{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Jeg fik et chok!!!!:'o( {{forumTopicSubject}}

Caspar har i 3dages tid gået og øjet løb lidt, så igår begyndte der at komme gul/grønne klatter, så troede det var lidt betændelse og rensede det lidt, men besluttede så senere på dagen i dag at jeg ville ringe til dyrelægen, og jeg fik tid og hun sagde de nok lige skulle ta lidt test, og ja ja fint med mig tænkte ikke nærmere over det...

Kom så derop i eftermiddag, han blev undersøgt fik bedøvet øjet og fik så noget gult væske i øjet for at lige tjekke om det skulle være ridst eller noget, lyset blev slukket og så kunne man se det, nærmest 2 firkanter(sår var det jo så) han havde simpelthen 2 store sår på hornhinden, som dyrelægen sagde at dem bliver de simpelthen nødt til at operere, jeg begyndte bare at tude, fra at tro det var en lille øjnbetændelse og så skulle han lige pludselig opereres!!!!!
Så skal der op med ham i morgen tidlig de vil ligge nærmest nogle små snit i sårne og så trække det "3" øjnlåg eller den hinde op over øjet og syg den fast og så skulle det hele sig selv, så han skal gå med klap for øjet en uge, åhhhhhhh er så ked af det selvom de er meget dygtige op på dyrehospitalet og han har lavet de oprationer mange gange med godt resultat er jeg bare så ked af det, fik virkelig et chok:'o(

Nu spørg jeg nogen som har været igennem det samme og hvordan gik det?????

Kryds fingre for min lille elskede Caspar.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg fik et chok!!!!:'o(
  • #1   24. okt 2007 ej hvor sindsygt, sikke en omgang smiley stakkels jer begge 2

• #2   24. okt 2007 Ej :o((( ja jeg ved jo om nogen hvor frygteligt , jeg havde det da jeg var der med Bonny :o(( , men han skulle gudskelov ikke opereres ... Håber han kommer sig :o)
    varme tanker her fra :o)

• #3   24. okt 2007 Ejer af verdens dejligste chier...
    Ja tænkte også straks på det du skrev der var sket med Bonny...
    Men i weekenden da hundene legede gled han nærmest et lille stykke ned af en skrant men hoppede jo hurtig videre efter Micki igen så troede ikke der var noget, og dyrelægen synes det ligner han har faldet og gledet hen af noget så der er helt sikkert det...

Man får det bare så dårlig havde i min vildeste fantasi ALDRIG troet han skulle opereres... puha men tak for alle tankerne..

Og skriv endelig hvis i kender nogen som har oplevet det samme.....

• #4   24. okt 2007 hej fru robbie
    Faust har før ligget i narkose pga. skader på hornhinden, og de fandt samtidig nogle blærer på øjnene, som åbenbart var noget der var typisk for hvalpe.

jeg mener ikke der er grund til bekymring, det er rigtig godt for hornhinden at få fred til at heles, ellers irriterer det hunden grænseløst, faust gik hvert faldt konstant og kløede sig i øjet.

men det er absolut ikke sjovt at se de små kræ komme ud fra narkosen. det kan godt se lidt grimt ud og hunden er meget slukøret. Faust gik med "lampeskærm" et par uger efter, det gjorde det ikke sjovere for ham, men man skal bare hygge med dem og rose dem, så de ikke føler sig alt for sølle..:-)

• #5   24. okt 2007 Vi krydser i hvertfald fingre for din lille hund - det skal nok gå godt:-).
    Har ikke selv oplevet at vores hunde har haft noget med øjnene - men vores lille mille blev opereret da hun brækkede hendes ben, bare 4 mdr gammel - den stakkel. hun fik fjernet det meste af den knogle som sidder oppe i hofteskålen, på det ene bagben. idag løber hun rundt og har ingen men - men jeg var så ked af det mens det stod på og hold op hvor jeg græd - så jeg ved hvad du føler.
    varme tanker osse fra os smiley

• #6   24. okt 2007 Tak Teresa Tog Michael og Christina det er dejligt med nogle beroligende ord og varme tanker....

Men Caspar viste absolut ingen tegn på han havde ondt han hverken gned øjet i gulvet eller med poterne, derfor troede jeg bare en lille øjnbetændelse nogle dråber og så er det ovre, men nej nej der skulle mere til...

Men det skal nok gå har læst lidt om det på nettet nu og alt tyder på det skal nok gå godt:o)

Kommentér på:
Jeg fik et chok!!!!:'o(

Annonce