{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.293 visninger | Oprettet:

Snydt af sælger på HG's marked {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet snydt godt og grundigt af en person, som havde en limegrøn Fatboy til salg på bud i sidste uge.

Jeg havde det højeste bud (505,- incl porto) torsdag morgen, hvor 'auktionen' lukkede.
Jeg fik en PB med bankoplysninger fra personen, som ville sende puden samme dag. Jeg overførte straks pengene, da jeg var rigtigt glad, og ville glæde mine hunde.....men der kom ikke noget fredag, ej heller lørdag.

Jeg skrev, og skrev, og spurgte, hvordan puden var sendt etc., og fik af vide, at den var sendt som brev....ALARM, jeg har arbejdet i PostDK i 20 år, og ved, at sådan en stor tingest IKKE kan sendes som brev....så jeg gik vedkommende meget på klingen, og bad om flere forskellige oplysninger.....men desværre var dette ikke lige et hit, da det hele åbenbart var snyd og bedrag, så vupti så havde brugeren slettet sig, selvom h*n havde medlem herinde i ca. 1 1/2 år. Dette skete søndag
aften smiley

Puden er selvfølgelig stadig ikke dukket op, og jeg er bare KED af det, da jeg ikke har så meget, gøre godt med, da jeg er førtidspensionist, men jeg ville bare så gerne have haft den pude, da mine vuffer elsker, at putte i krøyer-kugler.

Er der nogen, som kender denne person, og som også har budt på denne Fatboy, så søg venskab.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snydt af sælger på HG's marked
Kommentér på:
Snydt af sælger på HG's marked

Annonce