{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Chok {{forumTopicSubject}}

Jeg tror nok, jeg fik et af de største chok i livet igår!
Min kære bedre halvdel skulle lige ud til sin fætter, og sagde, at han ville tage vores bil( i stedet for firmabilen). Når han gør det, er det fordi han så ta´r Luna med, så det gik jeg jo ud fra, at han gjorde.
Ca. 20 minutter efter ringer telefonen, det er en ung fyr, der spørger om vi har en schæferhund? Underligt, tænkte jeg, men svarede så" ja". Så spurgte han, om den hed Luna, og igen svarede jeg "ja", og fik nu en helt vildt ubehagelig følelse i maven.
"Jamen, så har jeg fundet den ved kvickly, og har taget den med hjem." Jeg tænkte bare: "WHAT???????" og spurgte, om han tog pis på mig ? (!?!?!?!?) Nej, den var god nok, den havde været oppe ved kvickly, og han havde så tjekket at den havde halsbånd på, og havde taget den med hjem for at ringe.
Hurtigt fik jeg fat i Tony, og han kørte op efter den.
Føj, for den lede! Jeg havde det vildt dårligt, tænk, hvad der kunne være sket.
Heldigvis findes der stadig ærlige mennesker uden bagtanker, for han kunne jo ligeså godt have stjålet hunden(med alt det man hører lige nu!). Men vi takkede den unge fyr mange gange, han grinte lidt af det hele, sagde Tony, da han og Luna kom hjem i god behold.

Hvad kan man lære af det??? Sørg for, at snakke med manden(eller konen), så man ved om de ta´r hunden med eller ej! *ss*
Og så hold øje med den.
Så kan du lære det, Cathrine.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chok
Kommentér på:
Chok

Annonce