{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Bliver sgu så harm... {{forumTopicSubject}}

Ihhh ALTSÅ....

Jeg ved godt det er en gammel kending... Men hvor bliver jeg bare SUR indeni når jeg ser alle de annoncer rundt omkring på nettet... Med folk der sælger deres familiemedlemmer (hunde)
Et ansvar er et ansvar for pokker... Man kan ikke bare give lorten videre.... specielt ikke når lorten faktisk er levende!

Jeg brækker mig snart over de der "6 mdr gammel hund sælges fordi vi ikke har tid nok til ham" annoncer....

ØV.... måtte bare lige ud med det....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bliver sgu så harm...
  • #1   17. okt 2007 Ja jeg tænker også..havde de mere tid for 3 mnd siden da de købte den valp?

  • #2   17. okt 2007 Kunne ikke være mere enig.
    Jeg bliver så hidsig nogle gange at jeg har lyst til at kaste computeren langt væk, men det løser ikke problemet.
    Hvordan får man dog folk til at tænke sig om?!?!?


  • #3   17. okt 2007 Er totalt enig.

    Der har været en tråd om samme idag - opretteren blev frosset pga bemærkninger i en annonce da det kunne være nok.
    Det er dælme sørgeligt er det...


  • #4   17. okt 2007 forstår det heller ikke.. for enten har man tid eller oz har man ikke..

    nogen tænker ikke tingene rigtig igennem inden de køber en hund


  • #5   17. okt 2007 helt enig. da jeg også er opdrætter, sviger den måske endda endnu mere her. ville så nødig komme til at se en af mine vapsere herinde om 3 måneder. jeg forsøger at gardere mig ved i købskontrakten at skrive at jeg vil have forkøbsret, men man ved jo aldrig.

  • rasmus o
    rasmus o Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 31
    #6   17. okt 2007 Jeg kan da kun give jer ret men hvornår sælger folk så ud af deres børn fordi der ikke er tid??



  • #7   17. okt 2007 Jeg har et lidt kedeligt tillæg til dette min bror opdrætter hunde stue opdræt men iorden så havde han en hendvendelse fra et par som gerne ville købe 2 tæve hvalpe som så skulle vokse op sammen og hygge sig sammen på familliens ejendom det hele var så skønt men 14 dage efter blir min bror ringet op om han kan tage hundene tilbage for parret var ved at gå fra hianden og havde derfor ikke mulighed for at beholde hvalpene hvis min bror ikke kunne ta dem igen ville de blive aflivet heldigvis fik han dem igen og de er kommet gode steder hen den er gal


  • #8   17. okt 2007 Det sker tit det her der er nogle der er ude at køre en tur eller læser i jyllandsposten søndag morgen og beslutter at de gerne vil have en hund de får hunden den tisser på gulvet og æder en sko så skal den væk der skal indføres en test man skal igennem for at købe en hund der er alt for mange hunde der ikke har det godt føj for den dem der handler på den måde skulle istedet gå i build a bear den kan da puttes i en skuffe


  • #9   17. okt 2007 ENIG!!! - Med CH - Nu med hus tilsalg :).

  • #10   17. okt 2007 Det er forfærdeligt

  • #11   17. okt 2007 er det egentlig ikke bedre ar hunden kommer væk for så tankeløse mennesker... i stedet for at de patu vil/skal beholde den og den således blir understimuleret og glemt? for vi kommer nok ikke a med impulskøb a dyr....

    Og har opdrætter/avler ikke også en del a skylden for de mange salgsannoncer for unghunde? Hvis de blev bedre til at tyde køber og sortere fra......og begrænse deres avl.......ville det nok se anderledes ud....

    Men det er nok otopi........:O)


  • #12   17. okt 2007
    * Det Lille Blå Lyn & Den Sorte Banditræv's moar

    Du har da ret - start med opdrætteren..!!


  • #13   17. okt 2007 Jeg tror den værste jeg har læst heridne var en lille hvalp hun havde fået i gave der skulle sælges, hvem giver en hund som gave hvis den anden ikke er med på det?????

  • #14   17. okt 2007 den har jeg oz læst et par gange.. og har lige lokket min storsøs til at tage en 12 uger gammel hvalp til sig fordi ham der havde den fik den i gave og ikk ku have den.. (manden havde dog to iforvejen som han godt ku ha :S )

Kommentér på:
Bliver sgu så harm...

Annonce