{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Version 51 - Jeg glæder mig i denne tid ...
  • #301   19. dec Julen er en dejlig tid smiley Sidste år på dette tidspunkt, fik jeg forfremmelse på jobbet. I dag har jeg underskrevet ny lejekontrakt og kan til maj flytte i rækkehus og endelig give Tucker en have igen smiley Shit jeg glæder mig!

Jeg tror ikke jeg kan toppe det næste år smiley

• #302   19. dec Hvor lang tid varer sådan en lydbog i gennemsnit ?

• #303   19. dec Anni - det kommer meget an på bogen smiley

Ravn-serien varer fra ca 9 - ca 13 timer
    Chris Carter varer fra ca 11 - ca 15 timer
    Lars Kepler varer fra ca 12 - ca 19 timer

Rosenkransmordene er rigtig god. Næste bog i serien gik jeg død i smiley

• #304   19. dec Jeg opdagede i fredags at Hævneren var kommet som lydbog, men skulle lige være færdig med en anden først. Gik vist igang lørdag eller søndag, og blev færdig med den i går. Nu hører jeg den om fyren, der slog sin far ihjel, blev rocker og nu er bedemand smiley

Jeg elsker at man på Mofibo kan haste igennem bøgerne, og at den bare spytter nye forslag ud. Og nu kan man selv vælge en AI-stemme, hvis man fx synes at Julie Berthelsens udtale af “spøwelser” er træls.

Jeg har uden tvivl en misbrug af lydbøger, men lige for tiden hvor jeg kører cirka 2 timer i gennemsnit om dagen, så er det altså guld smiley

• #305   19. dec Linda, med den lille krølle, at man med fordel kan skrue farten op til 1.25 på de fleste indlæsere smiley

• #306   19. dec Linda, tak for svar. smiley

• #307   19. dec Anne - ja ved godt man kan speede tempoet op, men synes det lyder så mærkeligt smiley

• #308   19. dec den nye chris carter , hvad hedder den, er den en i rækken med hvad hed han Robert ...

• #309   19. dec Hanne - Den hedder Kødets mester og er med Robert Hunter smiley

• #310   19. dec I et andet emne fra for læææænge siden nævnte nogle af jer en bestemt forfatter, som i nogle af bøgerne skrev meget eksplicit om mishandling af hunde - kan I huske hvilken forfatter?

De sidste par år har jeg mest lyttet til podcasts, men vil gerne i gang med lydbøger igen og gerne krimier.

Men jeg magter ikke at høre om dyremishandling, fiktive eller ej. smiley

• #311   20. dec Ihhh altså stadig ingen kalv smiley Koen ser ud til at kunne poppe når som helst og har diverse tegn på meget nært forestående kælvning. Men både i går aftes og i morges lå hun i skuret og kiggede sådan lidt undrende på mig da jeg kom og lyste på hende og kiggede diverse steder. Sådan lidt "hva' fa'en laver du menneske. Jeg ligger lige her og sover". Men Ok sidste gang hun kælvede gik vi også og kiggede på hende og tænkte at nu måtte det da være og lige pludselig så stod der en kalv og pattede. Et par timer forinden havde hun stået roligt og gumlet wrap smiley

• #312   20. dec Tak Anni.
    Keplers andre har jeg hørt, så må lige have den sidste med.
    Jeg har kun hørt Läckbergs Annika Bengtsson-serie. De er ikke som sådan nervepirrende og bloddryppende, men der er bare flere historier i historien. Jeg synes de var fangende. Især jo længere man kom ind i serien.

Jeg hører 4-6 timer hver dag, så der ryger en del titler igennem. Det er langtfra alle jeg kan huske. Det eneste jeg egentlig går udenom er romantiske romaner. Jeg gider dem ikke. Men ellers hører jeg biografier, dokumentarer, faglitteratur, romaner, krimier og alt der imellem.
    En fysisk bog læser jeg aldrig. Det er tiden desværre ikke til. Men jeg køber dem gerne haha. Det er så som oftest faglitteratur eller kogebøger (som nok også er faglitteratur).

• #313   20. dec Skrigehunden, det er en af Chris Carters første bøger. Det er altså kun en MEGET kort sekvens med mishandling af en hund. Jeg trykkede bare 2x15 sekunder frem, og så hørte jeg det ikke. Så jeg ved ikke om det er meget eksplicit beskrivelse af mishandling af hunde, nok nærmere en kort bemærkning smiley

• #314   20. dec Sidste arbejdsdag inden ferien. Blev f*ing blitzet i en 50 km/t-zone. Er nødt til at parkere på betalingsparkering, fordi jeg skal have så meget med hjem fra kontoret, når dagen er slut. Og så har vi fået en meget voldsom sag i aftes, som nok ender med en akut anbringelse i dag - og dermed et godkendelsesmøde på mandag.

Pisse glædelig juleferie smiley

• #315   20. dec Knægten vågnede klokken 4 og kunne ikke sove mere. Hvalpen syntes det var mega fedt! smiley Længe leve fjerner og grisehaler

• #316   20. dec Tak, Anne.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 92 Emner: 25 Svar: 2.802
    #317   20. dec Tak Anne - og æv for en start smiley
    Jeg håber, du får en dejlig juleferie - og helst fra i morgen smiley

PS. Men det er godt, at der er nogen, der passer på de udsatte børn også ved juletid. Tak for din del smiley

Kommentér på:
Version 51 - Jeg glæder mig i denne tid ...

Annonce