Hunden får lov til alt det forkerte. {{forumTopicSubject}}
Vi passer vores nabos lille papillon hvalp på 3-4 mdr. Jeg er målløs... Den gør alt hvad der passer den. Den bider meget, og så vidt jeg ved, er det det første man vender hunden fra, samtidig med at gøre den renlig.
Men sidst vi passede den, kom moren og hentede den. Og den fik lov at bide hende i armen og på halsen? Så sagde min kæreste så henvendt til mig... Det er derfor den bider så meget, den får lov.
Denne gang har vi så passet den i 3 dage. Den tisser som den har lyst til, den kommer ikke når man kalder, og det er ikke fordi vi ikke irettesætter den. Men jeg tvivler på, at den nogensinde har hørt en NEJ.
Dertil gøer den vildt når den synes at noget er spændende, farligt, sjovt what ever.
Det skal nok blive sjovt for ejeren i længden.
Men jeg måtte lige dele min forundring med jer andre. Jeg vidste ikke at nogle var så ligeglade med de vigtigste ting i en hunds opdragelse.
apr 2005
Følger: 67 Følgere: 67 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 2.136
jan 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.493
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.229
Desværre giver det let de små ry for at være nogle arrige små djævle
jun 2005
Følger: 85 Følgere: 77 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
Men det her lyder da godt nok slemt.........
apr 2005
Følger: 67 Følgere: 67 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 2.136
Og Connie J du har ret. Det giver de små et dårligt ry. Jeg får tit kommentarer af de gode, over at min hund lystre. For som folk siger, det ser man ikke ret tit. At en lille hund går løs, og kommer når ejeren kalder.
Hunden får lov til alt det forkerte.