{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ævl og bævl version 50 (JUBILÆUUUUMMMMM)
  • #1   3 timer siden På mit arbejde taler folk altid om “et fælles tredje”, og jeg har aldrig helt fattet det. Men nu hvor Sully var her weekenden over, forstår jeg det endelig. Særligt Ellie var ok begejstret for Sullys besøg, men han var alligevel et forstyrrende element. Ellie havde travlt med at skærme både Dorit og katten fra ham, og så har hun leget og leget med ham.

Jeg kørte Sully hjem sent i går aftes, og i nat puttede mine hunde helt tæt smiley Jeg kan ikke huske at det nogenside er sket før. Jeg har fri i dag, så vi har nydt en stille morgen. Jeg skulle lige børste Ellies øretotter (de var klistret helt ind i savl), og dét er ikke noget hun sætter pris på. Så vi holdt en pause, hvor jeg gik hen og børstede Dorit. Det gider madammen ikke, og lægger ikke skjul på at hun synes det er træls. Og så kom Ellie farende og stak sit hoved ind foran Dorit, som om hun sagde “børst bare mig i stedet for Dorit” smiley

Måske er det slet ikke så tosset ind imellem at passe et irriterende “tredje”, så mine hunde kan finde ud af, at de sådan set har det meget godt sammen smiley

• #2   3 timer siden det lyder da mega hyggeligt

• #3   2 timer siden Vi har været på udstilling på Sjælland i lørdags, op klokken 4 for at være sikker på, at være fremme rettidigt, nu vejret var vinterligt. Jeg er B-menneske, så det der med at gå tidligt i seng, duer ikke, så 2 timers søvn blev det da til smiley

Men var det hele værd. Jeg havde Bianchi med i veteranklassen, hun er knap 8 1/2 og ikke udstillet i mere end fire år. Vi stoppede fordi hun ganske enkelt ikke brød sig om det.

Hun var en fryd at have med smiley og efter at have kæmpet i flere år med at få hende ned i vægt og i kondition efter sine to hvalpekuld, varmer det i den grad at få følgende kritik:

"8½ years, lovely bitch, curvy outline, generous proportions, showing quality, flat scull, thin high set ears, arched neck and loin, lovely underline, correct forechest, good front assembly in balance with rear, difficult to find faults, strong muscled, well set and carried long tail, coming a bit wide in front and loose in elbows, lovely reach and drive, one of the best dogs of the day"

Hun blev 2. bedste tæve og Bedst in Show veteran, min lille grimling, der kun er blevet smukkere med årene smiley

Jeg fik så også konstateret, at hendes syn i hvert fald ikke fejler noget, hun kan ikke lide retrievere efter mange gange at have oplevet, at løse eksemplarer er kommet farende i hovedet på hende. Vi sidder på den ene langside i hallen og ind ad døren på den modsatte side, kommer en dame med en toller, Bianchi opdager den med det samme og kommer med et kæmpe brøl, den havde ifølge hende intet at gøre på en udstilling for mynder smiley

Dagens andet højdepunkt var, at to af hvalpene fra mit seneste kuld også var mødt op, det var så skønt at se dem igen, nu 5 måneder gamle. Trygge, glade og frimodige smiley

profilbillede
  • #6   2 timer siden og så et billede, hvor Bianchi laver det, hun elsker allermest smiley

profilbillede
  • #7   2 timer siden Hvor ER det bare en superflot og velfortjent kritik Kirsten! Tillykke smiley

• #8   1 time siden tillykke Kirsten .. super flot, hun er da også en lækkerhed ....

puha, hvis nogen ser indslag om valg i Rumænien, en pro-Putin, pro-Orban, anti-EU og anti Nato mand stormer frem .. en der har hyldet fascister .. det er skræmmende

• #9   1 time siden Tillykke Kirsten
    Dine hunder også smukke, så en skøn kritik er velfortjente. smiley
    Og som sædvanlig altid super skønne billeder fra dig. smiley

• #10   49 minutter siden Tak Karina, Hanne og Anni smiley

Bianchi har en særlig plads i mit hjerte, hun er jo mor eller mormor til resten af min flok smiley

• Bare-mig
    Bare-mig Online Tilmeldt:
    nov 2024

Hunde: 1 Svar: 1
    #11   31 minutter siden Tog det her billede i går, hold magle der er gang i den smiley
    De er heldigvis utrolig gode sammen

profilbillede
Kommentér på:
Ævl og bævl version 50 (JUBILÆUUUUMMMMM)

Annonce