{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

En hund mere {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley
Det er sådan at min bror og jeg meget gerne vil have en hund mere! Vi har i forvejen en dejlig golden retriever, og kunne godt tænke os en labrador, men så er der jo forældrene som ikke er enige smiley

Har I ikke en masse gode argumenter jeg kan give dem? smiley
Vi passer ham godt, og han får ture og leg hver dag, et dejligt hundeliv. Så vi synes det kunne være hyggeligt med en mere smiley

Hilsen Johanne.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En hund mere
  • #1   7. okt 2007 Af hvilken grund?
    Han bliver 2 til februar. Mine forældre er også hundeelskere, så det er jo ikke grunden til at de ikke lige er med på det. Det har noget at gøre med at de ikke er de hurtigste til at tage beslutninger osv. smiley
    Nu lyder det som om jeg er den vildt spontane type, hvilket jeg ikke er

• #2   7. okt 2007 Jamen i siger bare, at i har så meget kærlighed at give af, så Aslan svømmer i det, og der er mange stakkels hunde derude, som ingen kærlighed får. Tænk på hvor skønt sådan en hund kunne få det hos jer... hehe.
    Prøv det, ved ikke om det kan virke...

• #3   7. okt 2007 Hehe smiley

Det lyder da godt smiley
    For vi er jo så vilde med hunde, og går meget op i det smiley

• #4   7. okt 2007 Jamen på med vanten, og så skal i virke meget seriøse, når i snakker med dem om det. Sådan fik jeg min første egen hund. Hvilket var den helt store kærlighed, da han bestemt ikke havde haft det alt for godt, der hvor han kom fra.

• #5   7. okt 2007 Okay. Vi fik vores Aslan på en lidt speciel måde

• #6   7. okt 2007 Sloth W Altså nu ved jeg ikke hvor gammel du (og din bror) er, men kan det tænkes at dine forældre bekymrer sig om hvordan de skal få tid til to hunde, når jer "unger" er fløjet fra reden?

Ellers ville jeg da bare argumtere med hvor meget glæde to hunde har af hinanden!

• #7   7. okt 2007 Hvis man ikke har tid til 2 hunde, så har man heller ikke tid til en - for der er altså ikke mere arbejde ved at have to, næsten tværtimod. de har jo hinanden at lege med også smiley

Og det er noget sluddder, at den første skal være 2 år, før man får nr. 2 - jeg har tre nu - Charlie var kun 16 mdr. da vi fik Milo og det fungerer rigtig fint :-))

• #8   7. okt 2007 At der ikke er mere arbejde med 2 end med 1 er jeg ikke enig i....
    Hundene skal trænes hver for sig, og også ud og opleve verden på egen hånd engang i mellem....
    mange ting er nemmere, ja. Og de har altid en legekammerat...
    Men det er dobblt op på udgifter og på "kvalitets- og trænings-tid".

• #9   7. okt 2007 Vanessa...
    Byt ordet "arbejde" ud med ordene "forbrug af tid", da det jo egentligt var det jeg mente...

• #10   7. okt 2007 Jeg har 3 hunde og det er bestemt ikke mere besværlig end at ha en.
    Man har aldrig dårlig samvittighed når man går hjemmefra, da de har hinandens selskab.
    De leger sammen og sover sammen, men man skal bestemt også ha overskud til at få en hvalp/hund mere, da der skal træning til.

• #11   7. okt 2007 Lise. Ja det har du ret i, men jeg ser ikke træningen hver for sig som et arbejde - det er min hobby og jeg elsker at træne dem smiley

Vannessa. Enig, det har meget at gøre med hvordan og under hvike forhold man har sine hunde - her er det familiemedlemmer, som får lige så meget opmærksomhed som vores børn gjorde og så bliver de jo både motioneret, stimuleret og trænet næsten dagligt.

Kommentér på:
En hund mere

Annonce