smidt ud a gruppe uden grund. {{forumTopicSubject}}
hej. jeg er en pige på 13 år. her for nogle dage siden snakkede vi i gruppen om at vi skulle have et billed. men vi vidste ikke rigtig hvilket billede vi ville have som billede. vi havde snakket lidt om et skilt. så skriver hende som ejer gruppen så at hun nok skulle lave et billed når hun havde tid. så her idag havde hun så lavet et billed. det var et billed af heste, en fodbold og nogle mærkelige dyr som lignede noget det var løgn. det var sådan nogel krysninger af hunde og katte.
så skrev jeg så at jeg ikke synes om billedet og at det ikke havde noget med gruppen at gøre. for gruppen har intet med fodbold, heste og mosaikdyr (det er hvor man tager DNA fra to forskellige dyr og blander sammen, så man får et dyr, som er en krysning a to dyr fx. en ged og et får. det bliver så det en fåreged.) at gøre. det var med helt pæne ord. ingen svining eller noget som helst. så var der så nogle som havde diskuteret lidt om det mens jeg ikke var logget på. da jeg så logger på ser jeg diskutionen og at jeg har fået en mail. i mailen står der at jeg er smidt ud af gruppen fordi at jeg kun kom med dumme kommentare og fik hele gruppen til at diskutere.
det synes jeg ikke kan være rigtigt. jeg sagde min mening og nu er jeg blevet smidt ud af gruppen.
- skal lige siges at gruppen var en gruppe for dem under 18 år.
har jeg ret? eller synes i at gruppen har gjort det rigtige?
jeg er jo først lige kommet ind i gruppen og har aldrig været med i en diskution der inde. jeg skrev bare min mening.
aug 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 1.124
uanset om man er voksen eller barn.
kom du bare videre og glem det ;0)
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 130
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 2
kan stadig ikke være rigtigt. og så ville jeg
lige advare alle jer andre om at grupperne
her inde godt kan være meget stride.
maj 2006
Følger: 66 Følgere: 64 Hunde: 2 Emner: 257 Svar: 4.095
Hvis du (også andre) er bare lidt kreativ og har lyst til at lære, så er I velkomne... Vi har det faktisk rigtig hyggeligt De eneste skænderier er vist mellem mig, Lynet og Banditrævens moar, kiwie og *Møgungen* om hvorvidt vi 2 første er møgvoksne og de 2 sidste er møgunger *GGGG*
mar 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.306
jeg har selv en gruppe.
og jeg ville da aldrig smide en ud der sage sin mening .
det er da det vi har grupperne til .
til at komme af med forskelloge ting man ikke kan her i disse tråde , for så bliver man frosset *SS*
men var der en der kun ville diskutere og have ballade ja så ville jeg da nok lig advare personnen først inden jeg smed vedkommen ud .
maj 2006
Følger: 66 Følgere: 64 Hunde: 2 Emner: 257 Svar: 4.095
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 2
det er også sådan jeg havde min mening om en gruppe. men efter at det her er sket har jeg bare overhovedet ikke lyste til at have noget med grupper at gøre, for det her har virkelig givet mig et nyt syn på grupper. en gruppe er jo til, for at kunne diskutere ting. og ikke komme ind, sige sin mening og så blive smidt ud igen. men har så lagt mærke til at hende som har gruppen er meget ung, og jeg tror måske ikke rigtig hun kan finde ud a det med at styre en gruppe, og at hun nok ikke helt er indforstået med hvad en gruppe er og hvad der sådan sker i grupper. såååååååe... men er da virkelig skuffet over hende.
smidt ud a gruppe uden grund.