{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Det svære valg {{forumTopicSubject}}

Som nogle af jer, måske har læst i min blog, har jeg taget den tunge beslutning, at Bossie's tid er kommet.

Jeg har haft næsten 12 år med hende, 12 år fyldt med glæde, bekymringer og kærlighed.

Dette har selvfølgelig ikke været et let valg for mig, men at se hende i dag, har gjort mig sikker i min sag.
Hun er alt andet end den Bossie, jeg plejer at kende og det gør ondt at se på.

Det er tidspunkter, som dette, hvor man fortryder, at man i tidernes morgen købte den lille nuttede klump med logrende hale og store brune øjne, den lille kluntede piranha, der gik efter anklerne.
Men uanset hvor stor en smerte, jeg kommer til at føle, er det intet imod den kærlighed hun har givet mig.
Nu er det tid til, at jeg viser hende, at jeg har fortjent den kærlighed og tillid, som hun altid har vist mig og tager den ansvarlige beslutning.

Puha....sidder her og små tuder ved tanken, men det skal jo gøres, desværre kan hun ikke selv sige hvad hun ønsker, men som jeg kender min pige, vil hun ikke leve et liv i smerter eller som gammel......kan allerede se på hende, at gejsten er væk.

Bossie elsker min lillebror og han elsker hende.
Derfor bliver hun først aflivet d. 16/10, så min bror kan sige farvel til hende.
Mine forældre har sagt, at jeg godt må begrave hendes aske i deres have og min far vil lave en lille gravsten til hende.

Okay, nu storbrøler jeg snart, så må hellere stoppe nu.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det svære valg
  • #2   2. okt 2007 Den bedste måde at se på hunden hvornår det er tid er at se den i øjnene og spørge den, om den ønsker mere. Og kan du nu se, at gnisten er væk, så er det det rette tidspunkt.

    Jeg har stor respekt for din beslutning - det er et uselvisk valg, du træffer.

    Mange tanker til dig og Bossie - må I have nogle dejlige dage og få sagt farvel på den bedste mulige måde.


  • #3   2. okt 2007 Stor respekt.......ventede lidt for længe med min gamle hund....har endnu ikke tilgivet mig selv for det ! ! !

  • #4   2. okt 2007 varme tanker herfra. jeg er sikker på at det er det bedste. Flot at du tager den store beslutning.
    Men det viser også at du har en stor kærlighed til hende, når du magter at sige stop i tide.
    Har selv lige mistet min 4 sep.
    Og beslutningen er faktisk ikke svær, når man ser sin hund har det så skidt. Det der er svært er tanken om at skulle leve uden dem bagefter.
    Men man beholder dem i minderne... Og efter næsten 12 år, så må der være utrolig mange dejlige minder ;o)
    Knus herfra


  • #5   2. okt 2007 Åhh nej... :o(

    Ikke en let beslutning...men jeg er sikker på, at I ved, hvad der er bedst for jeres lille ven..

    Føler virkelig med jer...det værste der findes, er at miste...

    Mange tanker til jer i denne svære tid...


  • #6   2. okt 2007 Jeg føler med dig :o( Det er bare det værste ved at have hund. Man ved at dagen kommer hvor man skal tage den meget svære beslutning.
    Det lyder som om at du er en rigtig god hundeejer - en der tænker på hunden før sig selv.


Kommentér på:
Det svære valg

Annonce