{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Av av pas på nylonliner! Advarsel {{forumTopicSubject}}

Bare lige en lille vigtig advarsel herfra... Nylonliner/ flagliner kan være rigtig farlige! Idag da jeg var ude og gå tur med mollie i skoven havde hun sådan en 10 meter lang nylonline på (som jeg lige havde lavet)så hun har lidt mere rum at løbe på. Pludselig råber min lillebror på 3 år "se Michelle" og jeg drejer hovedet. I samme øjeblik spurter Mollie modsatte vej efter en hare. Pr rekleks griber jeg ud efter snoren hvilket resultere i at den brænder mine hænder. Specielt det nederste led på mine pegefingre. Jeg væltede også og blev helt beskidt så det gjorde det ikke bedre. Men i det mindste slap Mollie ikke væk
Jeg begynder at græde og det hele var faktisk bare kaos. Heldigvis havde jeg min mobil med og fik ringet til min mor så hun kom og hentede mig. Da jeg kom hjem hjalp hun mig med at få lavet noget isvand til fingrene. Det hjælper heldigvis nu, men så snart de kommer op svier det helt vildt smiley Og der er store vabler i ledene specielt på pegefingrene smiley Det gør bare så ondt smiley

Så pas på derude, det kan hurtigt gå galt smiley Jeg ved godt det var dumt at mig at lave sådan en snor så det behøver i ikke sige, men så langt tænkte jeg bare ikke smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av av pas på nylonliner! Advarsel
Kommentér på:
Av av pas på nylonliner! Advarsel

Annonce