505 visninger
|
Oprettet:
Depri tæve i løb.. {{forumTopicSubject}}
jaa.. sidder lige nu med min lille gøj i skødet. Hun er lige kommet i sin første løbetid og er begyndt at bløde for en time siden og hun har bare så ondt af sig selv og skammer sig.. jeg har lige været nede med skrald og da jeg kommer tilbage ligger hun helt fladt på maven langt inde under sofaen og gemmer sig, det har hun aldrig gjort før... lille stakkel.. Og det gør det bestemt ikke bedre at onde mor (mig) lige har givet hende trusser på..
Hvordan er jeres tæver når de er i løb?
feb 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 432
Hvis hendes efterfølgende løbetider er sådan bliver hun stereliseret. Hun har det tydeligvis ikke godt
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.377
At en hund kan skamme sig eller have ondt af sig selv er vist ikke noget man kan sige......
Jeg har gørt om hunde der bliver usikre og indadvendte når de er i løbetid...
Lise
jul 2006
Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 6 Emner: 116 Svar: 1.449
Mette. det var godt nok ofte!! =o/
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.377
jul 2006
Hun ville slet ikke være i vores møbler, kun ligge på sit eget tæppe i hendes kurv.
feb 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 432
Men når de siger sådan vil jeg da lige give hende en chance mere. Så efter næste løb må vi se hvad det bliver til.
Held og lykke med honey-pie.
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.419
Vi har snakket med dyrlægen om at få hende steriliseret efter næste løbetid. Både fordi at det dæleme er lang tid at gå rundt og have det dårligt - både før, under og efter - og så også fordi hun IKKE skal have hvalpe.
jul 2006
Tina. Ja giv hende lige en løbetid mere og se hvordan det går =o) Var Pequeno's første løbetid ikke værre end de andre? er hun egentlig kommet i løb? uhhh det er så spændende =oD
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 23 Svar: 506
Tja, Vega er højløbsk lige i disse dage, så hun bliver holdt i kort snor!! Hun bliver meget rastløs når hun er i løbetid, men ellers mærker vi ikke så meget til det. Hun er superdygtig til at holde sig ren så det er ikke mange pletter hun efterlader sig!! Er dog noget spændt på hvordan hun reagerer om et par måneder - dvs. om hun bliver falsk drægtig eller om det bare farer hen over hovedet på hende.....
Vi regner dog med at hun skal steriliseres her i løbet af vinteren da hun ikke skal have hvalpe eller udstilles (hun har en sygdom som måske er arvelig og det ville jo være forfærdeligt at give den videre til hvalpene!!)
Mvh Rikke
Depri tæve i løb..