{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

Depri tæve i løb.. {{forumTopicSubject}}

jaa.. sidder lige nu med min lille gøj i skødet. Hun er lige kommet i sin første løbetid og er begyndt at bløde for en time siden og hun har bare så ondt af sig selv og skammer sig.. jeg har lige været nede med skrald og da jeg kommer tilbage ligger hun helt fladt på maven langt inde under sofaen og gemmer sig, det har hun aldrig gjort før... lille stakkel.. Og det gør det bestemt ikke bedre at onde mor (mig) lige har givet hende trusser på..

Hvordan er jeres tæver når de er i løb?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Depri tæve i løb..
  • #1   14. sep 2007 Lulu er lige op over sin første løbetid og hun er mega pivet. Vi kan ikke gå fra hende eller noget.
    Hvis hendes efterfølgende løbetider er sådan bliver hun stereliseret. Hun har det tydeligvis ikke godt

• #2   14. sep 2007 min er altid depri og hovedet hænger p hende hver gang hun er i løb og prikken over i'et, hun er i løb hver 4. mdr...

• #3   14. sep 2007 Zif kan man ikke mærke eller se noget på. Det er først når hanhundene viser interesse jeg kan vide med sikkerhed at hun er i løb.....
    At en hund kan skamme sig eller have ondt af sig selv er vist ikke noget man kan sige......
    Jeg har gørt om hunde der bliver usikre og indadvendte når de er i løbetid...
    Lise

• #4   14. sep 2007 Tina. Det var da noget møg.. Tror altid at den første løbetid er den værste, sådan var det i hvert fald med Gorgeous.. Hendes senere løbetider har været helt uden problemer, men den første var ret slem.

Mette. det var godt nok ofte!! =o/

• #5   14. sep 2007 gørt = hørt

• #6   14. sep 2007 Lise. Jeg er helt sikker på at en tæve kan skamme sig. Da min ældste tæve første gang var i løb, stak hun halen mellem benene, hver gang hun havde opdaget at hun havde lavet en plet, eller dryppet..

Hun ville slet ikke være i vores møbler, kun ligge på sit eget tæppe i hendes kurv.

• #7   14. sep 2007 Alex: det er jeg glad for at du siger. Har ellers virkelig overvejet at få hende stereliseret hvis det ikke bliver bedre. Hun bliver jo alligevel nok aldrig stor nok til at avle på. Så hvorfor skal hun lide for ingen verdens nytte.
    Men når de siger sådan vil jeg da lige give hende en chance mere. Så efter næste løb må vi se hvad det bliver til.
    Held og lykke med honey-pie.

• #8   14. sep 2007 Op til hendes første løbetid var hun nærmest panisk angst for nogle bestemte ting. Når hun så ældre mennesker eller vores hundetræner - samt, næsten alle hunde - stak hun halen mellem benene, lavede store øjne, pev og trak afsted for at komme væk! I selve løbetiden var hun dvask og lidt småpylret - men det var ikke slemt. - Efter blev hun falsk drægtig og gik rundt og pev konstant og ledte og ledte efter hendes tøjdyr, som jeg havde været så ond at gemme væk.

Vi har snakket med dyrlægen om at få hende steriliseret efter næste løbetid. Både fordi at det dæleme er lang tid at gå rundt og have det dårligt - både før, under og efter - og så også fordi hun IKKE skal have hvalpe.

• #9   14. sep 2007 Rie. Hold da op det er da også ret voldsomt =o(

Tina. Ja giv hende lige en løbetid mere og se hvordan det går =o) Var Pequeno's første løbetid ikke værre end de andre? er hun egentlig kommet i løb? uhhh det er så spændende =oD

• #10   16. sep 2007 Hejsa

Tja, Vega er højløbsk lige i disse dage, så hun bliver holdt i kort snor!! Hun bliver meget rastløs når hun er i løbetid, men ellers mærker vi ikke så meget til det. Hun er superdygtig til at holde sig ren så det er ikke mange pletter hun efterlader sig!! Er dog noget spændt på hvordan hun reagerer om et par måneder - dvs. om hun bliver falsk drægtig eller om det bare farer hen over hovedet på hende.....

Vi regner dog med at hun skal steriliseres her i løbet af vinteren da hun ikke skal have hvalpe eller udstilles (hun har en sygdom som måske er arvelig og det ville jo være forfærdeligt at give den videre til hvalpene!!)

Mvh Rikke

Kommentér på:
Depri tæve i løb..

Annonce