Tankevækkende..... {{forumTopicSubject}}
Hvis du kendte en gravid kvinde, der havde otte børn i forvejen, hvoraf to var døve, to var blinde, og et var mentalt retarderet, og hun selv havde syfilis, ville du så anbefale, at hun fik en abort?
Læs først næste spørgsmål, før du ser svaret på dette ....
Spørgsmål 2
Der skal vælges en ny verdensleder, og det er din stemme, der afgør valget. Her er kendsgerningerne om de tre førende kandidater til posten.
Kandidat A
Han samarbejder med politikere, der ikke har rent mel i posen, og rådfører sig med astrologer. Han har to elskerinder, er kæderyger og drikker 8-10 Martini'er om dagen.
Kandidat B
Han er blevet smidt ud af sit embede to gange, var en dårlig elev i skolen pga. ordblindhed; han står ikke op før ved middagstid, røg opium på universitetet og drikker en kvart liter whisky hver aften.
Kandidat C
Han er en højt dekoreret krigshelt. Han er vegetarianer, ryger ikke, drikker kun en øl engang imellem og har aldrig været sin kone utro.
Hvilken af de tre kandidater ville du vælge?????
Beslut dig først - du må IKKE snydekigge! - og så kig lidt længere nede...
Kandidat A er Franklin D. Roosevelt.
Kandidat B er Winston Churchill.
Kandidat C er Adolf Hitler.
Og - for resten - hvis du svarede JA på det første spørgsmål om abort, så har du lige slået Beethoven ihjel.
En lille tankevækker, som jeg har "hugget" fra KG. Synes den er rigtig god.... og tænk dig om, inden du dømmer andre!
nov 2006
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 273 Svar: 2.424
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 1.029
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 30 Svar: 233
Nå...i må hygge jer med den. Nu skal jeg på arbejde.....
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 173 Svar: 2.064
hmmm kan kun sige det godt det ikke er mig der bestemmer *GG* selvom han nu gjorde lidt godt
jun 2005
Følger: 166 Følgere: 164 Hunde: 7 Emner: 636 Svar: 5.371
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.164
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.164
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 405
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 247 Svar: 3.481
vil dog lidt give DFFD ret.... Hitler var grum, men absolut ikke dum, man må være bare en smule smart, hvis man kan overtage Europa på et par år....lidt af en bedrift..
Lykke
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 30 Svar: 233
Kandidat C, virker umiddelbart som den bedst egenede på flertallet, og man har dømt de andre, til at være mindre egnede, men de var dog ikke så grusomme som Hitler...
...og så var den jo, som overskriften siger...tankevækkende...
DFFD: Jeg har aldrig sagt, at Hitler var dum...men hans verdensopfattelse og holdning til mineoriteter var forkvaklet på grænsen til det psykotiske...efter min mening!
Tankevækkende.....