Problemstilling mht at hente Money... {{forumTopicSubject}}
Ja, nu skal jeg så hente min dejlige elskede hund på fredag.. Hun skal hentes inden kl 16, og det kan Thomas ikke nå for han sidder alene i banken, så jeg skulle tage alene afsted.. Det tør jeg ikke, så nu har jeg svigerfar og min veninde i baghånden, så nu skal jeg finde ud af hvem af dem der er bedst.. -Svigerfar helt klart.. Han har en stor en bil, men hvor er det bedst hun er henne?? PÅ bagsædet med mig, foran, eller i bagagerummet??? Åhh jeg er så nervøs at jeg kunne græde, men samtidig glæder jeg mig..
Hvad skal jeg gøre når vi så kommer hjem til Stella med Money??? De vil jo hilse, lege og nusse, men må hun det??
Jeg ved godt jeg skal spørger dyrlægen om alt det her, men jeg vil gerne være bare lidt forberedt på det hele...
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 571
Barn og hund skal selvføldig hilse på hinanden
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
jan 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.493
Mht Stella, er der ikke en der kan gå med ind, så i kan være 2 om det, hvis hun nu lægger op til leg osv - hun vil jo nok være rigtig glad for at se Money, så lidt tumult kan jo nok ikke undgåes lige i det i kommer hjem.
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 319
jan 2006
Jeg ved det ikk....men jeg er glad for at i snart får hende hjem igen, det bliver godt nok dejligt :o)
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 2.403
Lian: Gg Stella er ikke mit barn, men min anden hund..
Annette: Det er et godt råd det med at svigerfar går ind efter Stella så de lige kan få hilst af ude på vejen.. Men hvad så når vi kommer ind? Skal de være adskilt eller må de være sammen?? Jeg kan næsten forestille mig de vil tage en legetur lige så snart de kommer ind, men det må Money vel ikke???
For stamtavler: Gg undskyld jeg ikke har haft linket videre til vores forgående historie, men min pc er ved at brænde sammen, så det kan jeg desværre ikke. Jeanette skriver ganske rigtigt hvad det drejer sig om, bortset fra hun lige glemte at tilføje at jeg nu er rystende nervøs og ikke har lyst til at få min hund hjem får såret er helet, men det er hun ikke tjent med..
dec 2006
jan 2006
Så det bliver nok lidt hårdt for jer, da i må være lidt over dem hele tiden. De kan godt være sammen, men i må så bare være obs på dem og at de ikke begynder at tonse rundt. :o)
Men prøv at hør hva de siger når i henter hende...men jeg ville ikke lade dem lege vildt, det ville jeg ikke turde, især ikke efter alt det hun har været igennem.
dec 2006
For lige at få det hele på det rene, er det IKKE Kbh som har steriliseret mine dyr, men min egen dyrlæge.. Kbh reddede min ene hund, Money i søndags, da hendes sår var hævet op og da vi kom derind var det sprunget op hele vejen ind til tarmene.
Kbh har siden mandag sagt at hun gerne måtte komme hjem for hun var stabil, men jeg har ikke turde og tør heller ikke endnu! -Det skal ikke være nogen hemmelighed.
Annette: Jeg kan godt regne ud de ikke må lege, men frygter bare vi ikke kan holde dem fra det medmindre de så er i hvert deres rum, men det er vi ikke meget for da Stella stadig har et sår.. Hendes er dog superflot og næsten helet.. Hun er syet med indvendige sting, så de skal ikke tages ud...
For stamtavler: Vi har lige nu bestilt to hundebure, da vi alligevel skal have dem, men jeg håber nu på de kan nå at komme for så må de være i dem på skift, så de ikke kan hidse hinanden op, men de er ikke vant til at være i bure, så ved ikke hvordan de reagerer på det.......
Kiwie: Ja jeg skal selvfølgelig ha en "what to do"-liste fra dyrlægen, det her er blot for at jeg kan forberede mig på at få hende hjem rent psykisk, for jeg er nærmest angst for at få hende hjem... Mange tak for du nok skal krydse alt....
dec 2006
Problemstilling mht at hente Money...