{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
404 visninger | Oprettet:

Hurraaaaa {{forumTopicSubject}}

Jeg var til konkurrence med Penny i går. Det var første gang til en 'rigtig' konkurrence i DcH programmets B-klasse (vi har prøvet en lokal i november sidste år). Det var en virkelig god oplevelse smiley Vi endte med 162,25 point. Ikke noget prangende eller virkelig flot resultat. Meeen det er jo altså en halv oprykning til A-klassen smiley
Der var lidt små kiks på dagen, men ingen '0'-er. Det største kiks var at hun rejste sig i dæk så snart jeg var gået ind i skjulet smiley Det får man altså kun 1 point for. Og fri ved fod var langt fra hvad vi plejer at kunne. Hun 'dinglede' lidt af sted - følte jeg - og så jeg valgte at give hende to pladskommandoer - som jo koster 1 point hver - og så hang hun lidt i to vendinger. Så vi fik kun 7 for vores FVF.
Men altså det, der gjorde mig allermest glad var, at hun var 'på' hver gang jeg gik ind til en dommer. Ikke noget med at kigge rundt på alt muligt andet. Når jeg tog hende ind på plads og klikkede linen af så chekkede hun virkelig ind og var klar. Med Perle var jeg vant til at stå og spejde efter om der var noget jeg lige skulle have et 'øje i nakken' på inden jeg klikkede linen af (fx cyklister). Jeg kan godt mærke at jeg lige skal vende mig til at sådan er det ikke med Penny. Hun har mere fokus på det vi skal til at lave end på alt muligt andet. Uuuhh jeg knuselsker altså den lille sorte lakrids smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hurraaaaa
Kommentér på:
Hurraaaaa

Annonce