{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Vil det gå galt???? {{forumTopicSubject}}

Vores familie skal helt sikkert have en cavalier. Vi har hele tiden sagt i sommerferien, for så har man god tid til det der ud-hver-halv-time-ræs, men den skal også være fra dansk kennelklubog hjerteskannet, og der er ingen af deres opdrættere der planlægger hvalpe til sommer (ikke nogle af dem vi er intereserede i ihvertfald)

Så fandt vi det helt perfekte sted, og vi harmulighed for at få en hvalp til januar, men det er jo uden for ferierne! Hvordan kan man gøre den stueren, når man højst kan tage en uge fri? - Vil det ikke gøre at det bliver meget sværere at gøre den renlig?
Håber på hjælp!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil det gå galt????
  • #1   30. sep 2007 jeg ville altså også foretrække en længere ferie til det. Men nogen klarer sig jo fint uden, men tror bestemt ikke det er lettere.

• #2   30. sep 2007 Hvis den har en at være sammen med (hund), så kan det godt forsvares at I kun har en uges ferie. De lærer utrolig meget af den ældre hund, og den får ikke følelsen af at være alene.

• #3   30. sep 2007 hvis i er flere i familien der hver kan tage en uge fri i forlængelse med hinanden så tiden hvor der er nogen hjemme bliver længere. så kan det jo godt gå men 1 uge er for lidt efter min mening.

• #4   30. sep 2007 en lille hund kan da ikke blive renlig på een uge.
    jeg ville da også bruge lidt længere tid inden den blev ladt alene.. Har du ikke nogen der kunne besøge den et par gange om dagen.

• #5   30. sep 2007 Vi gjorde den fejl at lytte til nogen der åbenbart ikke vidste rigtigt om det.. Vi holdt ikke ferie, fik ham hjem lørdag og startede job om mandagen, det var dælme synd - men heldigvis gik det ret hurtigt, men set i bakspejlet ville vi gerne have haft brugt 2 uger til det SS

• #6   30. sep 2007 Jeg synes en uge er for lidt. Jeg ville vælge enten at holde min ferie i forbindelse med at skulle hente hvalpen eller vente med at få en hvalp til ferien indtræffer. Hvilket vi har gjort med begge hunde.

Gitte M: Det at der er en hund nr. 2, hjælper jo ikke på renlighedstræningen....

• #7   30. sep 2007 Vi trænede alene hjemme situationen. Først 15 min. så 30 min. Så begyndte jeg at tage ud og handle, og komme hjem igen. Sådan øgede vi lige så stille tiden. Basil var jo hjemme ved Futte anden gang vi fik hvalp.... Men gjorde det på samme måde der. Synes det virkede godt begge gange. Derfor vil jeg anbefale dig det..... :0)

• #8   1. okt 2007 Ok, der er nu blevet kastet lidt lys over sagen! - Det ser ud til at vi kan give den tre uger...

Kommentér på:
Vil det gå galt????

Annonce