855 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Malinois hvalp Malinois hvalp

Hvordan ser sådan en ud ?

Har set en ejer med 2 Malinois'ere i den lille by hvor min søn er i Dagpleje.
Og så en dame med en hvalp der kunne minde om en lille schæferhvalp. Den var bare sådan meget fluffy og farven var brunlig over i ræveunge-vildtfarvet... Gad vide om det var en Malinois...
Det var overfor et hus hvor de har sådan en speciel trailer der ligner en hundetrailer med aircondition i.... Så kunne jo godt være at det er nogen der bruger deres hunde til noget specieltræningshalløj...

Synes bare at det er interessant og synes at Malinois er en fantastisk facinerende hund smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Malinois hvalp
  • #1   18. okt 2007 Maller ligner lyse schæfere med sort ansigt... mht træning: ja, mange bruger dem til specialtræning da det er en udpræget og absolut fantastisk brugshund

• #2   18. okt 2007 Stine, en Malinois er korthåret, så hvis den har været fluffy er det nok nærmere en Tervueren du har set..

• #3   18. okt 2007 Theis og Trine - kunne godt minde om den...

Søster - Ja, det er en fantastisk hund... Hvis mit energinivaeu var højere, ville jeg gerne ha' en Malinois !

Mie - Ikke sådan fluffy som i langhåret. Det var på sådan en hvalpeflyffy agtig måde. Ligesom at schæferhvalpe kan være fluffy'e - De har selvfølgelig også lidt længere pels en Malinois'er som voksne..
    Men så den ikke så lang tid. Gad ikke stirre for meget for hun så optaget ud med at koncentrere sig om hvalpen...

• #4   18. okt 2007 De Tervueren-hvalpe jeg har set har heller ikke været langhårede, men var nemlig helt fluffy og da det også er en belgisk hyrdehund ligner den jo Malinois en smule..

• #5   18. okt 2007 Tror ikke at det var en Tervueren.
    Der bor en familie der har haft Tervueren i de 20 år vi har boet i området så er vant til at se dem, både hvalpe og voksne...
    Men kan være at jeg skal prøve at fange hende næste gang jeg ser hvalpen...

• #6   18. okt 2007 Det kan måske være svært at se forskel på en lillle malle-hvalp og så en hvalp af en grå schæfer - de har også den lidt brunlige nuance når de er små...

Måske jeg kan finde et lille billede af sådan en fætter - bare til sammenligning... :o)

• #7   18. okt 2007 Prøv at se på denne her:

(link fjernet)

Det er så et ret lyst eksemplar - oftest er de lidt mørkere i pelsen, men stadig grålig-brune...

• #8   18. okt 2007 En malinois ligner lidt en schæferhund,det er to gode brugshunde begge to.

• #9   18. okt 2007 Lidt hvalpebilleder af Tikki - hun blev som hvalp af mange forvekslet med en lille ræveunge:
    (link fjernet)

- Ellers er der også hvalpebilleder på både Cody og Capones profil :o).

/Carina

• #10   18. okt 2007 "En malinois ligner lidt en schæferhund,det er to gode brugshunde begge to."

Men malinoisen er bare bedst.....æv bæv ;O)

• #11   18. okt 2007 Sludder, ikke nødvendigvis, der er skam også stor forskel inden for linjerne... Men et er sikkert, schæferen er da kønnest smiley den har nogle ordentlige poter, ikke sådan nogle små nogle som mallen (Dukker mig)

• #12   18. okt 2007 Tihi, Winther - jeg er også rigtig glad for Schæferens flotte manke ;o)

• #13   18. okt 2007 Winther >

<b>Men et er sikkert, schæferen er da kønnest smiley den har nogle ordentlige poter, ikke sådan nogle små nogle som mallen (Dukker mig)</b>

Capone sidder her ved siden af og siger at du altså får et ordentligt dask af ham næste gang I ses - for han har altså en ordentlig lap :o).

Potedask fra
    Mig & mallerne :o)

• #14   18. okt 2007 Så er det godt jeg allerede har dukket mig, det store (søde) skrummel kan næsten slå folk ihjel bare han logrer med halen smiley
    Men Tikki, hun har da småbitte poter, men hun forstår sandelig at bruge dem rigtigt selv om de er små, giv dem begge en klap fra mig...

Kommentér på:
Malinois hvalp

Annonce