{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.300 visninger | Oprettet:

priser på blandingshunde {{forumTopicSubject}}

Freja er jo knap 15 år, så jeg må jo nok se i øjnene at hun ikke varer evigt smiley
Så jeg er så småt begyndt at kigge på annoncer.
Jeg er jo ofte i Italien, så der kigger jeg mest.
Blandinghunde koster bare ingenting.
Havde disse hvalpe været til salg i Danmark havde de fået et smart navn og prisen var 10 doblet.
Det er Puddelblandinger .
https://www.subito.it/animali/barboncino-toy-maschi-e-femmine-incrocio-roma-526751752.htm

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  priser på blandingshunde
  • #1   15. dec 2023 I DK handler det vist riiiigtig meget om 'den kloge narre den mindre kloge'. Ikke fordi blandinger nødvendigvis er dårligere hunde en dem med stamtavler. Der ligger ofte bare ikke rigtigt noget avlsarbejde bag en blanding. Men får den en smart navn så kan den sælges for større beløb end en med stamtavle.
    Men for pokker hvor er de da nuttede de små du linker til smiley

• #2   15. dec 2023 Mette - Hvor har du bare ret smiley
    Og ja de er sgu søde smiley

• #3   15. dec 2023 Må indrømme at jeg ikke forstår alle disse pudelblandinger, skal koste det dobbelte af hvad man betaler for en pudel med stamtavle. Hvad er det de kan som en pudelhund ikke kan og der gør at de skal koste op mod 25000 kr?

• #4   15. dec 2023 Det er fuldstændig overskruet. Jeg tror bare, at vi henter en blanding i Tyskland, når Balder engang ikke kan mere.

• #5   15. dec 2023 hvad er de blandet af ?

den eneste fordel jeg kan se af så høje priser er at der så trods alt måske købes færre hvalpe med hovedet under armen ... man tænker sig vel lidt om når der skal betales så mange penge ..

• #6   15. dec 2023 Hanne, det fremmer vel bare salget af ulovlige Polske importer, der kommer herop med 5-6 uger.

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.273
    #7   15. dec 2023 Hvis man er seriøs koster det. Undersøgelser bliver ikke billigere af,at,det er en blanding. Så hvis ellers arbejdet er gjort vil det selvfølgelig afspejle sig i prisen.

Problemet er når arbejdet ikke er gjort men man vil have fuld pris. Men det gælder jo uanset om hunden har tavle eller ej.

• #9   16. dec 2023 Hanne - Undskyld var spørgsmålet til mig?
    Der står "bare" at moderen er en Puddel.
    Måske er faderen en Yorkshire Terrier?
    Det kunne i hvert fald godt se sådan ud smiley

• #10   16. dec 2023 Generelt er priser i Danmark jo bare vanvittigt høje, på alt næsten.
    Både blandingshunde og stambogsførte hunde koster alt for meget. Kør hundeweb igennem, bare for sjov. Langt størstedelen af kuld er fra forældre uden én eneste undersøgelse, prøve eller andet der kan sikre sundhed, ordentligt temperament, typefasthed eller kvalitet.
    Jeg fatter ikke at folk vil betale så mange penge for det. Man kan lige så godt købe en tilfældig blandingshund, når barren er så lav.

Kommentér på:
priser på blandingshunde

Annonce