191 visninger
|
Oprettet:
Ævl og bævl version 50 (JUBILÆUUUUMMMMM) {{forumTopicSubject}}
Personligt blev jeg altså lidt træt af, at nr. 49 var et godt stykke nede på side 2, så jeg håber, I er friske på en ny tråd?
Og fordi jeg ikke har været på et par dage, får I et snevejrs-foto til at kick-starte på
sep 2017
Følgere: 526 Emner: 138 Svar: 10.291
Jeg kørte Sully hjem sent i går aftes, og i nat puttede mine hunde helt tæt Jeg kan ikke huske at det nogenside er sket før. Jeg har fri i dag, så vi har nydt en stille morgen. Jeg skulle lige børste Ellies øretotter (de var klistret helt ind i savl), og dét er ikke noget hun sætter pris på. Så vi holdt en pause, hvor jeg gik hen og børstede Dorit. Det gider madammen ikke, og lægger ikke skjul på at hun synes det er træls. Og så kom Ellie farende og stak sit hoved ind foran Dorit, som om hun sagde “børst bare mig i stedet for Dorit”
Måske er det slet ikke så tosset ind imellem at passe et irriterende “tredje”, så mine hunde kan finde ud af, at de sådan set har det meget godt sammen
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.619
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 47 Hunde: 10 Emner: 77 Svar: 7.944
Men var det hele værd. Jeg havde Bianchi med i veteranklassen, hun er knap 8 1/2 og ikke udstillet i mere end fire år. Vi stoppede fordi hun ganske enkelt ikke brød sig om det.
Hun var en fryd at have med og efter at have kæmpet i flere år med at få hende ned i vægt og i kondition efter sine to hvalpekuld, varmer det i den grad at få følgende kritik:
"8½ years, lovely bitch, curvy outline, generous proportions, showing quality, flat scull, thin high set ears, arched neck and loin, lovely underline, correct forechest, good front assembly in balance with rear, difficult to find faults, strong muscled, well set and carried long tail, coming a bit wide in front and loose in elbows, lovely reach and drive, one of the best dogs of the day"
Hun blev 2. bedste tæve og Bedst in Show veteran, min lille grimling, der kun er blevet smukkere med årene
Jeg fik så også konstateret, at hendes syn i hvert fald ikke fejler noget, hun kan ikke lide retrievere efter mange gange at have oplevet, at løse eksemplarer er kommet farende i hovedet på hende. Vi sidder på den ene langside i hallen og ind ad døren på den modsatte side, kommer en dame med en toller, Bianchi opdager den med det samme og kommer med et kæmpe brøl, den havde ifølge hende intet at gøre på en udstilling for mynder
Dagens andet højdepunkt var, at to af hvalpene fra mit seneste kuld også var mødt op, det var så skønt at se dem igen, nu 5 måneder gamle. Trygge, glade og frimodige
okt 2010
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 510 Svar: 12.457
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.619
puha, hvis nogen ser indslag om valg i Rumænien, en pro-Putin, pro-Orban, anti-EU og anti Nato mand stormer frem .. en der har hyldet fascister .. det er skræmmende
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.530
Dine hunder også smukke, så en skøn kritik er velfortjente.
Og som sædvanlig altid super skønne billeder fra dig.
okt 2010
Bianchi har en særlig plads i mit hjerte, hun er jo mor eller mormor til resten af min flok
nov 2024
Hunde: 1 Svar: 1
De er heldigvis utrolig gode sammen
Ævl og bævl version 50 (JUBILÆUUUUMMMMM)