{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.288 visninger | Oprettet:

Malou nu med lyskebrok {{forumTopicSubject}}

Først et sår på hornhinden med betændelse og nu med lyskebrok..
Det var meningen jeg ville have hvalpe på hende hvis hun var i orden til det når hun blev stor..

Men det er nok ikke så smart nu.. Dyrlægen sagde også at det ikke var en god ide..

Så når hun skal opereres for det brok tror jeg at jeg vil høre dyrlægen om hun ikke kan sterelisere hende samtidig, hvis ikke det skaber for mange komplikationer for hende..

Men hvornår er det nu det er bedst at lade dem sterelisere?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Malou nu med lyskebrok
  • #1   12. jun 2008 Er lyskebrok arveligt som navlebrok kan være?

I så fald bør du ihvertfald advisere Malous opdrætter og naturligvis ikke avle på hende selv. smiley

Men hvis du kun har tæver hvorfor vil du så sterilisere?

• #2   12. jun 2008 ok..

Jeg vil hellere lade hende sterelisere end at hun har chancen for at blive drægtig..

• #3   12. jun 2008 Hold op hvor uheldig kan det lille pus da være... Det er jeg ked af at høre Mette. Hvornår skal hun opereres for det så?

• #4   12. jun 2008 Mette R

Det kan jeg nu godt forstå. Var ikke klar over du også havde hanhund/havde risiko for hun kunne blive drægtig.

• #5   12. jun 2008 Ja hun har ikke været så heldig på sine 7 mdr..

Jeg skal til dyrlægen d. 19/6 og så skal jeg snakke med hende om det der..

Sarah det har jeg heller ikke ;o)
    Men hvis hun nu skulle finde på at stikke af en dag (tror dog aldrig hun kunne finde på det), men man kan jo ikke stole 100 % på en hund ;o)

Og så undgår jeg da os chancen for livmoderkræft og falsk drægtighed..

• #6   12. jun 2008 Stakkels lille Malou:o( Det er urimelig at skal være så uheldig, synes også du skal sterlisere hende når hun alligevel ikke skal have hvalpe og når hun nu er i nakose... Så undgår du ihvertfald nogle sygdomme ud i fremtiden som evt kunne komme... Så synes det er en rigtig god ide at gøre det...

• #7   12. jun 2008 Ja.. Men hun er heldigvis en glad og frisk hund.. Hun er ikk generet af det..
    Og det med øjet går MEGET bedre..
    Fru robbie jeg har ikke kunne tage et godt billede af hendes øje..
    Hun er bestemt ikke en fotogen hund.. Hun er meget svær at tage billeder af.. Tror det er fordi hun er sort, så det hele skal falde sammen på den rigtige måde..

Kommentér på:
Malou nu med lyskebrok

Annonce