{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Vinterdækken {{forumTopicSubject}}

Jeg skal på jagt efter et vinterdækken til hunden.
Vi har et back on track, men han hader det dækken, og pasformen er ikke særlig god.
Hvad bruger I?

Hvis man få nogen der ikke skal over hovedet, så er det et plus.
Det er vigtigt, at han er varm på gåturen pga hans spondylose og hd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinterdækken
  • #1   29. dec 2019 Jeg synes back on track har elendig pasform .. simpelthen. Spild af penge her.

Vi har fleece og regndækken fra Pomppa. Fleecen er ikke super nem at få på, men super fed pasform og hunden mærker ikke, at det er på.

Har lige købt Hurtta extreme warmer og parka Expedition... super fede begge to, og sidder så godt.

Alle dem her skal over hovedet, og tvivler på, at dækkener med lukning på bringen har super god pasform.

Foto af Pommpa fleece.

profilbillede
  • #2   29. dec 2019 Er da glad for at høre, at jeg ikke er den eneste der synes de sidder dårligt.
    Vil prøve at kigge på nogen af dem du nævner smiley

• #3   29. dec 2019 Jeg har købt dækkener på facebook siden A og T salg, hun syer dem efter mål og de er både varme, vind og vandtætte og så er de billige

• #4   29. dec 2019 Bodil- Hun lavet nogle fine ting smiley
    Men hendes dækkenes dækker ikke ned på låret. Det skal de helst gøre smiley

• #5   29. dec 2019 Ruffwear og andre af samme type er lidt spild af penge for mig, da de hverken dækker ryggen ordentlig eller lårene.

• #6   29. dec 2019 Det her er Parka Expedition på Junior.

Han løber helt ubesværet, og synes det er rigtig godt.

profilbillede
  • #7   29. dec 2019 Ja det er et must at ryg og lår bliver ordentlig dækket.
    Det dækken ser godt nok lækkert ud. Pasformen ser også rigtig god ud smiley
    Synes helt klart parka ser bedst ud mht pasformen.
    Men kan læse at Extreme Warmer reflekterer varmen. Det er nu smart smiley

• #8   29. dec 2019 Ja Extreme er kun købt til vores skiferie i Norge.. sidste gang vi var der var det -27 om morgenen... ellers tror jeg at Parka er rigeligt varmt til dk.

• #9   29. dec 2019 Jeg har købt et til min gamle hund som dækker ned af låret, du sender bare et billede af hvordan du cirka vil have det, så syer hun det smiley

• #10   29. dec 2019 Hvad med et hugo dækken fra backontrack.dk det skal ikke over hovedet smiley

• #11   29. dec 2019 Hundemor- Det dækker ikke maven, så kan ikke forestille mig, at det er særlig varmt

• #12   29. dec 2019 Det der Hugo ser så stift ud, og ligner ikke et der ligget godt. Umiddelbart heller ikke ret god skulderfrihed.

• #13   29. dec 2019 Vi har hurrtaa summit parka og er rigtig glade for dem smiley det har været så svært at finde et dækken der var småt nok til rosa, som både sidder godt og er varmt nok, og som hun kan bevæge sig ordentligt i, og så varmer det godt ned over lårene på mine.

• #14   29. dec 2019 Danny har et Hurtta Summit Parka, og det sidder bare super godt - synes det har en lækker pasform, samtidig med at det dækker bagdelen godt hvilket var vigtigt for mig og ikke strammer om hans skuldre og hæmmer ham der.

Lucy har fået et Hurtta Outdoors Extreme Warmer mener jeg det er, og det er et lækkert dækken, fordi det ikke virker så tykt/tungt, men samtidig virker som et virkelig varmt dækken, hvilket er det hun skulle have. Men jeg synes så det virker lidt underligt/tumpet bagtil, fordi det er sådan, lidt langt bagtil for at give lidt ekstra, det kan så knappes, men måske det giver mere mening på større hunde?
    - Til gengæld synes jeg det virker meget smalt og langt i halsen (hvilket jo så er meningen med det ekstra halsstykke), hvilket er fint til Lucy, men fx Danny skal have et varmere dækken til de ekstra koldere dage, og der tror jeg at jeg vil gå efter et Hurtta Expedition Parka i XL modellen i stedet.

Men er blevet lidt vild med Hurttas modeller, for jeg synes de sidder godt, i hvert fald på mine hunde smiley De dækker godt på bagdellen OG under maven - synes mange ikke dækker godt ned om lårene og under maven, og det er altså et must, når mine får på fordi de er ældre hunde der skal dækkes ind.

• #15   29. dec 2019 De siger at extreme warmer er det varmeste de har, men ja det virker tyndere, men har så netop det der reflekterende stof, som sender kropsvarmen retur. Jeg synes extreme og parka er meget ens i pasform.

• #16   29. dec 2019 Kj du har ret i det ikke er optimalt at det ikke dækker maven helt. Men det skal ikke over hovedet som de andre. Så kan jeg anbefale extreme warmer. Hvis du ikke synes det almindelige backontrack vinterdækken kan fungere. Jeg klippede slisen af bagved og ribbede noget af syningen op, så der var plads til halen, så nu sidder det fint på Milo. Håber du finder et dækken der sidder optimalt på din hund smiley

Kommentér på:
Vinterdækken

Annonce