Uheld gang på gang {{forumTopicSubject}}
Hej med jer
Skriver lidt i afmagt .. for aner ik hvad vi skal gøre
Vi har det seneste år haft en del problemer med at vores snart 14 år gamle døve Golden, er begyndt at skide inde , også selvom vi er hjemme.
Den kan lige ha været ude , og så lige pludselig sker det . Det er ikke hver dag , men måske 6-7 gange i måneden det sker
Har snakket med dyrelægen omkring det .. men han kan ik finde nogen grund til det
Den har aldrig , gjort sådan noget før . Det skal siges at den døjer en del med ryggen også . Kan ikke huske hvad det hed , men noget med at “puderne” imellem rygsøjleled var væk.. Så om det er noget der driller de ? Ved det ik???????
Andre der har haft lignende problemer med en gammel hund?
feb 2025
Følgere: 1 Svar: 1
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 24 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.287
Det er en gammel hund.
okt 2023
Følgere: 97 Emner: 27 Svar: 3.069
Som Louise skriver - det kan være demens.
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 24 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.287
Nej spøg til side. Jeg synes absolut at det er noget der skal tages alvorligt og undersøges. Det gør nullernaller.
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 30 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.705
Og er hun ellers frisk og rask ?
Det gør mig ondt at nævne det, men hun er jo en gammel dame, og måske er det ved at være tiden til at sige farvel.
apr 2018
Følger: 20 Følgere: 660 Emner: 124 Svar: 7.155
Jeg ville snakke med dyrlægen om smerter
sep 2017
Følgere: 534 Emner: 148 Svar: 10.576
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 23
Han fik en sprøjte hver måned med et eller andet hos dyrelægen .. men syntes ikke det havde den store effekt mere . Så nu kører vi smertestillende når han virker til at ha ondt .. men det er satme svært at vurdere .. for kommer altid glad og løbende ud til mig når jeg kommer hjem: osv
sep 2017
Følgere: 534 Emner: 148 Svar: 10.576
Om jeres hund kan blive nogenlunde smertedækket, ved jeg ikke. Men i mine øjne er der kun to muligheder - give alt, der kan gives. Eller give op og lade den få fred. Det er ikke fair at den skal have ondt. Den er tussegammel, så oddsene er nok at den har ret kort tid tilbage uanset hvad I gør.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 93 Hunde: 4 Emner: 952 Svar: 17.958
okt 2023
Følgere: 97 Emner: 27 Svar: 3.069
Lina var glad til det sidste, men da hun holdt op med at tage sine daglige løbeture i skoven, vurderede jeg, at tiden var inde. Det er en afskyelig svær beslutning at tage - men det er også den kærligste.
Her er min elskede Lina et par dage før, vi sagde farvel
apr 2015
Følgere: 2 Svar: 264
hvis han først skulle have mig til at åbne døren,
Så min meget svære beslutning blev - når døren ikke længere kunne stå åbne,
så måtte det være tid at sige farvel
Uheld gang på gang