617 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Kong Bold Kong Bold

Kan nogen identificere den her bold? Og hvor man kan købe en tilsvarende. Jeg er helt med på det er Kong smiley smiley
Jeg har bare svært ved at finde en tilsvarende. Jeg kan finde dem i 8 cm i diameter men den her forekommer mig noget større.
Det hjælper ikke at den ikke er rund mere... måske har den aldrig været det? Maggie fik den med og det er hendes mest skattede ejendel. Så hjælp kære kloge HG smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kong Bold
  • Cookie
    Cookie Tilmeldt:
    okt 2022

Følgere: 6 Emner: 6 Svar: 590
    #1   17. apr 2023 Det ligner jo signature bolden, men ja, kun 8,5 cm i diameter. Synes heller ikke de umiddelbart er vildt holdbare. Er den du har massiv..?
    8,5 er faktisk pænt stor lige umiddelbart. Har Signature i medium til tøserne, og den gule Kong Squeeker til Cookie. Den er endda kun 8 cm kan jeg se på Zooplus.

• Cookie
    Cookie Tilmeldt:
    okt 2022

#2   17. apr 2023 Til sammenligning

profilbillede
  • #3   17. apr 2023 Cookie altså jeg skal da ærligt indrømme mit øjemål aldrig har været særligt godt. Jeg synes bare det virker lidt lidt.. 8.5cm
    Den er ikke massiv men holder til at hun tygger i den, ruller sig på den, kaster med den...

Jeg synes også den her fylder mere i min hånd end den gør i din... og jeg har da ikke helt mini hænder ??
    Tak for svaret smiley

• Cookie
    Cookie Tilmeldt:
    okt 2022

#4   17. apr 2023 Så tror jeg det er Signature bolden i str L.

• Cookie
    Cookie Tilmeldt:
    okt 2022

#5   17. apr 2023 Her ser du forskellen på de almindelige Kong i str M og så den i str L
    Large bolden er pænt stor.

Signature bolden kan fåes hos bla Hooked4pets. Måske Zooplus også har den i str L

Og nu har jeg så en sindssyg Dolly som regner med at NU skal vi lege med bold smiley

profilbillede
  • #6   17. apr 2023 Hahah ej det må du undskylde.... eller Dolly må undskylde smiley alt efter hvad i ender med smiley

Og tusind tak smiley , jeg prøver at bestille nogle hjem smiley

• Cookie
    Cookie Tilmeldt:
    okt 2022

#7   17. apr 2023 Tror det trods alt var en formildende omstændighed at jeg tog en af de nye og ikke en af hendes brugte smiley

Håber det er den rigtige der så kommer hjem. Jeg er næsten 100 % sikker på det er den ihvertfald. Vi har kun KONG bolde herhjemme i alle mulige afskygninger. Sågar nogle med duft og smag smiley

Edit og Chuck It må jeg også indrømme. De selvlysende

• #8   17. apr 2023 Tror ikke jeg var sluppet helt godt fra det herhjemme selv smiley smiley
    Og Minion har aldrig været helt boldtosset... så det er nyt smiley men jeg tror også vi får os en samling -og sikkert også selvlysende smiley

• #9   17. apr 2023 Har du prøvet chuckit bolde?? Dem kan mine Boston ikke ødelægge de små af. Min ødelægger kong tennisboldene og en alm tennisbold størrelse er for store til dem

• #10   17. apr 2023 Jeg tror ærligt at hvis hun ville, kunne de kæber ødelægge hvad som helst på sekunder... men jeg er villig til at give hende hvad som helst smiley bare hun er den fjollede glade tøs hun er smiley

• #11   17. apr 2023 Kender det alt for godt mine tygger til de får det ødelagt.

• Cookie
    Cookie Tilmeldt:
    okt 2022

#12   17. apr 2023 Hvis de vil ødelægge bolde kan de gøre det uanset hvad det er. De eneste jeg ikke har oplevet blive gnasket i stykker er de grønne bløde nogen med huler i lavet i noget latex agtigt. Men de har så ikke været udsat for tygning i den grad som min gamle Hector kunne. Den der Chuck It bold der er lavet til fladnæser vil jeg prøve næste gang. Er dog bange for Dolly kunne sluge den i iver for at kunne have en bold mere i gabet.

• #13   17. apr 2023 Cookie jeg overvejede en af de der store -kæmpe bouncy nogle -som sikkert kan ødelægges men hun kan ikke gabe over den... bare fordi den ville mache i hopperiet til mit kræ smiley

• Cookie
    Cookie Tilmeldt:
    okt 2022

#14   17. apr 2023 Det er slet ikke sikkert hun vil synes den er sjov. Vores heste havde dem men kun culottekæbe Hector syntes de var sjove. Min gamle fitnessbold fik de også. Den punkterede så også i culottekæbens gab. Men den kunne de da så lege trækleg med.
    Running egg er heller ikke sjovt for vores. Det kunne så holde. Det er snart 20 år gammelt tror jeg og jeg sparker jævnligt til det.. de løber efter det og det var så det. Hector tæskede rundt med det

• #15   17. apr 2023 Cookie du har ret og lige nu virker den røde bold der jo perfekt. Men det er et forsøg værd at give hende lidt afveksling smiley

• #16   17. apr 2023 Chuck-it boldene holder ikke til alt. Penny elsker sine chuck-it bolde (bruges som belønning til træning smiley ). På et eller andet tidspunkt går der altid en hjørnetand igennem dem. De duer dog alligevel smiley Med tiden bliver de dog også møre og går istykker.

• #17   17. apr 2023 ....så kan jeg dyrke min besættelse, købe ting til hundene...

På den måde er det en smuk cyklus! smiley smiley smiley

• #18   17. apr 2023 Jeg kan desværre ikke bidrage med noget om bolden.
    Men ville lige sige, at det er en smuk Buller du har. smiley

• #19   17. apr 2023 Tak Anni smiley
    Det var egentlig kæresten der i første omgang ikke helt var med på mine valg til hund nr 2 og da jeg bragte Minion ind i forholdet så fik han lov til at påvirke, og han ville gerne have en stor bullhund -selvom jeg egentlig ikke ville have flere bulldogs... elsker sindet, hader sundheden. Og så var hun der bare,...og manglede et hjem vi kunne give hende
    MEN... hun var/er to, har fornuftig kondition, ingen skavanker endnu osv.

Og så er hun bare mors pige (med STORT egentlig smiley )

• #20   17. apr 2023 Håber, at hun kan blive ved med at være sund og rask

• #21   17. apr 2023 Det gør jeg også smiley ellers tager vi den derfra.... smiley

• #22   18. apr 2023 Jeg har aldrig fået ødelagt en KONG, vi bruger de koniske som hopper lidt hid og did når de lander, Rottweiler og lab, de holder bare.

• #23   19. apr 2023 Det lyder godt men den her tror jeg nu godt frøkenen kan ødelægge... den er allerede en smule flad og hun tygger ikke i den med fuld kraft men den synes mig en smule presset på sigt smiley

Kommentér på:
Kong Bold

Annonce