom, gav hende lidt beroligende, imens hun bare stille gled væk.. Vi savner hende hver dag, men vi ved hun kom godt herfra, vi kørte selv den tunge vej ned og fik hende kremeret, så nu står hun i skabet nede ved mor, så kan hun altid komme med hvis man flytter.. det er rart at vide..

• #29   6. nov 2007 Snowie var en blanding shæfer/labrador..

• #30   6. nov 2007 Bonnie, 10 år gammel lab, aflivet pga alderdomssygdomme..

• #31   6. nov 2007 Balder,flat coatet retriver fik hjertefejl og discusprolaps i en alder af 10 år og blev aflivet
    Lucas,en ulvehybrid havde kronisk betændelser i det indre af øret og da han var 5 år gav jeg ham fred
    Speedy,søn af lucas blev kørt ned 18 mnd gammel og blev aflivet pga indre skader der ikke kunne opereres

• #32   6. nov 2007 Angelique fik sin første ejer som 14md, 1 år senere måtte jeg opgive kampen, da hun havde dårlig hofte og skulle ud hver 2. time dag og nat, men dyrlægen vidste ikke hvad det var. Min hund nr 2 var fejlernæret helt tilbage i sin tid som foster og fik konstateret gigt i begge hofter som 2-årig. Nu har jeg min hund nr 3, på 4 år vel at mærke og han har fået besked på være rask og blive gammel, han har 2 ekstra at blive gammel for smiley
    Og ender det med at han også må aflives for tidligt, så begynder jeg sq at adoptere gamle hunde!!!

• #33   6. nov 2007 Jeg havede en rottwelier schæfer bla som var 6 mdr gammel hun sad uden for brugsen sku ind og hente avisen lige inde for døren da jeg kommer ud ser jeg en ung fyr rande afsted og jeg kigger over på Gabby som ligger og hyler hun var blevet sparket så hele hendes lår ben var brækket midt over og dyrelægen mente ikke hun vil kunne komme til at gå 100 % igen så det var en hård beslutning..

Da jeg hentede hende syns jeg at der var noget bekendt ved deres rottwiler og det viste sig så at være den han rottweiler jeg havede sagt farvel til et par mdr tidliger som var far til hende det var et hold venner der havede solgt ham fordi han ikke kunne med deres gamle hund var meget tæt knyttet til ham så gabby var noget særligt for mig men desværre har jeg hende ikke mere smiley

• #34   6. nov 2007 Cannie, den hund jeg voksede op med, som var en godmodig rolig og dejlig blanding af labrador og newfoundlænder, blev aflivet som en ældre hund (kan ikke huske prævis alder, men hun var der nogle år før jeg blev født, og til jeg blev 5 år! Hun var vant til et frit liv ude på landet, og havde store problemer med at tilpasse sig et byliv, med en indhegnet have. Mine forældre havde i meget lang tid brugt flere aftner om ugen på at vandre rundt og lede efter hende, fordi hun var udbryderkonge - til trods for hegnets højde og dybde. Hun havde det dårligt, og blev stresset af det nye liv, og det hele lagt sammen med hendes alder, afgjorde beslutningen:-(

Min beagle, Tiki, blev aflivet som 11-årig. Hun havde haft et skønt hundeliv, som endte ude i mine forældres udestue på en søndag - for cirka 5 år siden - på grund af alverdens dårligdomme. Dårlig lever, dårlige nyrer og dårligt hjerte (overvægt). HUn havde det dog godt indtil dagen før hun blev aflivet:-) - Men føj.... Det er det værste jeg i mit liv har oplevet - og får stadig næsten tårer i øjnene når jeg tænker på det! Men det trøster lidt at vide at hun nu ligger på sit "yndlingssted" - en stor bakke - med udsigt over alle markerne og skoven ved siden af, og med en stor rød-blomstret rhodondendron lige ved siden af:-)

Kommentér på:
Hvem har i mistet.... Tudetråd..

Annonce