{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
336 visninger | Oprettet:

baby'er og hvalpe/hunde {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg vil bare lige høre jeres mening hvad i synes eller hvilke erfaringer i gør jer. Vi sad et par venner til middagen og nogle mente, at børn og hvalpe slet ikke kunne sammen...hvilket jeg synes er noget mærkeligt noget. Vi har selv en på snart 3 og venter en om lidt over en måned. Jeg er selv en ufatteligt aktiv person som bare ikke kun kan gå hjemme....jeg gåt tur hverdag og er ude hver weekend med barnet. Nogle mente at hvalpe og børn ikke kan få glæde AF HINANDEN og hvis man endelig skulle have hund så var det når ens børn var store over 7-8 år.

Ja jeg personligt synes det er noget vås, selvfølgelig skal børn være forsigtigt og lære at respekterer hvalpen og omvendt, men hvad synes I???????

Monika

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  baby'er og hvalpe/hunde
  • #1   21. sep 2007 Mine piger er hhv 3 og 5 år.. Og vi har li haft hvalpe -17 stk- hvoraf vi har beholdt en selv.. Og de har alle haft stor glæde af hinanden og leget i flere timer sammen.. Både da vi havde alle 17, men også den vi har beholdt.. Så li i vores tilfælde passer det bestemt ik at børn og hvalpe ik ka sammen.. Tvætimod..

• #4   21. sep 2007 mener det er sundt for børn at vokse op med dyr, men de kan aldrig tage ansvaret for dyrerne... Herhjemme vil det altid være mine hunde og så må Magnus låne dem... Men jeg ville aldrig lade dem være alene, så længe han er lille...

• #5   21. sep 2007 Jeg har 5 piger og har altid haft 2-3 hunde ad gangen, lige fra store rottweilere til gravhunde, og hundene har altid accepteret pigerne, og de kunne ligge ind over dem og kravle rundt på dem.
    Er enig med Metomica'en, man skal bare være opmærksom og lægge mærke til om hunden virker bange og trækker sig, for så skal den have lov til det.
    Og legetøjet bliver tit leget med af begge parter *GG*

• #6   21. sep 2007 Ja det er da noget pjat smiley
    Vi har en pige på 2 år og hund elsker bare hundene og omvendt.. Hun sørger for mad til dem og det hele hehe...
    Hun elsker at nusse om dem og de elsker at lege med hende...
    Og tror at begge parter har enormt godt af at lære at dele og respektere hinanden..
    Og ja i vores tilfælde er det værste der er sket også at de har spist hendes sutter.... Og et par bamser hihi

• #7   21. sep 2007 Hunde og børn - altid kun under overvågning, men især små hvalpe og børn - sådan ser jeg på det, men jeg har heller ingen børn i dagligdagen.

• #8   21. sep 2007 Gitte. Hunde og børn - altid kun under overvågning, men især små hvalpe og børn

Øhh det er sgu lige så vigtigt at de er under opsyn med store hunde, for ligger hunden sig på barnet så kan der ske skade da barnet i en tidlig alder ikke selv kan flytte sig

• #9   21. sep 2007 og desuden klapper fælden hårdere ved store hunde end hvalpe

• #10   21. sep 2007 Det er dog det værste vrøvl, mine forældre fik deres første hund 1 måned før min storebror blev født og har i alle de år vi voksede op haft hunde ,hvalpe og tre kuld hvalpe... nu har jeg Fie min lillesøster har Tyson og min storebror har Ozzi og vi har alle børn i alderen 10 mdr -14 år, og der har aldrig været problemer

• #11   21. sep 2007 Linda A: Jeg starter med at skrive at børn og hunde altid under overvågning, og det indbefatter også store hunde. Men de små hvalpe skal vi da ikke glemme også. Så vi er vist ikke uenige.

• #12   21. sep 2007 Vi har en søn på 2 år og Kenzo på 11 mdr og de har STOR glæde af hinanden - men det er noget af et arbejde for os andre at have sådan et par!
    Jeg mener at det er rigtig sundt for børn at vokse op med dyr og kan slet ikke følge det med, at de ikke skulle have glæde af hinanden, sålænge man huske,r at det er den voksne som er ansvarlig for både hund og barn!

• #13   21. sep 2007 Hvem siger de ikke kan have glæde af hinanden. Jeg mener bare at det skal være under opsyn, og at det er forældrenes ansvar at barn og hund har det godt og sjovt med hinanden.

• #14   21. sep 2007 tak for alle svarene......jeg vil give de fleste ret i at børn/baby og hvalp kan sagtens leve og opvokse sammen. Men man skal selvfølgelig lære sine børn at respekterer hunden så den ikke bliver udsat for noget ubehagligt og tager skade.

Det kan være hårdt men det kommer vel også an på hvordan man selv er som person, både baby og hvalp kræver ens opmærksomhed.
    tak

Kommentér på:
baby'er og hvalpe/hunde

Annonce