15. feb 2007 Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
Fik lige et flip ! {{forumTopicSubject}}
Lidt baggrundsviden om mig er, at jeg faktisk hygger mig bedst i mit hjem, hvis der er lidt små-rodet. Sådan er vi bare nogle mennesker som har det bedst. Andre har det bedst hvis deres hjem er fuldstændig cleanet og alt ligger sirligt på plads.
Men pludselig her til aften, skulle til at finde på hvad vi skulle have til aftensmad, gik jeg i krig først med køleskabet, smed alt med overskreden dato ud, rengjorde og organiserede. Samtidig var jeg lige i fryseren og fandt noget vi kunne spise til aftensmad og resten af køkkenet fik også lige en tur, opvaskeren blev fyldt og sat i gang.
I mit flip fik jeg også sat min kære mand i gang med at rydde op i bryggerset, og datteren blev også sat i sving. Alt klaret på en halv time +/-.
Og nu bagefter så har jeg det egentlig meget godt med min indsats. Og tager man sig sammen og er effektiv, så kan man jo nå rigtig meget på ikke meget tid. Bare ikke min stærke side.
Ville ikke rigtig noget med dette indlæg, var bare lige glad for min kortvarige effektivitet - hehe
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 16 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 1.532
feb 2007
Lige præcis. Det siger jeg også til mig selv hver gang vi har fået ryddet alt op og vores hjem ligner næsten et billede i Bo Bedre. Men jeg føler mig samtidig så lidt fremmed i mit eget hjem, og så må jeg hurtigt have rodet lidt igen.
Irene ... nu med kørekort
Uha da, nævn ikke haven. Vores have trænger også til en ordentlig forårs omgang. Der er jeg så endnu dårligere end jeg er indendørs.
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 16 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 1.532
Det er også vigtigst at have det godt med sig selv om sine omgivelser end at ligne et magasin forside
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
Og bagefter, ja så er det bare fedt
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 1.102
Hos os så vil jeg have det clean og meget stil rent.
men kæreste er mere sådan at det gerne må være gammelt eller fundet på genbrugspladsen. han vil have det lidt hule agtig men heldigvis så er det mig der bestemmer i sidste ende for det er mig som skal ryde op og gøre rent. han er glad bare han får sine chester field sofaer så må jeg bestemme resten WEE
Og ja der findes ikke noget bedre end afslapning i et skinnede og duftende rengjordt hjem
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.097
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 101
feb 2007
He he - min bedste veninde har været forbi her nogle gange, hvor vi rigtig har fået ryddet op og smidt ud (hun er dælme god til den slags), og så prøver jeg/vi ihærdigt at holde det, men det holder ikke evigt desværre.
Men hun tilgiver mig hver gang og siger, at det er OK, for selv om her er lidt rodet, så synes hun det er rigtig hyggeligt at være på besøg
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.097
feb 2007
Præcis - det er også det jeg synes.
Og jeg kan godt have det sådan, at er jeg i et hjem hvor der er fuldstændig cleanet, at så tør jeg næsten ikke bevære mig, for tænk hvis jeg kommer til at lave uorden. Så det er ikke afslapning og hyggeligt - for mig i hvert fald - at være på besøg sådan et sted.
feb 2007
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 1.102
men kan slet ikke klare det hvis jeg får gæster. der skal bare være clean hvis jeg får gæster
feb 2007
Mine gæster kender mig efterhånden og ved hvordan jeg har det. Og nye gæster fortæller jeg, at vi ikke bor i et fotoklart Bo Bedre hjem og så må de tage det som det er.
Hvis det er vigtigere for dem hvordan mit hjem ser ud, end hvordan det er at være i mit selskab, så er de ikke rigtige venner og så gider jeg helt ærligt ikke bruge tid på dem.
Selvfølgelig rydder vi op så der ser nogenlunde ud, når vi får gæster som er inviteret. Men dem som kommer dumpene uanmeldt, de må tage det som det er.
En opvask kan ikke hidse mig op og give mig stress. Jeg er nok over i den modsatte grøft, at jeg kan få lidt stress og ubehag hvis der er alt for clean.
Mit hjem er min hule !
Fik lige et flip !