{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Besked til Karin fra Susanne og Torben {{forumTopicSubject}}

Lovede lige at sætte denne ind.. Kopieret fra MSN. Tils svar på dit indlæg i min profil
HVAD

I HIMLENS navn bilder du dig ind? At de folk skulle have slettet sig pga mig - er dit postulat!! Det vil jeg gerne se på tryk fra disse mennesker - indtil da vil jeg kalde dig den største sentasionslystne løgner der findes!!

Her er svaret Fra Susanne på msn:

Susanne siger:
Hej Karin ... det er korrekt at jeg valgte at slette min profil da jeg synes du bliver ved med at angribe mig , selv om jeg gentagne gange har fortaæt dig , at JEG på ingen måde prøvede at svine JANN til . Grunden til min sletning er den , at jeg virkelig føler du og dine veninder kører en personlig hetz på mig og med vilje ikke vil lade det ligge . jeg har sagt .. at Jann er god nok i mine øjne .
Susanne siger:
burde det ikke være " undskyldning nok til dig ???? " åbentbart ikke . Torben har slettet sin konto af samme grund , da vi på ingen måde gider blive ved med at acceptere dine angreb , da det mest af alt på os virker som om ...du tror du skal bestemme alt på HG ... Tak for denne gang ....Håber deet var dig svar nok !!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Besked til Karin fra Susanne og Torben
  • #1   21. jun 2005 Må man spørge hvad alt dette er for noget???

• #2   21. jun 2005 KL - du kan endten gå igang med at læse fra de sidste 7- 10 dage i forum - eller søde, blot lade det være ;o)

• #3   21. jun 2005 Katja...

Laaaaaaang historie, men for at gre en lang historie kort er det et svar på Karins beskyldning om jeg er en sensationlystne løgner... Svaret er fra Susanne og Torben der har slettet sig herinde pga Karin.

• #4   21. jun 2005 Undskyld jeg spørg, og jeg har bevidst holdt mig uden for denne debat, men hvorfor kan i ikke lade det ligge? Jo det er en skam at der er nogen der har valgt at slette profilerne, og at det skulle komme dertil. Men hvorfor så ikke lade det ligge nu - så det ikke ender med endnu flere sletter sig herinde fra?

• #5   21. jun 2005 Jeg tror jeg dropper det så
    ;o)

• #6   21. jun 2005 Hørt Anne.

• #7   21. jun 2005 God ide KL ;o)

• #8   21. jun 2005 Her er lige fra MB også Karin.. Så hvis nu kan du vist godt trække din beskyldninger i dig igen..

May-Britt siger : Jo ! jeg har også slettet min profil pga. karin , Besse,s Linettes og Chimp ... gider ikke alle disse misforståelser og angreb længere... ingen VIL fortå noget af det vi prøver at forklare... det er kun en gang ping pong efter hånden .... i får det sidste ord... og jeg får FRED !!!!! *** JUBLER ***

• #9   21. jun 2005 Anne..

Lagde den her ind fordi Susanne , Torben og MB gerne ville at Karin fik det på skrift som hun bad om...

• #10   21. jun 2005 Fint nok Henriette - men så lad det dog ligge nu... Ikk??? Seriøst jeg be´r dig... Det er så deprimerende og se denne udvikling...

• #11   21. jun 2005 Anne.. Bare rolig gør jeg også smiley ikke flere bjæf
    herfra smiley

• #13   21. jun 2005 Tak Tak Tak... Er der mere galde i gerne vil af med ?

Jeg synes sgu det er sørgeligt at man ikke kan få lov at forsvare sig herinde uden at få den store tur.

• #14   21. jun 2005 Heidi & Jess

Jamen læs dog begrundelsen.. Det er da et forsvar af mig det her også.. Da Karin beskyldte mig for at være en sentationslysten løgner, og at der ikke var nogen der havde slettet sig pga af hende at det var mig der i mit tomhjernede hoved og som ikke fattede at læse en skreven tekst havde opdigtet dette.

• #15   21. jun 2005 BM...

Tak for det..

Og jeg synes det er dejligt at se at der stadig er nogle få der mener Karin også har sin skyld i dette .. For det er det jeg synes er så frustrerende at man kan blive svinet sådan til herinde og det er bare i orden. Jeg har endnu ikke set nogen rette på karin når hun har svinet os andre til her på det sidste . Eller når alle hendes tropper stiller op og skriver med hende så man kan blive haglet ned

• #16   21. jun 2005 Øv øv øv.... Hvor er det altså trist at i bliver ved.... Jeg synes virkelig det er trist at i ikke kan lade det ligge - om ikke andet så tag det dog privat på profilerne... Det her er altså for trist og det får virkelig en til at miste lysten til at deltage herinde... Heldigvis skal der mere til at få mig væltet af pinden end dårlig stemning og mudder kastning.

• #17   21. jun 2005 Heidi ... '

Jo det er jo netop det jeg synes jeg skal , altså forsvare mig overfor hele HG , for jeg kan jo også se hvor mange gange trådene er blevet vist. Og da ingen svare når Man bliver svinet til, ingen går imod, ja så må man jo være enige. Ikke at sige imod er velat acceptere. Men til gengæld hvis jeg så prøver at forsvare mig , så ikke alle skal tro jeg bare er en tomhjernet latterlig tomhjertet sentationslysten løgner af et "flinkt" væsen atvære.

Anne ..
    Ja det er det .. Men jeg er også på vej ud. Så er der fred igen *LOL*

• #18   21. jun 2005 hov manglede noget til dig Heidi

Jo det er jo netop det jeg synes jeg skal , altså forsvare mig overfor hele HG , for jeg kan jo også se hvor mange gange trådene er blevet vist. Og da ingen svare når Man bliver svinet til, ingen går imod, ja så må man jo være enige. Ikke at sige imod er velat acceptere. Men til gengæld hvis jeg så prøver at forsvare mig , så ikke alle skal tro jeg bare er en tomhjernet latterlig tomhjertet sentationslysten løgner af et "flinkt" væsen atvære.
    Ja jeg er jo mere eller mindre ikke engang værd at skylde ud i lokummet hvis man skal lytte til karin. Men vil jeg så gerne forsvare det, ja så er der sgu mange der markerer sig. Men ok .. Jeg giver mig.. Så har Karin jonok haft ret hele tiden .. Det liver hun jjo glad for.

• #19   21. jun 2005 Hold da op, at I gider blive ved...........................................

• #20   21. jun 2005 Belinda - Ja det er da godt nok vildt, hver gang man logger ind er der flerer kager i ovnen....
    Det her er da ved at værer bedre end Se og hor...
    Og nej, det var ikke for at træde nogle over tærene...

• #21   21. jun 2005 Chimp - Nå ja undskyld, den var helt personligt myntet på dig .. *GGGG*

• #22   21. jun 2005 Sig mig, helt ærligt, har I ikke andet og vigtigere ting, at tage jer til???
    Denne sag er i forvejen kørt så langt ud, lad den dog ligge! Personer har slettet sig pga det ene eller det andet, nogen ved noget, og så alligevel ikke, altså come on........
    Kom dog videre!

• #23   21. jun 2005 Ja, jeg undrer mig også, om en vis person får et kick ud af uro og ballade???
    Lad det dog for dælen ligge, nu må det sgu da være nok!!
    Syns ellers lige vi havde fået det så hyggeligt igen, men det skulle en vis person jo lige ødelægge igen...
    Kan denne person ikke tåle at hygge sig???
    Hvor er det dog trist at det skal helt herud igen igen...

Heldigvis skal der mere end som så til at vippe mig af pinden (som Peter og Anne samt Thomas)

• #24   21. jun 2005 Det virker som om, at hver gang freden sænker sig over galleriet, skal der sættes gang i den......

Så hold dog fred og lad os hygge os sammen. Det er vel det vi er her for????

• #25   21. jun 2005 Nemlig Belinda, du har da forstået det *ggg*

• #26   21. jun 2005

:o)

Kommentér på:
Besked til Karin fra Susanne og Torben

Annonce