lyskebrok :-( {{forumTopicSubject}}
Har lige været til vægtdyrlæge med lille My, da hun har været lidt slap siden jeg kom hjem ved 16 tiden, hun gad ikke spise ikke engang godbidder, gemte sig bare og sad ind imellem og ryste henne ved terrassedøren, vi måtte ikke rigtig komme tæt på hende, hun ville bare gerne være ude, eller inde under sofaen, og da jeg så på et tidspunkt fik hende lokket hen til mig mærket jeg en ret stor bule ved det hendes venstre bagben, og da jeg rørte ved det pev hun og træk bagbenet til sig, så jeg ringe hurtig til dyrlægen, men først ville hun ikke se os hun mente bare det måske var noget forstoppelse eller sådan noget så vi skulle se tiden an, men da være og My ville ingen ting. Så jeg ringet igen og vi skulle så komme ud på klikken, og hun kigget på My og så viste det sig faktisk at My har lyskebrok, så nu skal vi ha fat i vores egen dyrlæge i morgen, så hun kan få en tid til opration. Så nu liggere vores lille My bare i hendes lille seng oppe i sofaen og bliver nusset på mave, for at masser det lidt tilbage så hun ikke få for ondt, så sikke en eftermiddag/aften……..
Håber bare hun får det godt igen, for har aldrig hørt om lyskebrok…
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Det eneste jeg ved er at det er en arvelig sygdom.
jan 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.493
Rigtig god bedring med hende. :o)
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 24 Svar: 117
Til jer andre tak for de søde ord....
lyskebrok :-(