Vinterdækken {{forumTopicSubject}}
Det er ny verden for mig med dækken men kræet fryser i sne og frost
Har to dækkener men det er ikke nok. Hun ryster og bliver våd på maven - hvilken jo heller ikke kan være rart
Kender I nogle gode dækkener til størrelse mini?
okt 2011
Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 46 Svar: 1.503
Jeg har aldrig været den store fan af heldragter, da jeg aldrig har fundet én, der sidder uden at genere hunden. Hvis jeg skulle forsøge mig, ville jeg gå efter Hurtta. Mine hunde ligger bare størrelsesmæssigt mellem 2 str. af de nyere Hurttamodeller - måske er du heldigere.
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 215 Hunde: 4 Emner: 283 Svar: 8.353
Hvis hun har brug for noget indenunder (jeg har indtryk af at det sjældent er nødvendigt med hurtta dækkener) så kan man få nogle lækre trøjer fra goldpaw her: https://chewchew.dk/collections/overtoj
Canalana laver så vidt jeg husker også str lille. Og non stop dog wear, deres kan Lucky bare ikke bruge fordi mavestykket er for langt, men det er jo smart for tæverne.
Og så husk at chihuahuaer også kan ryste når de er overvældet, bange og virkelig ikke vil det de skal, så det behøver ikke være fordi de fryser. Lucky ryster som jeg ved ikke hvad når han skal ind til dyrlægen, og stopper i det sekund det er overstået. Det er lidt tosset.
Og stort tillykke med hende hvor er hun fin
apr 2018
Følger: 19 Følgere: 660 Emner: 122 Svar: 7.033
ja hun er også bange men jeg har brug for at vide at det ikke er kulde når jeg indlære at gå
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 78 Hunde: 2 Emner: 344 Svar: 6.169
Sådan et har jeg osse, det er seriøst lækkert.
apr 2018
Jeg må lige lure lidt omkring
På dem I nævnet her
apr 2018
Bliver det ikke vådt - jeg ved nada om dækkener....
https://xn--tranekret-l3a.dk/shop/restsalg-canelana-aurora-6021p.html
Miriam sælger dem
Måske jeg kan prøve en der
Ellers har hun måske et bud
Hun har jo en chi også
https://indog.dk/vare-kategori/udsalg/
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 78 Hunde: 2 Emner: 344 Svar: 6.169
Hvis jeg husker rigtigt, og hun har høj haleføring, så skal du vælge terrier ... der er lavet slids til halen.
Ihvertfald canelanas uld, der er rigtigt meget til at beskytte brystkassen. Udover det normale stykke der går mellem forbenene og ned over brystkassen, så er der et ekstra stykke der går rundt om ryg og brystkasse.
nov 2012
Men gappay der har en butik i salten omkring Silkeborg der forhandler hurtta
nov 2012
Man kan være heldig at finde dem brugt.
Jeg har stadig en liggende i str 20 til når jeg engang skal have hvalp, fordi jeg er så glad for dem, at jeg ikke vil risikere ikke at kunne få en til den tid Lucky har str 25 i den.
okt 2011
Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 46 Svar: 1.503
Jeg ville aldrig vælge at bruge mere end ét lag - absolut ikke på de der små hunde, der hæmmes rigeligt af et dækken.
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 30 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.692
Måske har jeg noget til at ligge fra dengang Talliban var hvalp som hun kan passe.
apr 2018
Jeg kan prøve at måle hende og se om der står noget i det jeg har fået med.. jeg ved så lidt om dækkener at jeg ikke en gang kender størrelserne
Måler jeg ryg og højde?
Vinterdækken