{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Susanne og Torben
  • #1   20. jun 2005 Øv! Det havde jeg slet ikke set.

Jeg håber de kun lige holder en pause og så vender tilbage med fuldt knald igen snart!

Til Susanne og Torben:

I er nødt til at komme tilbage og hjælpe med at få stemningen op igen. Det kan ikke passe at alle de gode skal smutte (nu siger jeg ikke at der er nogle onde!).

Jeg er jo også så spændt på den parring en af hundene snart skal have :o))

Hilsner Rikke

• #2   20. jun 2005 Jeg synes også det er meget meget trist at de har slettet sig.. og det samme med May-Britt :((
    Håber virkeligt at de kommer tilbage alle tre, men kan også godt forstå hvis de ikke gør, for jeg synes ikke at de er blevet behandlet pænt. jeg kan slet ikke forstå at de er blevet så misforstået som de er... de ville jo ikke noget ondt med det de skrev omkring jann.
    jeg har altid synes at de var nogle dejlige mennesker , og jeg har kun opfattet dem som positive og varme alle 3 smiley
    Håber at de læser dette, så de kan se at vi i det mindste er nogle der savner dem... jeg vil takke jer for mange gode timer, jeres gode humør og dejlige måde at være på..... Håber at i endnu engang overvejer at komme tilbage... pas godt på jer selv... og fortsæt med at være som i er.. i er nemlig gode nok.
    Mange hilsner Aslaug

• #3   20. jun 2005 DET gør mig ked af at høre...men også lidt uforståene..

Jeg kan forstå man kan køre lidt flad herinde - men at tage ting så personligt at man sletter sig, DET kan jeg godt nok ikke forstå...

Og da slet ikke, når man ellers har haft mange gode og saglige debatter og hygge-tråde herinde..

Jeg håber at andre aktive der måske også lige PT er trætte og kede af HG, lige holder vejret og venter med at trygge på SLET 1 uge eller 2 - så kan tingene måske ses i et lidt lysere lys *S*

Knuss, Karina.

• #4   20. jun 2005 Hørt Aslaug *S*

- jeg synes også det er 3(4) stærke mennesker der netop har bibragt HG en <b>MASSE POSITIVT</b> .......og jeg håber også at de alle vender tilbage snart igen.

Hvis ikke, ønsker jeg dem også alt vel og alt godt i deres liv og færden fremover ;o)

• #5   20. jun 2005 Ja jeg synes sgu det er pissetrælst... ØV og SUK... Men kan godt forstå dem..

Og karina hvordan kan man lade være med at tage hetz mod ens person personlig?

• #6   20. jun 2005 Henriette - du læser det jeg skrev lidt forkert - men med en afgørernde betydning *S*

Jeg skrev: "....men at tage ting så personligt...."

Altså: ting SÅ personligt - ikke at jeg ikke kan forstå man tager dem personligt ;o)

Knuss..

Kommentér på:
Susanne og Torben

Annonce