459 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Jeg vil bare lige sige tak...... Jeg vil bare lige sige tak......

Ja, tak til alle dem, der har været så søde at komme med trøstende ord efter at vi har fået vores gamle skønne Zita aflivet.

Det er ikke sjovt at skulle igennem, men som der var en, der skrev til mig:
Når man anskaffer sig en hund, anskaffer man sig i sidste ende en kæmpe sorg.

Og det er jo så sandt som det er sagt..

Alle jer, der er kommet med trøstende ord får lige en tak hver og en, en dag, men jeg skal lige have det lidt længere på afstand.
Ellers kommer jeg bare til at bruge en hel dag på at læse jeres søde beskeder igennem og besvare dem alle, STORVRÆLENDE ;O)

Men I har virkelig været en stor hjælp allesammen :o)

1.000.000 tak for det fra Belinda, Thomas og Gilbert.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg vil bare lige sige tak......
  • #1   9. jun 2005 var det mindste jeg/vi kunne gøre...

• #2   9. jun 2005 Ja, her er sq skønt at være :o)

• #3   9. jun 2005 aldrig sjovt at miste et dyr... fik da også min hanmisser aflivet for ca 4 måneder siden... ham havde jeg haft i en del år og jeg græd sgu da jeg skulle sige farvel :o( ved godt det er anderledes med en hund men blev alligevel ked

• #4   9. jun 2005 også uretfærdigt vores elskede dyr ikke lever lige så længe som os :o(

• #5   9. jun 2005 (link fjernet) hi hi ;o)

• #6   9. jun 2005 Anita, så meget anderledes er det nu heller ikke med en kat..

Men det hjælper lidt at man har prøvet det før, så man ved jo at man til sidst vænner sig til det..
    Man glemmer aldrig hunden, men man lærer at leve med at den ikke er her mere og har det bedre hvor den er nu...

• #7   9. jun 2005 Nårh, den var nu sød ;o)

• #8   9. jun 2005 Solva,
    Ja hun var efterhånden gammel og træt, så hun har det helt sikkert bedre der hvor hun er nu....

• #9   9. jun 2005 havde så svært ved at tilgive mig selv da Figaro missen skulle aflives... Tænk at tage livet af et dyr man holder af... det syndes jeg var forkert... der gik nogle dage så var det "glemt" så synes jeg egentlig at jeg gjorde ham en tjeneste for han havde det bestemt ikke godt.. men sjovt er det sgu ikke... tror jeg kommer til at stortude i flere måneder den dag Daisy skal aflives...

• #10   9. jun 2005 Anita, ja det er sq svært at gøre sig til herre over liv og død..

• #11   9. jun 2005 Bodil, Nej, for jeg har netop i den her sitation tænkt på folk, der må stå og se på deres forældre og så videre, bare ligge og blive sygere og sygere uden at have muligheden for at hjælpe dem af med smerten.
    En ting som vi med vores dyr jo netop har muligheden for...

• #12   10. jun 2005 ved godt at når man anskaffer sig et dyr skal man også påtage sig det ansvar at dyret en gang måske skal aflives... men synes det er så utrolig svært at skulle bestemme sådan nogle ting. at skulle bestemme over et andet liv.. jeg hadede mig selv den gang min Figaro mis skulle aflives. man tænker tilbage på den gang han var killing og var frisk og nu er det hele bare forbi og han er død.. han kommer aldrig tilbage. jeg synes det er modbydligt at tænke på. en gang imellem hvis jeg tænker på at Daisy en gang skal aflives så få jeg sgu tåre i øjnene..... en gang drømte jeg at min mor døde og jeg vågnede op med tåre i øjnene.. døden er noget underligt noget.... modbydligt... svært at sætte ord på...

Kommentér på:
Jeg vil bare lige sige tak......

Annonce