mærkelig opførsel :( {{forumTopicSubject}}
I dag da min mor skulle hente Fuji fra haven, fandt hun hende ved nogle buske ud til hegnet mod fortorvet. Der sad hun og rystede rigtig meget, og hun turde ikke at gå nogen steder. Så min mor måtte kravle ind under buskene og hente hende. Siden der, har hun fuldt efter os hele tiden, ligemeget hvor vi går hen, og når vi har ville age hende, har hun vist frygt, som om vi vil slå hende, hun går nærmest sammen og ryster.. Ved ikke hvad der er sket udenfor, men hun kan nu ikke lade være med at kigge ud af vinduet, og hele tiden have ørene oppe for at lytte.. Og flere gange havde hun ryster, og bare kigget ud af luften.
Jeg overvejede lidt om en forbipassernde havde slået hende?.. men synes bare det mærkeligt.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.054
Måske i i en periode skal gå med hende ud HVER gang hun er i haven og lave noget sjovt der, så hun igen kan blive tryg ved at være der.
Og så hegne eller noget så forbipaserende ikke kan komme til at genere hende (ved ikke om det er muligt der hvor i bor)
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.377
Hvis de oplever noget der gør ondt, vil de nogle gange forbinde det med alt i deres omverden, når de er hvalpe. Det eneste I kan gøre er at give hende så meget tryghed som muligt, og holde godt øje med hvad der sker i haven....
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 49 Svar: 276
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.377
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 10 Hunde: 5 Emner: 30 Svar: 249
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 49 Svar: 276
mærkelig opførsel :(