Øv Øv hvor jeg hader det.... {{forumTopicSubject}}
Vi tog jo en af vores hvalpe hjem for 14 dage siden, og ind til i dag er det gået så godt og var indstillet på at beholde ham, men men men i dag da vi var i haven min datter og jeg sammen med 3 af hundene, så knurrede Bamse af Natasja og snappede hende......
Jeg kan bare slet ikke acceptere at en hund snapper, men ved også han ikke har haft det nemt hvor han kommer fra.....
Jeg tænker jeg vil prøve at ringe til Kisser fra rescuedogs og høre om de vil tage ham og se om de kan finde det rette hjem til ham, men gud hvor er det svært..... for han fungere så godt med os voksne og de andre hunde, men har så bare så dårlige oplevelser med børn at det ikke går......
Øv noget lort, skulle bare lige ud med det.......
nov 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 234 Svar: 1.155
Nu hvor du har et barn derhjemme har du jo de bedste muligheder for at hjælpe Bamse... Det der hjalp Kenzo var at børnene skal have godbidder som de sidder stille og roligt og giver ham.... Derefter kan de jo begynde at lave tricks osv. men det tager lang tid - jeg synes ikke du bare skal opgive ham! Du har jo de bedst muligheder for at hjælpe ham....
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 5 Emner: 111 Svar: 856
Jeg synes jo også han er for god til at blive aflivet, og derfor skal jeg ringe til Kisser efter kl 12 da jeg ved hun gør meget for de hunde hun får ind.......
apr 2006
Følger: 83 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 6.290
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.288
Øv Øv hvor jeg hader det....