{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinterdækken
  • #1   i går kl. 19:02 I den lille størrelse hund, kræver det en vandtæt heldragt, hvis den ikke skal blive våd på maven. Jeg har også haft Chihuahua - men det er egentlig samme problem med Petit Brabancon'erne som jeg har nu, de bliver lynhurtigt våde på maven og vandet trækker op langs siderne og op langs indersiden
    Jeg har aldrig været den store fan af heldragter, da jeg aldrig har fundet én, der sidder uden at genere hunden. Hvis jeg skulle forsøge mig, ville jeg gå efter Hurtta. Mine hunde ligger bare størrelsesmæssigt mellem 2 str. af de nyere Hurttamodeller - måske er du heldigere.

• #2   i går kl. 19:06 Hurtta laver nogle gode dækkener også i str lille, dem er vi mange der bruger. smiley
    Hvis hun har brug for noget indenunder (jeg har indtryk af at det sjældent er nødvendigt med hurtta dækkener) så kan man få nogle lækre trøjer fra goldpaw her: https://chewchew.dk/collections/overtoj
    Canalana laver så vidt jeg husker også str lille. Og non stop dog wear, deres kan Lucky bare ikke bruge fordi mavestykket er for langt, men det er jo smart for tæverne.

Og så husk at chihuahuaer også kan ryste når de er overvældet, bange og virkelig ikke vil det de skal, så det behøver ikke være fordi de fryser. Lucky ryster som jeg ved ikke hvad når han skal ind til dyrlægen, og stopper i det sekund det er overstået. Det er lidt tosset.

Og stort tillykke med hende hvor er hun fin smiley

• #3   i går kl. 19:48 Tak smiley Jeg vil undersøge disse

ja hun er også bange men jeg har brug for at vide at det ikke er kulde når jeg indlære at gå

• #4   i går kl. 20:05 canelana har da vist et billede med en chi iført et aurora.
    Sådan et har jeg osse, det er seriøst lækkert.

• #5   i går kl. 20:11 Jeg har brug for at prøve det på hende da hun har korte ben men er lang og slank - noget mine venner med gravhund endda har kommenteret smiley

Jeg må lige lure lidt omkring
    På dem I nævnet her

• #6   i går kl. 20:15 Er det den her

Bliver det ikke vådt - jeg ved nada om dækkener.... smiley

https://xn--tranekret-l3a.dk/shop/restsalg-canelana-aurora-6021p.html

Miriam sælger dem
    Måske jeg kan prøve en der

Ellers har hun måske et bud
    Hun har jo en chi også

https://indog.dk/vare-kategori/udsalg/

• #7   i går kl. 20:18 du skal alligevel gå efter ryglængde.
    Hvis jeg husker rigtigt, og hun har høj haleføring, så skal du vælge terrier ... der er lavet slids til halen.
    Ihvertfald canelanas uld, der er rigtigt meget til at beskytte brystkassen. Udover det normale stykke der går mellem forbenene og ned over brystkassen, så er der et ekstra stykke der går rundt om ryg og brystkasse.

• #8   i går kl. 20:40 Jeg ved ikke om det er for langt væk fra dig (jeg kender ikke så meget til dit område, så kan desværre ikke anbefale noget tættere på)

Men gappay der har en butik i salten omkring Silkeborg der forhandler hurtta

• #9   i går kl. 20:55 Vi er også mange der er glade for en gammel model der hedder hurtta summit parka, den er bedst i efterår/forår eller med en trøje under. Men den sad bare rigtig godt på de mindre chihuahuaer. De nye dækkener er noget større i str.
    Man kan være heldig at finde dem brugt.

Jeg har stadig en liggende i str 20 til når jeg engang skal have hvalp, fordi jeg er så glad for dem, at jeg ikke vil risikere ikke at kunne få en til den tid smiley Lucky har str 25 i den.

• #10   i går kl. 21:13 Ok - Jeg troede det handlede om at forhindre hunden i at blive våd. Så hvis det bare er et varmt dækken, der sidder ordentligt, så vil jeg også sige Hurtta er bedste bud.
    Jeg ville aldrig vælge at bruge mere end ét lag - absolut ikke på de der små hunde, der hæmmes rigeligt af et dækken.

• #11   i går kl. 21:57 Lens, hvad størrelse bruger hun ?
    Måske har jeg noget til at ligge fra dengang Talliban var hvalp som hun kan passe.

• #12   i går kl. 23:59 Anni

Jeg kan prøve at måle hende og se om der står noget i det jeg har fået med.. jeg ved så lidt om dækkener at jeg ikke en gang kender størrelserne

Måler jeg ryg og højde?

Kommentér på:
Vinterdækken

Annonce