{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fransk bulldog fra rusland el. polen ?
  • #1   19. sep 2007 Må man have lov at spørge om hvorfor du intet skriver om dig selv eller din hund?????
    Jeg synes det virker lidt suspekt når du lige er blevet oprettet og intet vil fortælle om dig selv.
    Er det en dækprofil du har lavet?
    Hilsen Lise

• #2   19. sep 2007 Hvad vil du bruge andre købere til, når du ikke ahr skrevet noget om dig selv eller har oprettet din hund herinde ?

• rikke n
    rikke n Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   20. sep 2007 hej alle sammen.. nej der er intet suspekt i mit indlæg,, jeg har købt en huns gennem en dansk kennel som har importeret hunden fra rusland, nu viser det sig at hunden har en medfødt defekt ( løse knæ) , jeg ville bare finde andre købere og høre om de har problemer med deres hund, eller om jeg simpelthen bare er uheldig, jeg ved der er flere som har købt hund samme sted som mig, og ville bare forhøre om de havde nogle problemr også..

• #5   21. sep 2007
    ~*Lille hund - kæmpe personlighed* ~
    Det har da ikke noget at gøre med at man ikke vil give en chance......man har vel lov at spørge når der er noget man undres over eller hvad?
    Du tolker at vi ikke vil give hende en chance......det er da i mine øjne værre end at stille et spørgsmål.......

rikke N
    OK......det er dog en uheldig situation du er havnet i.....håber du finder nogle andre og at I får noget ud af at slå jer sammen og forfølge de dårlige opdrættere.....
    Tak for din forklaring om din profil.....håber at se din hund og dig her på HG....
    Lise

• #6   9. okt 2007 Hvor i Danmark har du hentet din hund? Vores lille Maggier er importeret fra Polen, men hun fejler absolut intet smiley

Kommentér på:
fransk bulldog fra rusland el. polen ?

Annonce