{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Fik lige et flip ! {{forumTopicSubject}}

Lidt baggrundsviden om mig er, at jeg faktisk hygger mig bedst i mit hjem, hvis der er lidt små-rodet. Sådan er vi bare nogle mennesker som har det bedst. Andre har det bedst hvis deres hjem er fuldstændig cleanet og alt ligger sirligt på plads.
Men pludselig her til aften, skulle til at finde på hvad vi skulle have til aftensmad, gik jeg i krig først med køleskabet, smed alt med overskreden dato ud, rengjorde og organiserede. Samtidig var jeg lige i fryseren og fandt noget vi kunne spise til aftensmad og resten af køkkenet fik også lige en tur, opvaskeren blev fyldt og sat i gang.
I mit flip fik jeg også sat min kære mand i gang med at rydde op i bryggerset, og datteren blev også sat i sving. Alt klaret på en halv time +/-.

Og nu bagefter så har jeg det egentlig meget godt med min indsats. Og tager man sig sammen og er effektiv, så kan man jo nå rigtig meget på ikke meget tid. Bare ikke min stærke side.

Ville ikke rigtig noget med dette indlæg, var bare lige glad for min kortvarige effektivitet - hehe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fik lige et flip !
Kommentér på:
Fik lige et flip !

Annonce