{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hip Hip.. Hurraaaaa bette Harley...
  • #1   24. dec 2007 NØØØØØØØJJJJJJ!!!
    Rødme rødme
    1oooooooo TAK søde Susanne....
    Han har fået stooort kødben og en mega legetumletur på den store mark bag holte ridehus... så han er flad!! og ligger med alle 4 stænger lige i vejrert...*GG*
    Jeg håber du må få en dejlig aften Susanne... og giv Kawasakkiboy en stooooor krammer fra os... og hils dine dejlige drenge,,, jeg håber vi må se noget mere til hinanden i det nye år... og helst uden regnvejr..*GG*
    Endnu engang,,, mange mange tak søde...for den fine hilsen... jeg blir jo hel rørt *SS* ♥♥♥


  • #2   24. dec 2007 Her er en lille føsdagsgave...hihi...den må godt åbnes NU ! *S*
    (link fjernet)


  • #3   24. dec 2007 TILLYKKE dejlige Harley. Håber din madmor ligger lidt ekstra lækkert til dig i dagens anledning.
    Hilsen Scooby Doo, Elmer Fjot og Lasse


  • #4   24. dec 2007 Denne må åbnes i aften...ggg...julegave !

    (link fjernet)


  • #5   24. dec 2007 NYTÅRSgave....og SÅ får du ikk mere, selvom du er en dejlig dreng... ;O)

    (link fjernet)

    HUUUUSK FØRST til Nytår....IKKE snyyyyde... *S*


  • #6   24. dec 2007 Fniiiiis 1ooo tak Lasse ...jeg ska se hva jeg kan gøre,,, ggg..
    Jeg håber dig og dine super dejlige hunde må få en dejlig aften giv dem hver en stor mulemøsser fra mig *GG* og en stoooor krammer til dig Lasse... fra mig *S* jeg håber det nye år vil bringe dig glæde...og lykke *S*
    Susanne... nøjjj sikke en gave!,,,det jo Harleys ..allerbedste ting!!! hans bagdel -ggg,, det var en hyggelig dag vi der havde... trods det meget regnfulde vejr,*S*


  • #7   24. dec 2007 Susanne uhhhh det sandelig svært at vente ,,, uuuuuuuuuuh..!



    ej,,,, vi kom til at kigge,,,fniiiiiis
    ej hvor er det fint.... var det så før...eller efter han havde tømt Sakkis hundeguf skål !! fniiiiiis..
    rigtig mange tak Susanne...de sandelig fine ..♥


  • #8   24. dec 2007 1000000 tark for alle skønne hilsner Annette....er ved at få lidt småtravlt nu...må hellere smutte i bad...Knuss ♥ ♥ ♥

  • #9   24. dec 2007 hiiiiip hurraaaaaaaaaa ♥ ♥

    søde Harley............i dag er det Harleys fødselsdag hurra hurra.......han sikker sig en gave får, som han har ønsket sig i år...............:O)

    Lyder som om fester er gået i gang..........mums kødben

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    Maxie og Silche


  • #10   24. dec 2007 STOOOOOOOOOORT TAK
    Marianne...for den fiiine føsdagssang... det var dejligt ..og Harley er super glad ved hans små venner havde husket ham ♥
    giv dine 2 skønne guldtotter en stor krammer hver..
    og jeg håber dig og dine... får en dejlig aften med hygge og god mad *SS* ...du en skat Marianne*S*


  • #11   24. dec 2007 Hihi....det gik lidt stærkt med at loade...Harleys dejlige bagdel ? Julegodter ska man da ha! *SSS*

  • #12   24. dec 2007 Tak og i lige måde..............futter snart a hjem til min ældste datter for at fejre jul........sammen med mine døtre 2 børnebørn, svigersønnen.....farfaren og fasteren......ren julehygge.....:O)

    ha en hygsom aften, alle sammen


  • #13   24. dec 2007 Marianne; oj.. det lyder til I skal være en del juleaften ... hvor dejligt.... jeg går her og sukker efter at blive en form for bedstemor suk suk,, men det har vist laaange udsigter.... grrr,,, *GG*
    Det må være en stor drøm for dig at være bedste mor... jeg håber du/i må få en dejlig aften... det er så skønt at se børns glæde i denne tid,,, nyd dem *S*


Kommentér på:
Hip Hip.. Hurraaaaa bette Harley...

Annonce