1.238 visninger
|
Oprettet:
Møde gammel ejer {{forumTopicSubject}}
Jeg omplacerede Marley her for 1,5 måned siden grundet jeg ventede mig. Av det gjorde ondt men her måtte jeg tænke på hans bedste. Han flyttede hen til min gode veninde som han i forvejen bare elskede og han har bare fået det skønneste liv han har ikke virket til at søge efter mig og har bare kastet kærligheden på hans nye mor.
Jeg vil jo gerne ses med hende og ser derfor ham og omvendt. Hun skal være en del af mit og min søns liv. Hvor længe har i erfaret der skal gå før at hunden ikke bliver forvirret eller ked?
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1320 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.649
Den var dog ikke ked af det da den blev hentet
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 79 Hunde: 8 Emner: 512 Svar: 12.424
Hunde er så tilpasnings-dygtige, så uanset hvor stormende glad, han vil blive for at se dig, så vil han også være ok, når I siger farvel igen. Men han vil nok blive påvirket, hvis du selv er møgked af det, og næsten ikke kan få dig selv til at forlade ham...
Jeg har prøvet det nogle gange selv med omplaceringshunde.
Da vi overtog Punktum i sin tid, var det fra én, vi også trænede sammen med, så jeg tror kun der gik omkring en uge, før hun så gammel ejer igen. Der blev ejeren vist lidt skuffet over, at Punktum bare hilste helt almindeligt, og så vendte tilbage til mig og tiggede guffere
apr 2013
Følger: 1 Svar: 60
Møde gammel ejer