Bider alt i stykker {{forumTopicSubject}}
Som overskriften lyder, kan jeg ikke lade noget som helst ligge på lave borde eller lign, uden at hunden tager det, og ødelægger, idét jeg vender ryggen til få mins..
Og når jeg vil ta det fra ham, er han begyndt at knurre.
Har haft øvet slip komandoer og bytte osv.. Men hver gang det er noget han VED han ikke må ta, markerer han sig.
Det har intet at gøre med at han ikke blir akvtiveret, da dette kan ske når som helst.. Han kan ligge og sove, mens jeg forlader et lokale i få mins.. og når jeg kommer tilbage har han været godt i gang med alt muligt.. - gerne mobil tlf og lign.
Jeg er snart ved at få nok.. Aner ikke hvad jeg skal gøre ved det..
Nogen der har prøvet lign, eller har gode råd?
Og hvad ville i selv gøre..
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 513 Svar: 4.891
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
sep 2006
Følger: 10 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 423 Svar: 5.030
feb 2007
Tror også lige jeg trængte til at høre at der er midler mod det, for er virkeligt snart så træt af det..
Især fordi han nu åbentbart også har lært at åbne døre.. Så det er ikke så nemt at holde ham fra de 'vigtige' ting man gerne vil holde langt væk fra ham. ;o)
feb 2007
Jeg fatter det ikke.. for når vi øver den komando, vil han gerne slippe.. (legetøj i bytte med noget lækkert, og kan også uden at få noget for det).
Kan også ta kødben fra ham uden han markerer sig.. intet problem der.
Men ligeså snart det er noget han ikke må ta, kan han til tider knurre osv. Ikke altid.. Men det er begyndt så småt :S
sep 2006
Følger: 10 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 423 Svar: 5.030
Tænker det kan løses ved at du viser ham hvem der har bukserne på, og at du ik tolererer den adfærd.
Bider alt i stykker