1.340 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

I gamle dage 2015 eller deromkring I gamle dage 2015 eller deromkring

der tog det 4-5 timer saa var ens hund/ kat stemt ind, jeg er sikker paa at oprettede jeg mine katte paa kattegalleri, saa tog det max 4 timer saa var de inde, her tager det en krig, rigtig mange har set, der er en god beskrivelse af hunden, alle felter er udfyldt, der er 5 billeder som krævet, jeg byder altid andre velkommen, hvad holdeer folk tilbage, det er sgu da bare et klik med musen

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  I gamle dage 2015 eller deromkring
  • #1   4. aug 2023 Jeg tjekker sjældent dem der står og venter på optagelse. Så er det det samme for andre, så kan det jo tage tid.

• #2   4. aug 2023 Tak for svar, ikke alle er ens, jeg hjælper gerne andre ind, de er der jo paa forsiden, man behøver jo ikke skrive noget bare trykke godkend

• #3   4. aug 2023 Jeg mener, at man plejer at kunne se hunde, der venter på optagelse.
    Det har jeg ikke set længe.
    Måtte trykke på dit navn, for at finde din hund smiley

• #4   4. aug 2023 Jeg kigger stort set aldrig om nogen afventer, men nu har jeg da lige været forbi de to der ventede og givet dem en stemme - ser ud til de begge er kommet ind nu smiley

• #5   4. aug 2023 Jeg tror de fleste "nu om dage" er i forum og statusbeskeder og så glemmes de andre funktioner.

• #6   4. aug 2023 Hvis man er på fra appen (som jeg er) kan man ikke undgå at se hvem der venter på at komme ind.. men syntes mere og mere at ulovlige hunde kommer hurtigere end end de lovlige, selvom det er imod reglerne at oprette de ulovlige smiley

• #7   4. aug 2023 lovlige hunde/ ulovlige hunde, det maa du lige forklare , jeg er for gammel til det der app, min søn har ikke taalmodighed til at lære mig det, jeg skal jo have det vist mere end 1 gang

• #8   4. aug 2023 Revl og krat lukkes ind når siden er uden administratorer.
    Det ville være sjovere at alle fulgte reglerne, oprettede hundene som det de nu engang er, og udfyldte alle felterne (som altid har været et krav). Hvorfor have en hund oprettet uden beskrivelse? Jeg forstår det ikke.

• #9   4. aug 2023 Bente - Med ulovlig mener jeg de 13 ulovlige racer og blandinger heraf smiley der er næsten lige blevet budt velkommen til en amstaff der (desværre) er en ulovlig race, og derfor slet ikke må oprettes..

• #10   4. aug 2023 Ja #8 det opdagede jeg, jeg stemte glad Kato ind, og der ikke meget beskrivelse

• #11   4. aug 2023 Raika ser farlig ud, hun er 3/4 cane corso italiano 1/4 rottweiler, hun ligner lige saa meget en boxer labrador blanding, det er hun ikke, hun savler ikke som boxeren og hun er ikke madglad som labradoren, jeg fylder hendes madskaal naar den er tom, hun spiser som hun lyster, det styrer hun fint selv

• #12   5. aug 2023 Jeg tjekker stort set aldrig forsiden, jeg har siden gemt på både mobil og computer, så jeg kommer direkte i forum, når jeg går ind på siden. Det sker fra tid til anden, at jeg lige skal finde en profil, hvis der så er afventende hunde, får de lige en velkommen med på vejen (hvis de ellers nogenlunde opfylder kravene) men ellers gør jeg det ikke, medmindre jeg bliver gjort opmærksom på det. Ofte når det er en HG'er der har fået hvalp/hund, bliver der jo lavet enten forum emne eller statusbesked om det, og på den måde bliver man jo opmærksom på at der ofte er en ny hund der skal optages smiley

• CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

Følgere: 27 Emner: 45 Svar: 934
    #15   5. aug 2023 Forkert beskrivelse, mender du det her ?
    Stamtavleden : er væk, jeg havde nogle papirer engang, men hun er i det mindste forsikret inden de blev væk

Jeg har ikke oprettet hunde på min profil, så om jeg vil eller ej, kan jeg ikke byde nogen velkommen smiley Jeg kigger så også kun forum smiley

• #17   5. aug 2023 Jeg ser det slet ikke, jeg går direkte ind på forum.
    Jeg ser kun forum og en meget sjælden gang statusbeskeder.
    Selv om jeg gik ind på det der hvor man skal stemme hunde ind, ville jeg stadig ikke gøre det.
    Jeg kan ikke se noget formål med det, og synes faktisk at det er barnlig.

• #18   5. aug 2023 John, selvfølgelig kan man få stamtavle på blandinger.
    Dem er der faktisk en del af. Opdrætterne laver dem selv på pc, og mange af køberne tror vitterlig på, at de har købt en tavlehund.

• #19   5. aug 2023

profilbillede
  • #20   5. aug 2023 Os uden hunde kan ikke stemme nye ind. Jeg oprettede en gang min avatar herinde, den blev faktisk stemt ind smiley smiley men big admin slettede den igen

• #21   7. aug 2023 John, jeg skriver at jeg havde nogle papirer, jeg erindrer ikke hvilke, jo der stod navn paa far og morhund, der var sundhedbog med chipnummer, vaccinationer og andre data paa hunden, hunden skal ikke udstilles og skal ikke avles paa, det eneste jeg kan huske er hendes fødselsdag, 3/5-18, det er fint nok for mig, hun ryger med til vetten hver september sammen med misserne og bliver vaccineret. havde jeg været saa blaaøjet at jeg troede hun var ægte, havde jeg nok ikke oprettet hende under blanding af racer, vel

• #22   7. aug 2023 Bente - men så er det jo bare et nej i feltet stamtavle.

• #23   7. aug 2023 Jeg har med vilje ikke min seneste hund inde i galleriet. Det barnlige cirkus med godkendelse fra andre brugere gider jeg ganske enkelt ikke mere.
    Skulle min hund vurderes af personer, der fx dårligt kan tage vare på sig selv? Nixen bixen, Karen Blixen.

• Rikke
    Rikke Online Tilmeldt:
    okt 2011

Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 46 Svar: 1.555
    #24   7. aug 2023 Årh Søren....jeg skulle nok stemme din tuttenut ind....jeg kan, som oftest, tage vare på mig selv smiley

• #26   7. aug 2023 John, hun har fyldt godt med sten i alle lommer så hun bliver lidt tungere. smiley

• Rikke
    Rikke Online Tilmeldt:
    okt 2011

Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 46 Svar: 1.555
    #27   7. aug 2023 Vi bornholmere er vant til blæsevejr, det blæser 360 dage om året smiley Vi nyder de 5 stille dag om året smiley

Der er dog trængsel foran brændeovnen.

EDIT: Og så kom vi vist lige lidt væk fra trådens emne - sorry smiley

profilbillede
  • #28   8. aug 2023 nej hvor ser det hyggeligt ud!

Kommentér på:
I gamle dage 2015 eller deromkring

Annonce