{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund og kattemad ?
  • #1   29. aug 2007 vi har sådan en stor tønde til det hvor det holder sig friskt i!!

• #2   29. aug 2007 Hvis du tænker på hvor vi gør af det så hundene ikke får fat i det der bliver serveret til katten, så har jeg lagt det op på vores kummefryser hvor hundene ikke kan komme op.. smiley

Maden står opbevaret i den originale pose, som har den der "lynlås" så man kan lukke det sammen, så maden holder sig frisk..

• #3   29. aug 2007 Hvor stille i kattemaden så hunden ikke kan nå det - eller kan man lære hunden ikke at spise det ?

• #4   29. aug 2007 .....holde sig friskt......hmmmmm?

• #5   29. aug 2007 Lise: Du ved hvad jeg mener.. smiley hehe..

Maiken: Tror det er svært at lære dem det... Især når de er alene hjemme.. Vi kunne godt lade det være nede da vi kun havde Bella, men der skete der da stadig et par upsere en gang imellem, hvor hun syntes det var lidt for lokkende.. Så jeg tror det er svært at lære helt ud af dem..

• #6   29. aug 2007 Trunte har lært den ikke må tag maden fra katten så når Trunte får mad i foder stativet får kattene neden under og det er der intet problem i da Trunte var hvalp stod det på en komode i gangen og efter nogle gange vi sagde nej lærte hun at det ikke var tilladt og senere lærte hun så at selvom det stod på gulvet var det forbudt. Trunte har ikke adgang til mad når hun er alene den er i gangen computer værelse og wc så der er ikke noget problem kattene er i stuen.

• #7   29. aug 2007 om dagen står katte maden bare på gulvet i kattenes skåle og det ved holli godt at hun ikke må ta'. men om natten bliver maden sat ind i et skab for ellers æder holli det og hvis kattene er sulte om natten så må de gå på jagt ellers må de vente til kl 6 hvor maden kommer ud af skabet igen

• #9   29. aug 2007 Jeg giver mine katte mad morgen og aften, så de kan nå at spise det og så står det inde i et hjørne med en fodertønde foran, så hunden ikke kan komme derind.

• #10   29. aug 2007 Jeg har købt en foderautomat i Bonnies Dyrecenter til ca. 87 kr. Der kan man vende beholderen om i 'foden', så den kan bruges til vand også, hvilket jeg bruger den til, fordi vi har 3 hunde.

• #11   29. aug 2007 min kats mad, står bare i vindueskarmen, hvor hunden ikke kan komme op smiley

• #12   29. aug 2007 vi har vores kattemad til at stå der hvor det altid har stået også før vi fik hund.
    vi har fanget ham i det to gange at spise af det og det gør han ikke mere. han gør bare lige forbi deres mad

• #13   21. jun 2013 min kats madskål med mad står på bordet i badeværlset og hundens ved foden af trappen. det de ikke har fået endnu er i 2 foder tønder i køkkenet hvor ingen af dem har adgang når jeg ikke er der smiley men de tager nu ikke selv alligevel smiley

Kommentér på:
Hund og kattemad ?

Annonce