453 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

gnaveting ....... gnaveting .......

Mon nogen herinde kan være mig behjælpelig med at fortælle hvad i giver jeres hunde at gnave i .
Simpson ødelægger alt legetøj ligegyldigt hvad slags materiale det er lavet i .
Kødben og okseører og den slags må han ikke få pga. allergi og kokosnød tør jeg ikke give ham da vi er overbeviste om at det var svampesporer fra sådanne der forgiftede min sidste hund .
min max så har han gnavet et nyt legetøj istykker og det er ved at være spild af penge men han har et stort gnave behov og det ville være fedt hvis man kunne finde noget der kunne holde til ham.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gnaveting .......
  • #1   2. nov 2007 babylegetøj...

bamser fra ficherprice og lamaze har kaoz og lege med, og de er svææææære at ødelægge =)

• #2   2. nov 2007 bamser der er svære at ødelægge. grin

min ene hund æder selv en kong, den kan ødelægge alt, tror ikke en bamse lever mere end et minut

• #3   2. nov 2007 hvad med et kalkben, det kan købes i alle supermarkeder der føre hundeting. mon han også få allergi af det?
    han er jo et lille pus, hvordan med hans tænder er han mon ved at tabe dem?
    en gulerod er godt at gnave i hvis hans tænder klør.
    hvad med sådan en aktivitetsbold, hvor man kan komme hans mad ind i (hvis han får tørfoder)

• #4   2. nov 2007 karina - du vil undres over hvor holdbare de er... de er jo lavet sådan at børnene ikke kan ødelægge dem og sluge dimser og sån..

Kaoz har i hvert fald stor glæde af at tumle med dem... og han kan også tygge okseknogler over..

• #5   2. nov 2007 Han har skiftet tænder og det er ved at være længe siden så det er ikke kløende gummer smiley
    Bamser i alverdens afskygninger har vi prøvet og det tager 5 min så ligger der pladevat eller lign over det hele har endda købt en bamse specielt designet til hunde .
    han har endda ædt en dummy

• #6   2. nov 2007 (link fjernet)

denne har vi.. og er det eneste der er overlevet smiley

• #7   2. nov 2007 sjovt nok er sådan et reb det eneste der ikke overlever hjemme hos os. hvorimod det er sjældent at bamser må lade livet. Har dem mindst et år
    alt med gummi har jeg det lidt betænkeligt ved på grundt af thalater (ptalater - staves) de er lige så farlige for hunden som for mennesker

• #8   2. nov 2007 har lige været i tufra her til aften og købe kalveklove til xenta, og der var en kasse mes strude.. ja tror det var ben faktsik, kan ik huske det. og kassen var tom. der stod på skiltet hvad det var og så at det var egnet til allergihunde.. så det må han jo nok godt få. kan jo bare ikk helt husek hvad de hed. men mener det var strudseben..

Kommentér på:
gnaveting .......

Annonce